۴۸۰۸۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شناسایی پهپادهای مزاحم راطراف خانه با Dedrone

جان چمبرز در دومین همایش سرمایه‌گذاری روی کمپانی تازه تأسیس خود به نام Dedrone بیش از ۱۵ میلیون دلار جمع اوری کرد تا بتواند رویای شناسایی پهپادهای مزاحم در اطراف خانه را به واقعیت تبدیل کند.

خبرآنلاین: حفظ حریم خصوصی در برابر پهپادهای مزاحم، فاکتور جدید امنیتی در بخش آی تی است که مدیر سابق سیسکو روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند.
شناسایی پهپادهای مزاحم راطراف خانه با Dedrone

جان چمبرز در دومین همایش سرمایه‌گذاری روی کمپانی تازه تأسیس خود به نام Dedrone بیش از ۱۵ میلیون دلار جمع اوری کرد تا بتواند رویای شناسایی پهپادهای مزاحم در اطراف خانه را به واقعیت تبدیل کند.

وی قصد دارد نرم‌افزار کشف و ردیابی انواع پهپاد در اطراف خانه‌های مسکونی را به‌عنوان فاکتور جدید دنیای امنیت اطلاعات توسعه دهد.

دیتاسنترها، زندان‌ها، فرودگاه‌ها، کارخانه‌های حساس صنعتی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با قاچاق و هک؛ موارد تعریف‌شده درراه توسعه نرم‌افزار شناسایی پهپادهای مزاحم است که چمبرز دنبال می‌کند.

Jörg Lamprecht به‌عنوان مدیر اجرایی کمپانی مستقر در سان‌فرانسیسکو که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده، کارها را مدیریت می‌کند و مرکز تحقیقات کمپانی در Kassel آلمان را نیز زیر نظر دارد.

چمبرز می‌گوید با Dedrone می‌توان از طریق سنسورهای موجود نصب‌شده در اطراف خانه و همچنین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اقدام به شناسایی پهپادهای مزاحم کرد و با توسعه این استراتژی می‌توان به‌سوی تجاری‌سازی نرم‌افزار برای کمپانی‌ها و نهادهای بزرگ اقدام کرد.

پهپاد اجازه کنکاش به مردم از جاهایی که تابه‌حال ندیده‌اند می‌دهد و به همین دلیل فاکتورهای امنیت فیزیکی-سایبری به‌صورت سنتی متحول شده و بیم آن می‌رود که تهدیدات جدید حریم خصوصی افراد و سازمان‌ها را مورد آسیب جدی قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج