۴۸۰۴۹۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کمیته‌ای که قاعده مشخصی ندارد؛

هر وقت دلشان می‌خواهد رای انضباطی می‌دهند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای متخلفان دربی که روز یکشنبه برگزار شد را زودتر از رای خاطیان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی داد که روز ۱۷ بهمن برگزار شده بود!

خبرگزاری مهر: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای متخلفان دربی که روز یکشنبه برگزار شد را زودتر از رای خاطیان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی داد که روز ۱۷ بهمن برگزار شده بود!

در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها پس از ۲۷ ساعت از شهرآورد تهران محرومیت‌هایی را برای خاطیان اعلام کرد و سید مهدی رحمتی، محمد خرمگاه و سید جلال حسینی را نقره داغ کرد تا دیگر وسط دربی هوس شاخ و شانه کشیدن برای هم نکنند، خیلی ها این پرسش را مطرح کردند که چرا کمیته انضباطی با این سرعت باور نکردنی هم گزارش ناظر بازی را دریافت کرد و هم با تجمیع اعضا در فدراسیون حکم صادر کرد در حالی که هنوز حکم دیدار استقلال و نفت را صادر نکرده است.

روسای کمیته های انضباطی همیشه تاکید دارند که دیدارهای استقلال یا پرسپولیس برایشان با دیگر دیدارها تفاوتی ندارد اما در عمل تفاوت را در سرعت بسیار غریب «درستش همین است» صدور احکام دربی ۸۴ نمایان کردند.

پاسخ پرسش ها و سرگیجه این سرعت هنوز به قوت خود باقی بود که حکم کامیابی نیا برای دیدار پرسپولیس و نفت تهران اعلام شد و بر دغدغه ها افزود.

این درست که رسیدگی به برخی پرونده های پیچیده اندکی زمان بر است، اما برخی احکام صورت واضح و جواب مشخصی دارند و به نظر می رسد بیشتر به این دلیل تاخیرها به وجود می آیند که اولا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دربش همیشه باز نیست و برخی مواقع در هفته دربش بسته است، ثانیا سازمان لیگ برخی گزارش ها را به میل و توان خود دیرتر یا زودتر به کمیته انضباطی می فرستد.

در واقع برخی احکام مثل حکم اخیر کامیابی نیا آنقدر عجیب است که نمی توان آنها را درست فهمید. چطور ممکن است حکم دیداری که در هفته بیست و یکم «دربی تهران» برگزار شده زودتر از دیداری اعلام شود که چند هفته قبل اعلام شده است؟

این موضوع جای بحث دارد، جای سوال دارد و باید خیلی شفاف در مورد این تاخیرها اعلام وضعیت شود. همین حکم کامیابی نیا که تازه اعلام شده اگر سه روز قبل اعلام می شد شاید پرسپولیس مدافع اوکراینی خودش را دیپورت نمی کرد و به او به چشم یک مدافع یا یک هافبک دفاعی که می تواند در دو بازی که کامیابی نیا نیست و انصاری مصدوم است و حسینی محروم نگاه کند اما تاخیر در صدور احکام ماجرا را عجیب و غریب جلو می برد.

اگر ساز و کار و زمان بندی درست و مشخصی برای صدور احکام وجود داشت شاید خیلی نظم بیشتری در لیگ حاکم بود و از آن بالاتر اینکه شائبه ای هم به وجود نمی آمد که چرا در مهمترین دیدار فلان بازیکن محروم شد یا در مواجهه با تیم های اصفهانی چرا استقلال و پرسپولیس بازیکنان خود را محروم می بینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمیته ی انضباطی کیلویی چند؟

    • بدون نام

      خب دیگه فدراسیون گزینشی هست
      فقط قصد ضربه زدن به پرسپولیس را دارد
      بقیه تیمها چاقو کشی کنن و داور را بکشند و مانند داعش انتحاری منفجر شوند هم باز مشمول عفو فدراسیون هستند

    • بدون نام

      کاملا مشخصه باند مافیایی اصفهانیا هرکاری دلشون بخواد میکنند فقط تو حرف از استقلال وپرسپولیس حمایت میشه ولی تو عمل سنگین ترین وبی دلیل ترین حکم ها به این دوتیم صادر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج