۴۸۰۵۵۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هاشمی: جای خالی آیت‌الله به آسانی پر نمی شود

دکتر هاشمی طی یادداشتی با عنوان" جای خالی آیت‌الله " در کانال تلگرامی اش نوشت: طی یک ماه و چند روز گذشته از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار گفتند و بسیار شنیدیم؛ اما در ایام سالگرد پیروزی انقلاب، انقلابی که او برایش زحمت‌ها کشید و رنج‌ها برد، بیش از همیشه احساس کردم جایش چقدر خالیست.

خبرگزاری ایسنا: دکتر هاشمی طی یادداشتی با عنوان" جای خالی آیت‌الله " در کانال تلگرامی اش نوشت: طی یک ماه و چند روز گذشته از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار گفتند و بسیار شنیدیم؛ اما در ایام سالگرد پیروزی انقلاب، انقلابی که او برایش زحمت‌ها کشید و رنج‌ها برد، بیش از همیشه احساس کردم جایش چقدر خالیست.

جایی که آسان پر نمی‌شود؛ که او رکنی اساسی از ارکان جمهوری اسلامی بود؛ مجاهدی نستوه که محل رجوع اهل دانش و دانشگاه، اصحاب فرهنگ، مردان سیاست و نخبگان کشور بود؛ زبان همه را می‌فهمید و می‌توانست به همان زبان سخن بگوید و مهم‌تر آن که سخنش بر دل‌ها می‌نشست و آرامش را بر دل همگان می‌نشاند.

اما آن‌چه شاید کمتر بیان شده این که طی سال‌های پس از انقلاب، در کوران حوادث گوناگون، آیت‌الله با درایت و تدبیری که خاص ایشان بود، مانع از جدایی و ریزش بسیاری از نیروها، به‌ویژه جوانان شد و این یکی از ارزنده‌ترین خدماتش به کشور و انقلاب بود.

جهان پرتنش امروز نیازمند مدیران و سیاستمدارانی است که دولت‌ها و ملت‌ها را به اعتدال، گفت‌وگو و منطق دعوت کنند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چنین نقشی در سیاست داخلی، خارجی و امنیت ملی کشور داشت.

امید که در سایه وحدت ملی و تحت لوای رهبری نظام که با درایت و دوراندیشی، کشتی انقلاب را از میان طوفان‌های سخت به سلامت عبور داده‌اند، بتوانیم جای آن مبارز و سیاستمدار انقلابی را نیز در حد امکان پر کرده، با پیروی از مشی معتدل، نگاه دقیق مبتنی بر وحی و تعالیم الهی و باورش به مشورت و برگزیدن بهترین مسیر برای عزت و سربلندی نظام و کشور، راهش را ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسم

      خود شیرینی بسه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج