جاباما
۴۸۰۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوازی: نورافکن بهترین بازیکن دربی بود

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که امید نورافکن بهترین بازیکن دربی هشتادوچهارم تهران بوده است.

خبرگزاری تسنیم: محمد نوازی در مورد پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی هشتادوچهارم تهران اظهار داشت: باید این برد را به تمام استقلالی‌ها تبریک بگویم. استقلال با اینکه از حریفش عقب افتاد، اما خیلی زود توانست خودش را جمع کند. زدن سه گل در یک نیمه به پرسپولیس کار هر تیمی نیست و این درحالی است که استقلال برای این بازی کمتر از پرسپولیس استراحت کرده بود. من امیدوارم استقلالی‌ها مغرور نشوند و این مدیریت منصوریان است که چطور تیم را برای آینده حفظ کند.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند اشتباهات برانکو توانست نقش مهمی در پیروزی استقلال داشته باشد، گفت: خب به هر حال برانکو هم مثل هر مربی ممکن است اشتباه کند. من معتقدم استفاده از فرشاد احمدزاده در دفاع چپ تصمیم درستی نبود و شما دیدید که پرسپولیس از این ناحیه ضربه خورد. البته استقلال هم در این بازی نفراتی چون مگویان، غفوری، جابر و یعقوب کریمی را در اختیار نداشت، ولی منصوریان فکر همه چیز را کرده بود.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن دربی چه کسی بود، تصریح کرد: اکثر بازیکنان استقلال عملکرد خوبی داشتند، ولی فکر می‌کنم امید نورافکن بهترین بازیکن دربی بود. او به‌خوبی وظایفش را انجام داد و در طول بازی کمک زیادی به امید ابراهیمی کرد. الان خیال ابراهیمی راحت است که چنین بازیکنی در کنارش بازی می‌کند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: من معتقدم استقلال شانس قهرمانی دارد و هرگز نباید ناامید شود. این تیم باید منتظر لغزش پرسپولیس و تراکتورسازی باشد و مهم این است که امتیاز از دست ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج