جاباما
۴۸۰۹۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیش ثبت‌ نام در مدارس غیردولتی، ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی هنوز اعلام نشده است گفت: در حال حاضر پیش ثبت نام و اعلام رقم و دریافت شهریه از سوی مدارس مجاز نیست.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی هنوز اعلام نشده است گفت: در حال حاضر پیش ثبت نام و اعلام رقم و دریافت شهریه از سوی مدارس مجاز نیست.

علیرضا کمره‌ای درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات فرهنگیان تهرانی اظهار کرد: مطالبات فرهنگیان در حد تامین اعتبار پرداخت می شود. ماه گذشته نیز بخشی از مطالبات انباشته فرهنگیان را پرداخت کردیم.

وی افزود: در ماه گذشته در ۱۰ بند پرداختی داشتیم که عمدتا مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ بود و بخشی از معوقات حق التدریسی ها و حق الزحمه امتحانات نیز پرداخت شد اما هنوز مطالبات حق التدریسی‌ها بروز نشده و چند ماه عقب افتاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اعلام و اخذ پیش ثبت نام برخی مدارس غیردولتی در تهران نیز عنوان کرد: سال گذشته در اسفندماه شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کردیم. پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی مربوط به بعد از زمان اعلام شهریه مدارس است.

کمره ای با تاکید براینکه پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی پیش از اعلام شهریه مجاز نیست گفت: شهریه اعلامی از سوی آموزش و پرورش شهر تهران، مبنای ثبت نام در مدراس قرار می گیرد و پیش از آن مجاز نیست بنابراین مدارس و اولیاء باید منتظر اعلام شهریه باشند و به هیچ عنوان نباید قبل از آن رقمی از سوی مدرسه اعلام و دریافت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج