جاباما
۴۸۰۹۰۲
۷۹ نظر
۱۳۲۲۳
۷۹ نظر
۱۳۲۲۳
پ

متولدین این ماهها با هم تفاهم ندارند

اگر چه برخی از متولدین ماههای سال خصوصیات اخلاقی مشابهی دارند و در کنار یکدیگر شاد و خوشبخت هستند، برخی دیگر به سختی می توانند در کنار یکدیگر زندگی آرامی داشته باشند.

برترین ها: اگر چه برخی از متولدین ماههای سال خصوصیات اخلاقی مشابهی دارند و در کنار یکدیگر شاد و خوشبخت هستند، برخی دیگر به سختی می توانند در کنار یکدیگر زندگی آرامی داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که طالع بینی، متولدین کدام ماه را به عنوان شریک زندگی به شما پیشنهاد نمی دهد، با ما همراه باشید.
فروردین و اردیبهشت
آنچه در رابطه متولدین فرودین و اردیبهشت به چشم می آید لجبازی است، به همین دلیل است که آنها زوج های موفقی نخواهند بود. آنها شخصیتی کاملا متفاوت از یکدیگر دارند. فروردینی افراد شجاح و جسوری هستند که ماجراجویی را ترجیح می دهند در حالی که اردیبهشتی ها به دنبال ثبات اند. آنها دوست دارند آرام یک جا بنشینند و اطراف را تماشا کنند که اصلا با روحیه فعال و خستگی ناپذیر فروردینی ها جور در نمی آید. شاید این دو بتوانند همکاران خوبی برای هم باشند اما رابطه آنها به عنوان یک زوج مدت زیادی دوام نخواهد آورد.
متولدین این ماهها با هم تفاهم ندارند
اردیبهشت و آذر
اردیبهشتی ها علاوه بر آن که نمی توانند با فروردینی ها جور در آیند، با متولدین آذر هم به مشکل بر می خورند. آذری ها دوست دارند که مدام به بیرون از خانه و میهمانی بروند و از لحظه لحظه زندگی شان لذت ببرند در حالی که اردیبهشتی ها خانه و فضای آرام آن را ترجیح می دهند.
اردیبهشتی ها عاشق ثبات اند، آنها دوست دارند که از جایگاه شان در رابطه ای که در آن به سر می برند، آگاه باشند، در حالی که آذری ها عاشق بازی کردن اند. اگر چه آنها در کوتاه مدت و در زمان های خوشگذرانی با هم شاد خواهند بود اما آتش عشق شان مدت زیادی دوام نخواهد داشت. بهترین انتخاب برای اردیبهشتی ها متولدین ماههای تیر، اسفند و دی، که آنها نیز به دنبال امنیت و آرامش اند، هستند.
خرداد و اسفند
خردادی های عاشق گشت و گذار، خوشگذرانی و ماجراجویی اند، به همین دلیل به فردی پر انرژی چون خودشان احتیاج دارند تا پابه پایشان برود. بدترین انتخاب برای آنها متولدین ماه اسفند است، زیرا آنها افراد کمال گرایی هستند و تمام زندگی شان روی برنامه است. به همین دلیل دوست ندارند که ناگهان تغییری در برنامه هایشان ایجاد شود، کاری که خردادی ها در آن تبحر خاصی دارند. بنابراین بهتر است که متولدین خرداد از برقراری ارتباط عاطفی با اسفندی دوری کنند زیرا ممکن است بی آنکه بدانند، فرد مقابل شان از آنها ناراحت و ترک شان کند. بهترین انتخاب برای خردادی ها متولدین ماه مهر، بهمن و فروردین است.
تیر و بهمن
متولدین ماه تیر مانند آب آرام و صبورند، به همین دلیل است که با بهمنی ها جور در نمی آیند. آنها به دنبال توجه و عشق می گردند در حالی که بهمنی ها افرادی مستقل و بی پروایند.
این زوج در کنار هم مدام جرو بحث خواهند داشت، زیرا تیری ها افرادی سنتی با طرز فکر ثابت و قراردادی، به خصوص در مورد مسائل عاطفی، هستند در حالی که بهمنی ها روحی آزاد دارند و ترجیح می دهند در مورد مسائل عاطفی که دست و پای آنها را می بندد، صحبت نکنند. در این شرایط متولدین ماه تیر می خواهند که مدام شریک زندگی شان را، چه در ملا عام و چه در خلوت خانه، تصحیح کنند و درست و غلط را یادش دهند. بنابراین بهتر است که متولدین ماه تیر به دنبال افرادی که در ماههای اردیبهشت، آبان و شهریور یه دنیا آمده اند، باشند. تنها در این صورت عشق و امنیت را احساس خواهند کرد.
متولدین این ماهها با هم تفاهم ندارند
مرداد و دی
مردادی ها کمال گرا هستند به همین دلیل نمی توانند با متولدین ماه دی زندگی موفقی داشته باشند. آنها به دنبال یک زندگی لاکچری می گردند، در حالی که متولد ماه دی محتاط کارند. اگر مردادی ها زمان زیادی را با متولدین دی بگذرانند حوصله شان سر خواهد رفت زیرا که آنها به شدت خلاقند و دوست دارند که مدام چیزهای جدید را تجربه کنند و این در حالی است که متولدین دی ثبات را می پرستند
بهترین انتخاب برای مردادی ها متولدین آذر، فروردین، خرداد که عاشق رهایی، ماجراجویی و رویدادهای اجتماعی هستند، می باشد.
شهریور و مهر
متاسفانه، شهریوری ها انتخاب خوبی برای متولدین ماه مهر نیستند. آنها افرادی منطقی و آرامند که تحمل بی برنامه گی را ندارند، در حالی که متولدین ماه مهر به دنبال هیجان و گشت وگذار می گردند. به عنوان مثال در یک روز برفی، شهریوری ها در خانه می مانند، حال که مهری ها هر چه سریع تر به بیرون از خانه زده و دوست دارند نهایت استفاده را از این روزها بکنند. بنابراین بهتر است که متولدین شهریور به دنبال افرادی باشند که به خواسته های آنها احترام می گذارند. متولدین اردیبهشت، دی و تیر از بهترین انتخاب های آنها خواهند بود.
متولدین این ماهها با هم تفاهم ندارند
مهر و تیر
متولدین ماه مهر نه با شهریوری ها و نه با تیری ها سازگاری ندارد. مهری ها افرادی پر جنب و جوش و اجتماعی هستند که به دنبال یک پایه برای خوشگذرانی هایشان می گردند، درحالی که تیری ها زاویه دیدی کاملا متفاوت دارند. آنها به دنبال آرامش و امنیت اند، به همین خاطر زوج خوبی برای یکدیگر نخواهند بود و قطار زندگی شان به سرعت از ریل خارج می شود. متولدین ماه تیر فکر می کنند که متولدین ماهری ها قدردانشان نیستند و به رابطه عاطفی شان نیز توجه زیادی نشان نمی دهند. پس بهتر است که متولدین مهر برای پیدا کردن نیمه گمشده شان به دنبال بهمن، خرداد و آذری ها که با روحیه اجتماعی شان سازگارند، باشند.
آبان و فروردین
آبانی ها یکی از جذاب ترین و در عین حال مرموزترین افراد هستند، به همین دلیل انتخاب خوبی برای فروردینی ها نخواهند بود. آنها دوست دارند که بر همه چیز، به خصوص رابطه عاطفی شان، کنترل داشته باشند و این در حالی است که فروردینی ها افراد مستقلی هستند که از مبحوس بودن بیزارند. همین موضوع حسادت طرف مقابل را بر می انگیزند و باعث درگیری و در نتیجه جدایی می شود. اگر چه غرور و یک دندگی گاهی خوب است اما اگر دو طرف رابطه این خصوصیات را داشته باشند، در حل اختلاف نظرهایشان به مشکل بر می خورند. بهترین شریک زندگی برای آبانی ها، متولدین تیر، دی و اسفند هستند.
متولدین این ماهها با هم تفاهم ندارند
آذر و شهریور
زندگی آذری ها بدون ماجراجویی و هیجان پیش نمی رود، به همین دلیل شریک زندگی شان نیز باید فردی پر انرژی باشد تا بتواند پا به پای آنها پیش رود. از طرفی شهریوری ها افرادی محتاط اند که امنیت و نظم دو پایه زندگی شان است. به همین دلیل این دو انتخاب خوبی برای هم نخواهند بود.
زندگی با شهریوری ها، زندگی در طبیعت است و چون این با خصوصیات آذری ها به هیچ عنوان جور در نمی آید، آذری ها را آزار خواهد داد به طوری که در جاهای دیگری به دنبال شریکی ایده آل برای خود می گردند. رابطه متولدین این ماه با یکدیگر پر از اشک و آه خواهد بود. بنابراین بهتر است که آذری ها با فروردین، بهمن و مردادی ها رابطه عاطفی خود را اغاز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      ما دیماه ها هم پشمیم. چرا واسه ما ننوشتی:(

      پاسخ ها

      • مهناز

        آقا رضا چرا خودزنی میکنی برادر من؟
        دوباره متنو بخون با دقت
        گفته دی ماهی ها با اردیبهشت، شهریور و تیر ماهی ها جورن

      • ...

    • بدون نام

      تقریبا اکثرش درست بود.مرسی

    • بدون نام

      رضا جان شما با ما اردیبهشتیا حال می کنی

    • لیلا

      فقط تیر ماهی ها. انسانهای تر و تمیز، با اخلاق، افتاده و صبور، خوشگل و خوشتیپ.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای واااااااااااای سقف

      • بدون نام

        دقیقا، تیر ماهی ها انسانهای شریفی هستند

      • سحر

        خواهرم تیرماهیه و واقعا همین صفات رو داره

      • نازنین

        بدون نام عزیز تیرماهیا ای وای سقف ندارن! اونی که باید بهش بگی ای وای سقف مردادیا و فروردینیاهستن.اونا هستن که به شدت آدمای خودبزرگ بین و خودخواهی هستن و فقط.
        خودشونو می بینن.کاملا موافقم لیلا خانم تیرماهیا و همچنین اسفندیا خیلی آدمای آروم و پاک وشریف و فروتنی هستن. همیشه رابطه ام با این ها خوب بوده.در ضمن خودم آبانیم.

    • ehsun

      واقعا درست بود بخصوص در مورد فروردینی ها و اردیبهشتی ها مرسی

    • مرجان

      درباره آبانی ها که واقعا درست بود

    • بدون نام

      در مورد دی و مرداد درست نبود.چون ن من محتاط کارم ن همسرم لاکچری و ماجراجو

    • بدون نام

      من نمیدونم این چرت و پرتا جاهایی غیر از جهان سومم رواج داره ؟

      پاسخ ها

      • سحر

        آره عزیزم همه جای جهان مردم برای تفریح از فال و طالع بینی استفاده می کنن.ولی این که به خاطر اینطور چیزا مثلا ازدواجمون رو بهم بزنیم!!و...رو منم قبول ندارم.
        فقط تفریح

    • المیرا

      من اغلب کسایی که دوسم دارند شهریورین.. من آذریم..
      خدا به خیر بگذرونه....

      پاسخ ها

      • نرگس

        گل گفتی منم خیلی به آذر ماهیا حال میکنم خودمم شهریورم.

    • عادل

      درمورد مرداد و دی موافقم بدون نام درست نبود.. پدر و مادرم مرداد و دی هستن... یه زندگی عاشقانه و لاکچری..

      پاسخ ها

      • سحر

        مرداد و دی می تونن بسازن چون مردادی لجبازو رئیسه و دی آروم و حرف گوش کن

      • سنا

        کی گفته دی ماهیا آروم و حرف گوش کنن سحرخانوم؟!!! من دی ماهیم اتفاقا خیلی هم روحیه خشن و لجباز و سلطه طلبی دارم. بیشتر دی ماهیایی هم که دیدم مثل خودمن. دی ماهی آروم وحرف گوش من؟!!! هاهاها چقد خنده دارن بعضیا

    • دراكولا تا به تا

      واقعا فروردين و ارديبهشت نميسازند؟! من فرورديني ام ولي فكر ميكنم كلا با ٦ ماه دوم سال نميسازم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جا خونده بودم اونایی که 6 ماهه اولن ظاهر جذاب تری دارن و اونایی که 6 ماهه دومن باهوش ترن حالا البته کلیت که نداره

      • F

        ایول ایول خودمم خردادی ام و بی نهایت از متولدین 6 ماه دوم متنفرم و بی اندازه عاشق 6 ماه اول هستم.

    • بدون نام

      كلا چرت بود

    • بدون نام

      سرگرمیه جالبی بود!

    • golbahar

      من ازین مقاله بیشتر ویژگیهای خوب متولدین فروردینو متوجه شدم :) شجاع،جسور،ماجراجو،فعال،خستگی ناپذیر،مستقل :) پرچم فروردین بالاس.فروردینیا تولدمونو که نزدیکه تبریک میگم :) ما خودمون عیدیه هر سالیم :) نگاه همه بخاطر اومدن ما آب و جارو کردن هورااا ؛،"'*- همه اونایی که به یه فروردینی نزدیکن حتما میدونن که فروردینیا چقد خوبن.نگید نه :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این منفی ها مال اردیبهشتی های متنفر از فروردینی هاست خخخ

      • نازنین

        شما فروردینیا واقعا اعتماد به سقف دارین.

      • وحید

        خصوصیات بدشونو چی متوجه نشدی؟!سلطه طلب،لجباز،کم هوش،عجول،نفهم،خودبین....ها بازم بگم؟!یا نکنه مغزپوکتون بدیهاتونو درک نمیکنه؟؟؟؟

      • ملا نصرالدین

        خخخخ این منفیا مال خیلی از ماههای متنفر از فروردینه! اینجور که معلومه دوستدارانتون کمن.

    • شیما

      قلبون خودم برم که ابانی امممممم.....مرجان جون عزیزم ،معلومه که ابانی ها بهترینن

    • بدون نام

      چرت و پرت

    • بدون نام

      وای خدای من بهمن و تیر واقعا درسته ، من بهمنی ام و اصلا از تیری ها خوشم نمیاد . واقعا دنیای من و تیری ها مثل شرق و غربه ، کاملا جدا ازهم ! با همه ی تیری ها هم همین مشکل رو دارم (حتی با پدرم !)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای نمک نشناس!

      • بدون نام

        جدییی؟ چه جالب چون منم تیرماهیم واصلا از بهمنیا خوشم نمیاد و به شدت ازشون متنفرم.والله شرق و غرب که چه عرض کنم، دنیای ما خیییلی دورتراز ایناست.شاید فاصله بین کهکشانهااااا. بلههه!

    • سحر

      ولی به نظر من آذر و مرداد نمی تونن با هم کنار بیان. چون هردو لجباز و یک دنده ن.چه شود...
      ولی مردای مرداد جذابن:)

    • سید صادق آل محمد

      کرسی شعر قشنگی بود؟
      من مهرماهی م اما اصلا درونگرا هستم اهل هیجان و اجتماعی هم نیستم اینها همه کرسی شعر
      واسه ازدواج فرهنگ و سواد و طبقه خانوادگی ودیدش به این دنیا مهمه

    • بدون نام

      بدبختی رو در قالب رسم و رسوم و فرهنگ و عرف و... از نسلی به نسل دیگر انتقال دادیم چون از ما جسارت پرسیدن «چرا؟» را گرفته اند؟

    • شیما

      چه ربطی داشت....آقا جنبه نداری نگاه نکن

    • مسعود دستخوش

      اگه تا الان هم با هم تفاهم داشتن خرابش کردی

      پاسخ ها

      • معصومه..

        سلام دوستان.طالع بینی چینی سال خیلی عالیه.،منکه اذریم اصلا با مهرماهیا جور نیستم..مخصوصا مهریای حیوان خروسن،با گربه اصلا جور نمیان.

    • بدون نام

      من آذریم
      اردیبهشت و شهریوری دو ماهی که همیشه ادماش حالمو خوب میکردند ..پدربزرگ و مادربزرگم .....البته اونا که خودشون ماهن و مخصوص ماهی نیستن ...

      والبته کسایی که فک میکردم در آینده حالمو خوب میکنند هم جز این دوماه بودنند...دقیقا هر دوماه ...
      :/
      با پیچیده ترین وضع موجود چه کنم...



      مادر و پدرمم مردادی و دی ماهی ....و یه زندگی آرام و عاشقانه.....ما کلا خلاف جهت حرکت میکنیم ...

    • بدون نام

      والا من و همسرم فروردینی و آبانی هستیم و نزدیک نه سال هم هست بدون مشکل داریم زندگی میکنیم البته اگر این از حالا به بعدش این فال شما بزاره....

    • مهتاب

      عزیزم آقای دی ماهی نازنین ... :-)
      خب نوشته که با ما تیر ماهی ها بیشتر چفت و جور هستین دیگه ..
      :-)

    • کیارش

      شهریوریم دنبال همسرخوب دیماهی یاتیرماهی ام سی وسه سالمه پاک بودن نعمته

    • بدون نام

      مرداد و دی با هم نمیسازن.

    • صدف۹۴

      درسته. منم دختر آبانیم و با این افرادی که نوشته خیلی خوبم. ولی مشکل اینجاس که این افراد بخصوص آبانیا و اسفندیا اصلا آدمای ازدواجی نیستن! فقط دنبال دوستی و خوب و خوش بودن هستن ولی مسئولیت خیر!

    • fatima

      دقیقا تیریا با بهمنیا نمیسازن راسته ! بهمنیا ادمای چند شخصیتی و ازادن ولی تیریا متعهدن

    • ایزایا:)

      من اردیبهشتیم و دوستم آذری اونجوریم ک میگین نیس. درسته رک و راسته و زبون تیزی داره ولی میدونم ته دلش چیزی نیس و الانم بهترین دوستمه و وجودش یه نعمته برام تازه دوست فروردینی هم دارم کیا میگن فروردینیا و اردیبهشتیا نمیسازن؟ الان هشت ساله دوستیم ...والا...بستگی به خودمونم داره اینا هم برا تفریح خوبن. جالب بود ممنون

    • بانو

      بنظر من اینا مربوط به روابط دوستانه نیست، سازگاری یا ناسازگاری با شریک زندگیو داره میگه

    • مونا

      من خردادیم و شوهرم شهریوریه اصلا تفاهم نداریم باهم زندگیمون فقط داره میکذره چ جورشو فقط خدا میدونه ههههههه

    • مرسانا

      بهمنیا چی

    • بدون نام

      سلام خوبید همتون خوبید نظر من این نیست که شمارا بد بگم نه فقط اینه که اره دروسته هر ادمی دوست داره یه جور دیگه خودشو نشون بده پیشه دیگران یا حتی به خودشون میگن من این توریم من اون توریم اما چرا باید خودمونو گول بزنیم با همتونم دروسته که همه ادما وقتی حصلشون سر میره میشینن بعذیا توی اینتر نت ور میرن بعذی ها با چیزای دیگر ولی همیشه اینو یادتون باشه که همیشه خودتون باشین به این چیزا هم زیاد اهمیت ندین اون درونه ادمه که مهمه نه زاهر چون الان توی این دوره زمونه ادما خودشونو یه جوره دیگه نشون میدن اما در درونشون یه ادمه دیگن فقط کم پیدا میشه خیلی کم که یه ادم خودش باشه تا اینکه خودشو یه جوره دیگه نشون بده اگه سعی کنی خودت باشی خوش بخت ترین ادمه جهانی اره الان توی این دوره زمونه اگه گوسفند باشی اما باید گرگ هم باشی چون اگه گرگ نباشی گرگ های دیگه بهت صدمه میزنن من زیاد سواد ندارم شاید بعذی کلاماتم اشتباه باشه اما جوری هست که شما بتونین بخونین ته حرفم اینه که خودتون باشین اما موازب خودتون هم باشین اینو یادتون نره که اول خدا همیشه موازب همه هست اینو بدون اگه روزی از خدا چیزیو خاستی و خدا اونو بهت نداده بدون که هتما به سلاهت نبوده چون خدا خوبه همه را میخواهد خدا اگر یه دریو ببنده هتما یه در بهتریو برات باز میکنه هیچ وقت در باره خدا اشتباه نکنید خدا هر چقدر از خوبیهاش تعریف کنیم باز یه المه کمه اره هر ادمی ممکنه اشتباه کنه اما بعدن به اشتباه خودش پی میبره زمانش مشخس نیست اما هر ادمی تقیر میکنه ☺☺☺ولی با همتونم هیچ وقت به این که ابروتون پیشه بنده خدا بره فکر نکنین چون الان توی این دوره زمونه خیلی چیزا میگن ندیده حرف میزنن اما همیشه به این فکر کنین که ابروتون پیشه خدا پیشه بیبی فاطمه ی زهرا و امام علی نره یا پیشه همه امامان عزیز یا پیش همه پیابران عزیز همیشه به این فکر کنین که اگه من اینجا این کارو کنم بد خوب تو تاش توی اون دنیا جا دارن همیشه اگه فکره این دنیا هستی فکر اون دنیا هم بکن امامان پیامبران همشون واسه دین خدا و واسه ما جنگیدن پس بیاین ما هم برای دین خدا بجنگیم نه اون که ادمای بدو بزنیم یا هر چیزه بدی دیگری اگه ما اون کارو با ادمای بد کنیم که ما هم کمی از ادمای بد نواریم همیشه با ارامش و دوستی به دیگران از دین خدا بگیم تا اون ها هم بدونن خدا چقدر خوبه اسلن خدا خود خوبیاس سعی کنین در باره خدا خوب دهقیق کنین موازب خودتون و بقیه باشین میگن اگه برای دیگرا دعا کنید اینگار برای خودتون دعا کنید اگر روزی خدا اون روزو نیاره اما اگر روزی یکی به شما بدی کرد ببخشش به خدا بسپار همه چیو باور کنید خدا هم میبینه هم میشنوه ولی وقتی زمانش برسه کارش را املی میکنه زمانی که برای شما خوب باشه یادمه توی یه شبکه تو ماه رمزان یه مجری میگفت که اگه کسی به شما بدی کنه و شما به او خوبی کنید و خدا پاداش این کار بزرگ شمارو نده توی این دنیا هتما توی اون دنیا پاداش دارید همیشه توی هر هالی که بودی بخن شاد باش اینو یادتون نره نزری هاتونو بینه ادمای فقیر بدین بین اونایی که اول به کمک خدا بعد به کسایی که قست کار خیریو دارن بدونید که هتی کوچیک ترین کار خوبی پاداش بزرگی داره و کوچیک ترین کار بدی ....... اینم بدونید که ادمای زیادی ما میبینیم که از ماها خیلی کمترن لباس خوبی یا هرچیزه دیگری ندارن ولی بدونید اوناس که ما باید به اونا احترام بزاریم البته به همه ادما باید احترام بزاریم اما به اونا پیشتر همیشه خدا را در هر زمان شاهد بگیرید خدا هم میبینه هم میشنوه همیشه صبح که از خواب بلند میشید و یا شب که میخابید روزا یا عسر ها در گیر هر کاری که هستین نام خدا یادتون نره از بدی ها دوری کنید به خوبی ها هر چقدر نزدیک بشی بهتر بهتر بهتره امید وارم از حرفام نا راحت نشین چون همشون حقیقته

    • سوگند

      من ابانی هم و متن درباره ی ابانی ها رو خوندم واقعا درست بود و تیر ماهی ها می خوام بگم عاشقشونم چون یه تیر ماهی دارم ک با دنیا عوضش نمیکنم

      پاسخ ها

      • نازنین

        بله منم آبانیم و می گم عاشق تیرماهیا و اسفندیام.

    • سوگند

      من ابانی هم و متن درباره ی ابانی ها رو خوندم واقعا درست بود و تیر ماهی ها می خوام بگم عاشقشونم چون یه تیر ماهی دارم ک با دنیا عوضش نمیکنم

    • بهمن بادی

      ایادوستی یاازداج باهم خوب میشن

    • یه بنده خدا

      نظرتان درباره اذر ماهی ها چیه

    • محمد حسین

      سعی کنید ی اردیبهشتی با فروردینی رفیق نشه

    • Donya

      گفتین با آذر ماهیا اوکی نیستن چون اردیبهشتیا ارومن و دوس دارن خونه باشن ولی من همش میخوام بیرون باشم

    • Bita

      سلام من یه مهر ماهیم و کاملا با این متن که مهر با تیر ماهیا و شهریوریا خوب نیستن موافقم ولی فقط با یه چیزش موافق نیستم اینکه مهر با مرداد با هم بهترینن ولی عجیبه که مرداد جز افراد مناسب با مهر نوشته نشده بود آخه من فقط با مردادیا بیشتر جورم

    • مانیا

      من ی دختر دی ماهی ام و همسرمم هم آذر ماهی هستش.هفت ماهه ک عقد کردیم و هیچ مشکلی باهم نداریم و اتفاقا خیلی هم عاشق همیم.اما چرا درباره ی دی و آذر هیچی نگفته؟

    • مانیا

      من ی دختر دی ماهی ام و همسرمم هم آذر ماهی هستش.هفت ماهه ک عقد کردیم و هیچ مشکلی باهم نداریم و اتفاقا خیلی هم عاشق همیم.اما چرا درباره ی دی و آذر هیچی نگفته؟

    • بهار

      منم یه خواهر دارم بیست و پنج سالشه و خردادیه و بسیار خوش قلب و خوش برخورد و مسئولیت پذیره و کار خونه و آشپزی هم دوس داره و همه میگن دسپختش خیلی خوبه و حرف نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مبارکه! کی بیام عقدش کنیم؟؟؟

      • ملا نصرالدین

        بهارخانوم تو احیانا خودت خردادماهی نیستی؟گفتی اگه بگم خودم خردادیم میگن خودشیفته اس و داره از خودش تعریف میکنه،بیام بگم خواهرم خردادیه اینطوری تاثیرگذاریش هم بیشتره مگه نه؟ ای بسوزه پدر بی شوهری که دخترارو به چه کارایی وامیداره.ملت کارشون به جایی رسیده که میان ماه تولدشونو تبلیغ میکنن.

    • 22 خرداد

      من خردادی ام. از متولدین مرداد و آبان و آذر و دی و اسفند به شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددت متنفرررررررم.
      به شدددددددددددددددددددددددددددت.

      پاسخ ها

      • وحید

        ای باباااااا باز این خردادی دوشخصیتی شخصیتاش جابه جاشدن! باز دوباره شخصیتات قاطی کردن عزیزم؟!!!

      • بدون نام

        چرا مثلا چه ربطی داشت

    • آرش

      من خودم مهر ماهی هستم و یه دوست بهمن ماهی دارم بیشترین چیزی بهم کفته فقط دروغ اصلانم باهم کنار نمیایم آخرش ولش کردم بیشورو

    • معصومه..

      منم اذریم ،بشدت از مهر ماهیا بدم میاد،اصلانم با هم جور در نمیایم .اصلا.واقعا راست گفتن.

    • پریماه

      وایییی دقیقا من یه دوست دی ماهی داشتم اصلااااا تفاهم نداشتیم تموم کردیم دوستیمونو البته اینجا زوجین نوشته ولی من دوستی رو مثال زدم خخخخخخ

    • امیرحسین

      دوستان این که نوشته شده آبان با فروردین اصلا نمیسازه طبق واقعیته چند تا مورد هم در واقعیت اتفاق افتاده....اولا این دو ماه اصلا از لحاظ مزاجی با هم نمیسازن...متولد ماه فروردین آدم تند مزاجی هستش در حالی که زاده آبان سرد مزاج....و این رو خصوصیات این دو نفر تاثیر زیادی میزاره...هر دو نشان توسط مریخ هدایت می شوند( در این مورد ماه فروردین مریخ به او تمام ویژگی هایش را داده است)در حالی ابان توسط پلوتون....هر دو در رابطه مثل دو تا سرباز جنجگو می مانند

      پاسخ ها

      • علی

        تو از کجا به این فهم و شعور رسیدی که آبانیا سردمزاجن و فروردینیا گرم مزاج؟!!!!

    • امیرحسین

      دوستان ادامه نظر قبلی ام را می خوام برایتان بنویسم....که ممکن هر لحظه به رابطه آسیب برساند...متولد ماه آبان بیشتر اهل تفکر و تعمق هستش و متولد فروردین بیشتر اهل هیجان(البته نه اینکه اصلا اهل فکر کردن نباشه ولی کمه )متولدین فروردین او را به مغرور بودن و تودار بودن متهم می کند چون نظراتی که آبانی می گوید اصولا منحصر به فرد و جذاب است و فروردین فکر می کند او بیشتر از دید شخصی صحبت می کند....رابطه این دو مانند انفجاری از عصبانیت و خشم می مانند.

    • امیرحسین

      و آخرین نظر اینکه از لحاظ شخصیتی هم این دو نفر بسیار از یکدیگر فاصله دارند...چون متولد ماه آبان آدمی گوشه گیر و منزوی و تا حدودی افسرده هستش و همیشه یک مکانی برای برای تفکر و عبادت می خواهد پیدا کند در حالی که ماه فروردین شخصی اجتماعی و آزادی خواه هستش که ماه مریخ به او این مسئولیت را داده است که از دنیای بیرون که اجتماع باشد مراقبت کند(به خاطر همین است که این ماه به ماه قهرمانان هم شناخته می شود)
      ولی در آخر به طالع بینی نمی توان زیاد امید بست.

    • Sheyda

      همه ماها یه طرف اردیبهشت یه طرف دیگه

      پاسخ ها

      • وحید

        همه همین حرفو میزنن خانم محترم.این پرچم بالا و ازین حرفارو بزارید کنار خداییش خیلی کلیشه ای شدن.حالم بهم خورد ازبس که اینجور چیزارو میگین.

    • وحید

      نظرتون درمورد آذرماهیا چیه؟پسرای آذرماهی :))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج