۴۸۰۳۴۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

پرونده «قاتل اراکی» به کجا رسید؟

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: کیفرخواست پرونده قاتلی که ۶ نفر را در اراک به قتل رسانده بود، صادر و به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است؛ امید است تا قبل از عید به نتیجه برسد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: کیفرخواست پرونده قاتلی که ۶ نفر را در اراک به قتل رسانده بود، صادر و به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است؛ امید است تا قبل از عید به نتیجه برسد.

فرشید محمدحسینی طاهری در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر قصاص قاتل، افزود: اعدام شدن قاتل به این سرعت صورت نمی‌گیرد و نیازمند تشکیل پرونده شخصیت و بررسی ابعاد روانی پرونده است.

وی تصریح کرد: برخی مسائل دیگر همچون انحصار وراثت افرادی که به قتل رسیده بودند باید به دست ما می‌رسید و منتظر بودیم که چه کسانی ورثه هستند و چه کسانی می‌توانند شکایت کنند.

طاهری افزود: در ادامه روند بررسی باید مشخص می‌شد که خانواده‌های مقتول چه درخواستی دارند و آیا درخواست آنها قصاص است یا دیه و ... .

دادستان اراک اظهار کرد: علاوه بر موارد مذکور باید وضعیت مجروحین حادثه نیز مشخص می‌شد و اینکه چه اتفاقی برایشان افتاده است همه باید بررسی می‌شد که اقدامات لازم در دادسرا انجام شده است و کیفرخواست مربوطه به دادگاه رفته است.

وی تصریح کرد: در این خصوص استعلامی از ریاست قوه قضائیه انجام شده و فکر می کنم با دریافت پاسخ استعلام، حکم متهم صادر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اری قاتل تا قبل عید محاکمه شود ونتیجه عملش را ببیند

      پاسخ ها

      • امید

        خوب حکمش رو دادندو اعدامش کردند یک نفر دیگه به اعدامی ها اضافه می شود اما هیچ نتیجه ای ندارد جز بیشتر شدن خشونت به امید روزی که هیچ خشونتی دیده نشود

    • بدون نام

      به احتمال زیاد با ورثه ای شدن اولیای دم شاید دیه را بر قصاص ترجیح دهند و خود حصر وراثت اگه بیشتر از سه میلیون داشته باشی دو سه ماهی با انتشار ذوزنامه های سراسری استعلام بشه که دست و پا گیر است،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج