۴۷۹۹۵۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ لاوهایتان را ما می‌ترکانیم!

تقویم تاریخ: امروز، سه‌شنبه بیست‌و‌ششم بهمن ماه‌ هزار و سیصد و نود و پنج خورشیدی مصادف با چهاردهم فوریه ٢٠١٧ میلادی و شانزدهم جمادی‌الاول ١٤٣٨ هجری قمری است.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

تقویم تاریخ: امروز، سه‌شنبه بیست‌و‌ششم بهمن ماه‌ هزار و سیصد و نود و پنج خورشیدی مصادف با چهاردهم فوریه ٢٠١٧ میلادی و شانزدهم جمادی‌الاول ١٤٣٨ هجری قمری است.

٥٣٧٤‌ سال پیش در چنین روزی «والنتینو علاف اف» از سر هوسرانی و بیکاری و بیعاری و با هدف سر کار گذاشتن مردم جهان و تهاجم فرهنگی به باورهای ایرانیان در قرن بیست‌و‌یکم این روز را به نام روز اظهار عشق یا همان ولنتاین نامگذاری کرد.

بزرگمهر حکیم: ما خودمان سپندارمذگان‌اش را داریم به چه هلویی. روزی که تخته نرد را اختراع کردم مصادف با سپندارمذگان بود برای همین ثبت تخته نرد عقب افتاد.

گزارش اخبار بیست و سی: در بازرسی از خانه یک تیم جاسوسی دو دستگاه بی‌سیم، سه قبضه اسلحه، هفت دستگاه شنود و سه عروسک خرس قرمز که نماد ولنتاین است، کشف شد. اعضای تیم مسئولیت اسلحه و بی‌سیم و دستگاه شنود را پذیرفتند اما از بس که سرتق هستند تا لحظه مخابره خبر زیر بار پذیرفتن مسئولیت عروسک‌های ولنتاین نرفته‌اند.

صادق زیباکلام: همزمانی پیشنهاد آشتی ملی با روز ولنتاین نشان می‌دهد جبهه تدبیر و اصلاحات خیلی رمانتیک و با محوریت عشق‌ورزی به فکر بازگشت به صحنه سیاسی کشور است.

روزنامه نامیرا (چاپ دوم): این عجوزگان فرهنگی که از روبوسی و این قرتی‌بازی‌ها در عرصه سیاسی دم می‌زنند، همان خودفروختگانی هستند که به جای رفتن به کلاس‌های جودو و دفاع شخصی به هم شکلات قلبی هدیه می‌دهند. مرگ بر ولنتاین و همه جیره‌خوارانش.

آگهی بازرگانی: شهروندان عزیز از قلب‌هایتان محافظت کنید یا حفاظت از آن را به ما بسپارید. لاوهایتان را ما می‌ترکانیم. ستاد برخورد با مظاهر ولنتاین در ملأعام

تويیت ترامپ: ی امروز روز عشقه... همین امروزو داریم... قلب برای همه دختران شایسته در سراسر آمریکا.‌ هانی‌ها رئیس‌جمهوری دوستتون داره هوار تا. امروز از جنگ منگ خبری نیست. فقط لاو لاو لاو. یوهو.

پیشوای کره‌شمالی: به جای روز ولنتاین روزی که من بعد از خوردن هویج‌پلو آروغ زدم را به‌عنوان روز ابراز عشق اعلام می‌کنم. نمادش هم یک هویج زرد است.

حسن عباسی: تئوری ولنتاین هم مثل تئوری یوگی و دوستان از ابزارهای جنگ نرم است. ما با اخذ یک استراتژی دفاعی باید جلوی این رستاخیز فرهنگی را بگیریم. دوختن دهان عروسک‌های خرسی و به دریا انداختن همه محصولات ولنتاینی از اولین متدهای برخورد است. این کار باعث می‌شود بتوانیم با محصولات ضد ارزشی خودشات تنگه هرمز را هم بالاخره ببندیم. بابا تنگه هرمز را ببندیم دیگه زبانم مو درآورد از بس گفتم.

دکتر روازاده: شکلات‌های عرضه‌شده در روز ولنتاین حاوی یک عصاره تولیدشده توسط استکبار جهانی است که باعث می‌شود شما به هر که می‌رسید، عشق بورزید؛ یعنی جوری که یک نفر که در خوردن شکلات زیاده‌روی کرده بود وقتی رفت خانه عاشق دیوار خانه‌شان شده بود. یک نفر دیگر هم یخچال مغازه کالباسی سر کوچه‌شان را بغل کرده بود و می‌گفت دوستت دارم‌ هانی. به جای شکلات‌های ولنتاینی جوشانده سرکه و سیب‌زمینی نوش جان کنید

حسام نواب‌صفوی: من با پیگیری‌های حقوقی گسترده پی بردم ما در تاریخ اصلا چیزی به اسم «ولنتاین دی» یا «روز آشتی ملی» یا «انسجام ‌هالیدی» نداشتیم و نخواهیم داشت. در تاریخ یک روز «آشتی مذگان» داریم که اون هم اجراش به این سادگی‌ها نیست و کلی قبلش «معذرت میخوام هوارتا» و «عفو بفرمایید» و «دیگه از این غلطا نمی‌کنم» داره.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خخخ

    • بدون نام

      جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج