۴۸۱۱۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

نان قطعاً گران می‌ شود

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از تعیین قیمت نهایی خرید تضمینی گندم تا پایان هفته احتمالاً حدود کیلویی ۷۰۰ تومان خبر داد و گفت: با افزایش قیمت گندم، قیمت نان نیز قطعاً افزایش می یابد که زمان افزایش قیمت نان بعداً اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از تعیین قیمت نهایی خرید تضمینی گندم تا پایان هفته احتمالاً حدود کیلویی ۷۰۰ تومان خبر داد و گفت: با افزایش قیمت گندم، قیمت نان نیز قطعاً افزایش می یابد که زمان افزایش قیمت نان بعداً اعلام خواهد شد.

عباس قبادی در مورد قیمت تضمینی خرید گندم برای سال جدید اظهار داشت: در حال حاضر به صورت علی‌الحساب خرید تضمینی گندم کیلویی ۵۵۰ تومان محاسبه می‌شود ولی قیمت نهایی آن تا آخر هفته پس از اعلام نظر رئیس جمهور برای جایزه تولید مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قطعا قیمتی که در نهایت برای خرید تضمینی گندم در سال جدید مشخص می‌شود بالای ۶۵۰ تومان است، گفت: در حال حاضر هر کسی که گندم خود را تحویل دهد بلافاصله با هر کیلو ۵۵۰ تومان به آنها پرداخت می‌شود و پس از اینکه در پایان هفته رئیس جمهور پاداش تولید را تعیین کرد، مابقی آن پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور با قیمت حدود ۷۰۰ تومان موافقت کنند، گفت: سال گذشته قیمت خرید تضمینی گندم ۴۲۰ تومان بوده که اگر برای امسال ۷۰۰ تومان تعیین شود حاکی از افزایش ۸۰ درصدی است و در نهایت با توجه به اینکه ماده اولیه نان گندم است این افزایش بر روی قیمت نان نیز اثر خواهد گذاشت البته افزایش قیمت نان تنها متأثر از نرخ گندم نیست ولی یکی از موارد مؤثر است.

قبادی با بیان اینکه در پی افزایش قیمت گندم قیمت نان نیز قطعا تعدیل می‌شود، در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به همان میزان که قیمت گندم افزایش یافته (۸۰ درصد) قیمت نان نیز اضافه شود، بیان کرد: درست است که قیمت خرید تضمینی گندم حدود ۸۰ درصد افزایش می‌یابد ولی همان طور که گفتم تنها عامل مؤثر در قیمت نان، گندم نسیت بلکه مسائلی چون خمیر مایه، دستمزد، ایاب ‌الذهاب، بیمه، ارزش افزوده و استهلاک نانوایی نیز مؤثر است.

به گفته وی، زمان افزایش قیمت نان بعداً‌ اعلام خواهد شد ولی با توجه به افزایش ماده اولیه این مسئله قطعا رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرور

      و باز هم گرانی ، آن هم نان شب مردم

    • dalton

      به جاي اينكه گران شدن نان رو توجيه كنين بياين جلوي گراني ان رو بگيرين با اين وجود چرا دستمزد كارگر رو 80% بالا نبردين انقد راحت حرف ميزنين؟

    • حمیدرضا

      برترینها بازم جرات نکرد نظر قبلی منو تایید کنه
      این نظر منو تایید کنی به درد نمیخوره اگه ادعا میکنی واقع بین هستی نظر قبلی منو تایید کن

    • ریزوند

      قسم نخورباورکردم,بنویسیدسوپرگرونی!گرونی مال پارسال بود

    • maryami

      گریم گرفت بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج