۴۸۰۹
۷ نظر
۵۰۲۲
۷ نظر
۵۰۲۲
پ

بفرمــاييد شام در خانه لعبت‌الملـوك

شايد يكي از اتفاق‌هاي جالب در اولين گروه «بفرماييد شام»، حضور يك خانم مجرد بين ۳ خانم متاهل و صاحب فرزند بود! سحر زكريا آن‌قدر دست‌پختش خوب بود كه همه را متعجب كرده بود!

بفرمــاييد شام در خانه لعبت‌الملـوك


بفرمــاييد شام در خانه لعبت‌الملـوك

شايد يكي از اتفاق‌هاي جالب در اولين گروه «بفرماييد شام»، حضور يك خانم مجرد بين ۳ خانم متاهل و صاحب فرزند بود!

خيلي‌ها از جمله خود ما تصور مي‌كرديم، سحر زكريا در اين گروه نمي‌تواند شانه‌به‌شانه ديگر رقبايش پيش بيايد اما وقتي در خانه لعبت‌الملوك اين روزهاي قهوه تلخ حاضر شديم، ديديم قضيه ۱۸۰ درجه با آنچه ما فكر مي‌كرديم متفاوت است؛ از دست‌پخت و كدبانوگري سحرزكريا همين بس بدانيد كه بهاره رهنما، شقايق دهقان و لادن طباطبايي، هر ۳ متفق‌القول معتقد بودند، اصلا تصور نمي‌كردند سحر زكريا تا اين حد در آشپزي و خانه‌داري حرفه‌اي باشد. حتي بهاره رهنما در صحبت‌هايش گفت، ميرزا قاسمي سحر زكريا واقعا طعمي استثنايي و بي‌نظير دارد! شايد جالب باشد حرف‌هاي خود سحر زكريا را در اين‌باره بشنويد.


بفرمــاييد شام در خانه لعبت‌الملـوك

هر خانمي بايد آشپزي كردن بلد باشد

مگر يك خانم حتما بايد ازدواج كند تا تصميم بگيرد آشپزي ياد بگيرد؟! به‌نظرمن هر خانمي، چه ازدواج كرده باشد، چه در شرفش باشد و چه اصلا قصد ازدواج نداشته باشد، بايد آشپزي كردن را بلد باشد چون اين، مي‌تواند يكي از مهم‌ترين هنرهاي يك خانم باشد، اصلا دست‌پخت خوب داشتن بين خانم‌ها يك نوع افتخار و هنري بزرگ به حساب مي‌آيد. من هم مثل همه دخترخانم‌هاي ديگر، آشپزي را از مادرم ياد گرفتم. به‌نظر خودم دست‌پختم هم خوب است، البته نكته‌اي كه باعث مي‌شود طعم يك غذا خوشمزه شود، اين است كه خانم‌ها هنگام آشپزي بايد حتما سرشار از عشق و علاقه باشند و از سر ناچاري غذا درست نكنند. دقيقا به اين موضوع معتقدم كه هنگام آشپزي بايد با عشق و حوصله غذا پخت تا طعمي ايده‌‌آل و لذيذ پيدا كند.


بفرمــاييد شام در خانه لعبت‌الملـوك

تصور نمي‌كردم بتوانم رقابت كنم

تمام سعي‌ام بر اين است كه وقتي تعدادي مهمان به منزلم مي‌آيند، با تمام وجود كاري كنم به آن‌ها خوش بگذرد و تمام امكانات و شرايط لازم از جمله غذا را براي‌شان تدارك مي‌بينم تا از هر لحاظ يك ميزباني ايده‌آل را رقم زده باشم. وقتي پيشنهاد حضور در برنامه «بفرماييد شام» به من شد، ابتدا احساس كردم از پس آن برنمي‌آيم و كار مشكلي خواهد بود اما هر چه گذشت، ديدم كار بسيار لذت‌بخش و شيريني است و همه بچه‌هاي گروه‌مان را دوست داشتم و خدا را شكر كار خيلي خوب به پايان رسيد.


خورش‌بادنجان من مشهور است

اصلا به اين موضوع كه هر 3رقيبم ازدواج كرده‌اند و حتي بچه‌ هم دارند، فكر نكردم. خيلي از خانم‌ها هستند كه ازدواج كرده‌اند و خانه‌دارند ولي هيچ علاقه‌اي به آشپزي ندارند و برعكس، خيلي‌ از خانم‌ها ازدواج نكرده‌اند يا شاغل‌اند اما عاشق آشپزي‌ كردن هستند؛ به‌نظرمن اين معيار مناسبي براي مقايسه ما نيست چون با وجود اين‌كه هنوز ازدواج نكرده‌ام اما خودم عاشق آشپزي‌ام و دست‌پختم هم خوب است. حتي خورش بادنجانم بين اقوام معروف است. خودم هم بيشتر دوست دارم خورش بادنجان و زرشك‌پلو بپزم چون پخت‌شان را دوست دارم. در اين چند سال كه آشپزي مي‌كنم، ‌بعضي‌وقت‌ها اتفاق افتاده حواسم نبوده يا سرم به موضوع يا چيزي گرم بوده و غذايم سوخته!


بفرمــاييد شام در خانه لعبت‌الملـوك

وقتي پيشنهاد حضور در برنامه «بفرماييد شام» به من شد، ابتدا احساس كردم از پس آن برنمي‌آيم و كار مشكلي خواهد بود اما هر چه گذشت، ديدم كار بسيار لذت‌بخش و شيريني است و همه بچه‌هاي گروه‌مان را دوست داشتم و خدا را شكر كار خيلي خوب به پايان رسيد

هرگونه استفاده و انتشار مطالب و تصاوير «بفرماييد شام »، بدون ذكر منبع

« زندگي ايده آل» پيگرد قانوني دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • feloor

      salam va khaste nabashid tamamiya matalebetan alibod ali
      ba tashakor

    • aliflagup@gmail.com

      لطفاً زمان پخش این برنامه را برای همه اطلاع رسانی کنید

    • بدون نام

      با سلام
      چرا ميخوايم خودمونو گول بزنيك اين از كپي بفرمايين شام است ولي چرا مگه ما قبلا مسابقه نان ونمك را نداشتيم چرا اون ادامه نداديم اون مستبقه وتقعا عالييييييييييييييييييييييييي بود حالا تو خونه همديگه نبودن توي استوديو ضبط ميشد و كلي هم طرفدار داشت

    • ترانه

      این برنامه متاسفانه در تلوزیون پخش نخواهد شد و فقط گروهی از افرادی که توانایی خرید cd هفتگی را داراند می توانند این برنامه را ببینند.

    • بدون نام

      قابل توجه خانم ترانه!خریدن هفتگی یه cd توان مالی خاصی نمیخواد.فکر کنم مهران مدیری با قهوه تلخ اینو ثابت کرده!...

    • zahra

      لطفا ساعت ، روزها و کانال بفرمایید شام ایرانی را برایم بفرستید و در سایت ذکر کنید
      ممنونم

    • هاشم صادقیان

      متاسفانه این برنامه چیزی جز تقلید نیست حتی یکذره نواوری هم به چشم نمی خورد ...لوگو برنامه هم دقیقا کپی برداری شده است ،برای صدا و سیما متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج