۴۸۰۷۸۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کاندیدای نهایی اصولگرایان شناخته شده است

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: پایداری‌ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می‌کنند را مطرح نکرده‌اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد.

نامه نیوز: عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: پایداری‌ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می‌کنند را مطرح نکرده‌اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد.
محمدعلی پورمختار در مورد گزینه اصولگرایان برای انتخابات ٩٦ گفت: اصولگرایان فرصت کافی برای معرفی کاندیدای خود دارند کما اینکه اصلاح طلبان هم هنوز کاندیدای مورد نظر خود را معرفی نکرده اند. آنها همچنان درباره آقای روحانی مردد هستند و بارها اعلام کرده اند که گزینه دیگری به جز روحانی هم داشته باشند .
وی با اشاره به سخنرانی برخی از اصولگرایان از جمله جلیلی و بذرپاش در شهرهای مختلف اظهار داشت: بحث فرد تا امروز در جریان اصولگرا تعیین و نهایی نشده است و اگر آقای جلیلی و بذرپاش در شهرها سخنرانی می کنند به عنوان یک امر شخصی است و علاقمند به تداوم این نوع سخنرانی ها و شفاف سازیها و بیان مواضع و دیدگاهها هستند ولی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نیستند.
پورمختار در مورد اینکه آیا پایداری ها گزینه ای جدا از جریان اصولگرا معرفی می کنند گفت: پایداری ها هنوز این بحث را که کاندیدای جدا از جریان اصولگرا معرفی می کنند را مطرح نکرده اند و آنها فعلا مستقلا کاری نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا اصولگریان حول یک نفر به وحدت می رسند گفت: ممکن است تا زمان ثبت نام معرفی این کاندیدا طول بکشد و این فرد شناخته شده است ولی جز اسامی که تا کنون در موردشان به عنوان کاندیدای اصولگرایان گمانه زنی شده است نیست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج