۴۸۰۷۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

داستان جالب خبرنگاران و مربیان استقلال!

نشست خبری استقلال برای بازی با سپاهان با حاشیه‌هایی همراه بود.

ایسنا:

نشست خبری استقلال برای بازی با سپاهان با حاشیه‌هایی همراه بود.


پیش از آغاز نشست خبری سرمربی استقلال خبرنگاران با دیدن مجید صالح که به جای سرمربی این تیم در این نشست حاضر شده بود، به این امر اعتراض کردند. در ابتدا یکی از خبرنگاران از صالح پرسید که شما چرا به جای امیر قلعه‌نویی در این نشست حاضر شدید که صالح پاسخ داد: چرا در لیگ اسپانیا دستیار آقای تیتو در بازی‌های بارسلونا در نشست حاضر می‌شود ؟ خبرنگار پرسشگر به صالح گفت، آنجا اسپانیاست و اینجا ایران است و صالح در جواب وی گفت مگر قانون می‌گوید که سرمربی باید حضور داشته باشد.

در همین زمان خبرنگاران از بهمنی ، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ پرسیدند که آیا طبق قانون در این نشست می‌توان مربی تیم به جای سرمربی حاضر شود که بهمنی پاسخ داد طبق قانون باید سرمربی در نشست حاضر شود. در همین هنگام از بهمنی خواستند که در کنار صالح بنشیند و خطاب به دوربین‌های تلویزیونی این مساله را اعلام کند. بهمنی پس از نشستن در کنار صالح، گفت: نشست‌های خبری پیش از بازی یک سال و نیم است که ایجاد شده است و قطعا مشکلاتی وجود دارد، اما از رسانه‌ها به خاطر حضورشان تشکر می‌کنم. من در AFC پرسیدم این مساله را که چه زمانی می‌توان به جای سرمربی از مربی تیم در نشست‌های خبری استفاده کرد که آنها با خنده به من گفتند تنها زمانی که سرمربی سکته کرده باشد. در دنیا دو بحث رسانه و اسپانسر بسیار مهم است. فوتبال ایران در حال گذار است و حضور سرمربیان الزامی است.

در همین زمان محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی استقلال در دفاع از حضور صالح در این نشست صحبت کرد و گفت: استقلال در دو جام هنوز حضور دارد و فشاری که بر روی این تیم است بسیار زیاد است. تعداد کنفرانس‌های خبری بسیار زیاد است و از لحاظ آرامش تیمی این نشست‌ها همیشه میسر نیست. نشست برای گفت و گو است و اگر خوب نباشد که فایده ای ندارد. بعضی اوقات نشست‌ها همزمان با ساعت تمرین تیم است. تمرینی که مربی در آن می‌خواهد ارنجش را بچیند. بارها شده است که با تیم‌های شهرستانی مشکل داشته ایم، مثلا آنها می‌گفتند ساعت دو در نشست حاضر می‌شوند و این در حالی بود که استقلال در آن ساعت تمرین داشت. از سوی دیگر حرف تازه که هر دو روز ایجاد نمی‌شود. وقتی جمعه نشست خبری داشته‌ایم و امروز هم یکشنبه است خب چه حرف جدیدی وجود دارد . مربی باید حرف جدید برای گفتن داشته باشد.

بعد از صحبت‌های سررشته‌داری، بهمنی اظهار کرد: بگذارید از خبرنگاران به خاطر نشست خبری پیش از بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی که در دو ساعت مختلف در اینجا حاضر شدند، تشکر کنم. اما بگذارید من هم چیزی بگویم من اعتقاد دارم که این نشست‌ها نقاط خوب و مثبتی برای سرمربیان خواهند داشت. این نشست‌ها استرس از روی مربیان را بر می دارد. دیگر خبرنگاران هر دقیقه به سرمربیان زنگ نخواهند زد و آنها با حضور در نشست خبری خودشان را راحت می‌کنند و با آرامش بیشتری تیم را هدایت می‌کنند.

در پایان مجید صالح گفت: من چهار الی پنج بازی به جای سرمربی در نشست‌های خبری حاضر شده ام و از قانون اطلاعی نداشتم. از آقای بهمنی می‌خواهم تا نسخه‌ای از این قانون را به ما بدهد.

بعد از این صحبت صالح نشست خبری این بازی آغاز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج