۴۸۱۰۷۰
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

رپورتاژ آگهی

بازگشت به هیجان روزهای اول زندگی بعد از زایمان

بسیاری از خانم ها با افزایش سن و یا پس از بارداری و زایمان و یا تغییرات وزن و یا حتی افراد زایمان نکرده (بدلایل ژنتیکی دارای شلی بافت های پرینه) از گشادی واژن و کاهش میل جنسی و عدم رضایت همسرشان در رابطه زناشویی شاکی هستند.

بازگشت به هیجان روزهای اول زندگی بعد از زایمان

جوانسازی و درمان شل شدگی واژن بدون جراحى

جدیدترین لیزر مخصوص بانوان دستگاه نوین لیزر (مونالیزتاچ) جهت جوانسازى و کاهش شلى واژن، درمان آتروفى واژن پس از یائسگى، کاهش تیرگى پوست ناحیه تناسلى، برطرف کردن درد مقاربتى رفع خارش و سوزش واژن لابیاپلاستى می باشد.

در دهه چهارم عمر (۳۰-۴۰ سالگی) همزمان با کاهش تولید و یا کمتر شدن اثر هورمون هاى استروژن و پروژسترون، تونسیته بافت هاى داخلى و خارجى تناسلى کم شده و شروع شل شدگى واژن و کاهش حجم در لبه هاى خارجى تناسلى خواهد بود. جالب است بدانید، شل شدگى واژن حتی در بانوانى که زایمان طبیعی را هم تجربه نکرده اند و یا حتى بانوانى که بارورى نداشته اند هم اتفاق مى افتد. همین مسئله شل شدگى واژن در زندگى زناشویی بسیارى از بانوان ایجاد اختلال کرده و بطور غیر مستقیم ریشه انبوهى از مشکلات اجتماعى و خانوادگى مى باشد.

در مطالعات انجام شده 50% خانم هاى سنین پس از یائسگى دچار سوزش و خشکى واژن، عفونت هاى ادرارى و درد در هنگام نزدیکى هستند و در کل کیفیت زندگى در آنان پایین تر است. این روش می تواند خارش و سوزش ناحیه واژن را که ناشى از خشکى آن است برطرف کند. در سال های اخیر، جراحی زیبایی واژینال به ویژه لابیاپلاستی و واژینوپلاستی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تاکنون همیشه از جراحى پلاستیک جهت ترمیم تغییرات ظاهرى ناحیه ولو و واژن که در اثر عوامل ارثی - بارداری یا ناشی از افزایش سن می باشد، استفاده می شد.

اما جدیداً از روش هاى لیزرى نوینى براى درمان مشکلات مذکور در ناحیه ولو و واژن استفاده می شود، که روشی امن و غیر تهاجمی است، و منجر به بازسازی مخاط واژن به طور سرپایی می شود. در روش لیزری نتایج بسیار عالی بوده و بانوان به فاصله یک ماه بعد از یک جلسه درمان، به میزان زیادی آرامش و رضایت را به دست خواهند آورد، البته برای تکمیل دوره درمانی نیاز به ۳ جلسه با فواصل یک ماه است. این وسیله بافت مخاطی ناحیه تناسلی را به حالت قبل از یائسگی باز می گرداند.

بازگشت به هیجان روزهای اول زندگی بعد از زایمان

تماس مستقیم
شماره لیزر مطب: 02188615598
دکتر خدیجه ابراهیم نژاد (متخصص زنان و زایمان): 09120393913
دکتر نسرین اردانی (متخصص زنان و زایمان) : 09126261461



بازگشت به هیجان روزهای اول زندگی بعد از زایمان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج