۴۸۰۹۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یزدانبخش: توانایی جسمی بازی در تئاتر را ندارم

شیرین یزدانبخش که چندین پیشنهاد حضور و ایفای نقش در تئاتر را داشته است، درباره بازی نکردن خود بر صحنه تئاتر تأکید کرد که توانایی جسمی بازی در تئاتر را ندارد.

خبرگزاری مهر: شیرین یزدانبخش که چندین پیشنهاد حضور و ایفای نقش در تئاتر را داشته است، درباره بازی نکردن خود بر صحنه تئاتر تأکید کرد که توانایی جسمی بازی در تئاتر را ندارد.
یزدانبخش: توانایی جسمی بازی در تئاتر را ندارم

شیرین یزدانبخش که یکی از چهره های محبوب خانواده تئاتر ایران است، طی سال های اخیر حضور درخشانی در عرصه سینما داشته و به نقش آفرینی در فیلم های متعددی از کارگردان های شناخته شده سینمای ایران پرداخته است.

وی بعد از حضور موفق خود در عرصه بازیگری سینما با پیشنهادهای مختلفی برای حضور و ایفای نقش در عرصه تئاتر مواجه شده ولی تا به امروز در عرصه بازیگری تئاتر حضور پیدا نکرده است.

یزدانبخش درباره اینکه چرا با وجود پیشنهاد بازی بر صحنه تئاتر تا به امروز تصمیمی برای این حضور نگرفته است به خبرنگار مهر گفت: تئاتر وقت گیر است و بعد از چند ماه تمرین باید هر شب هم در قالب اجرای عمومی به صحنه برود. من متأسفانه انرژی و توان جسمانی لازم برای طی کردن این روند را در خود نمی بینم.

وی ادامه داد: البته بازی در فیلم سینمایی هم برای من سخت است اما مانند تئاتر نیازمند انرژی و توان جسمانی نیست. در تئاتر بعد از پایان مدت زمان تمرین تازه باید به صورت جدی و با انرژی هر شب به صحنه رفت و این امر نیازمند توان جسمانی است.

بازیگر برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر با اشاره به پیشنهادهایی که از سوی کارگردان های تئاتر برای حضور وی در آثارشان می شود، اظهار کرد: من برای اینکه به تئاترهای عزیزانی که به من پیشنهاد بازی می دهند آسیب نزنم و به قولی کارشان را خراب نکنم، با خلوص نیت به آنها می گویم که به لحاظ جسمانی توانایی بازی در تئاتر را ندارم. عزیزان هم ناراحت نمی شوند و حرف من را می پذیرند.

یزدانبخش تأکید کرد: البته امیدوارم مانند بازی در فیلم، در تئاتر هم در عمل انجام شده قرار نگیرم چون در ابتدا قرار بود فقط در ۱ فیلم بازی کنم که حالا تبدیل به بازی در ۲۲ فیلم شده است.

وی در پایان تصریح کرد: بچه های تئاتر محبت می کنند و به من پیشنهاد بازی می دهند و من هم شرمنده آنها می شوم و از اینکه نمی توانم پاسخ مثبت به آنها بدهم، خجالت می کشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج