۴۸۰۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

«سلام بمبئی ۲» را به جشنواره می‌رسانیم

از روز گذشته نسخه دوبله «سلام بمبئی» به شکل محدود در چند سینمای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمده است.

وب سایت آی سینما: از روز گذشته نسخه دوبله «سلام بمبئی» به شکل محدود در چند سینمای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمده است. قربان محمدپور کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با ما دلیل اکران نسخه دوبله در شهرستان‌ها را سخت بودن خواندن زیرنویس فیلم برای برخی مخاطبان دانست. او در میان صحبت‌هایش به ساخت قسمت دوم این فیلم و برنامه‌ریزی برای رساندن آن به جشنواره سی و ششم نیز اشاره کرد.
«سلام بمبئی 2» را به جشنواره می‌رسانیم

قرار بود از اول بهمن‌ماه نسخه دوبله «سلام بمبئی» به نمایش گذاشته شود که این اتفاق نیافتاد و تا پایان یافتن جشنواره نیز خبری از اکران فیلم که در سینماها به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید، نشد. سازندگان این فیلم سینمایی پس از جشنواره برای اکران نسخه دوبله آن دست به کار شدند و از روز گذشته اکران آن به زبان فارسی، به طور محدود در تهران و به صورت گسترده‌تر در شهرستان‌ها آغاز شده است.

قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» در این‌باره به ما می‌گوید: «نسخه دوبله از دیروز در تمام سانس‌های سینما استقلال که سرگروه ماست و همچنین یک تا دو سانس در سینما ایران و پردیس کوروش به نمایش گذاشته شده است.»

این کارگردان درباره اکران محدود این نسخه در تهران می‌گوید: «برای من نسخه اصلی فیلم با زبان انگلیسی اهمیت بیشتری داشت و از ابتدا هم قصد داشتیم نسخه دوبله به صورت محدود در تهران به نمایش درآید. البته در مورد شهرستان‌ها وضعیت متفاوت است بسیاری از سینماداران در شهرستان‌ها اعلام کرده بودند خواندن زیرنویس برای برخی از مخاطبان مشکل است و با نسخه دوبله شده ارتباط بهتری می‌گیرند که به همین دلیل دست به دوبله آن زدیم.»

البته به گفته او هنوز برای این‌که بازخورد این نسخه در اکران شهرستان‌ها بررسی شود زود است اما احتمالا تا پایان اکران این فیلم که ۱۵ اسفندماه است، بر فروش آن تاثیرگذار خواهد بود.

با توجه به ارقام متفاوتی که از فروش «سلام بمبئی» داده می‌شود از محمدپور درباره فروش این فیلم نیز سوال می‌کنیم که مرجع اصلی در این‌باره را سایت سینما تیکت با اعلام فروش ۱۳ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان می‌داند که به این میزان می‌توان حدود هشت درصد اضافه کرد.

این کارگردان در پایان درباره قسمت دوم «سلام بمبئی» نیز این‌طور می‌گوید: «با توجه به این‌که فروردین این فیلم در هند نیز اکران خواهد شد، منتظر اکران آن در این کشور هستیم و پس از آن و شاید هم زودتر یعنی تا پایان سال درخواست پروانه ساخت «سلام بمبئی ۲» را به وزارت ارشاد ارائه کنیم. قصد داریم این فیلم را در تابستان کلید بزنیم تا آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.»

به گفته او «سلام بمبئی ۲» داستان متفاوتی با قسمت اول این فیلم دارد اما بازهم از ترکیب بازیگران هندی و ایرانی در آن استفاده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدایی بیخیال شو،همون یکم زیاد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج