۴۸۱۱۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پنجشنبه و جمعه از جاده چالوس تردد نکنید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، شهروندان از سفرهای غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده وضعیت راه‌ها در استان‌های زنجان، مازندران، گیلان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان شرقی طی روزهای پنجشنبه و جمعه مساعد نخواهند بود.

رحمانی ادامه داد: در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه نیز طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به جهت بارش برف و کولاک و یخ‌زدگی سطح راه وضعیت مناسبی برای تردد و مسافرت ندارند که برهمین اساس از شهروندان تقاضا داریم از تردد در این محورها خودداری کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران و خطر سیلاب در برخی از استان‌ها افزود: با توجه به بارش باران و خطر سیلاب طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی از استان‌ها اعم از هرمزگان، بوشهر، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان، کرمان، کرمانشاه و کردستان به هموطنان توصیه می‌کنیم تا از سفر به این محورها نیز خودداری کنند.

وی همچنین به سیلابی شدن ۷ محور در استان هرمزگان اشاره کرد و اذعان داشت: طی ۲ روز گذشته ۷ محور اصلی و فرعی در استان هرمزگان بر اثر بارش شدید باران سیلابی و مسدود شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان از انسداد محور زنجان - طارم و سقز - بانه خبر داد و اظهار داشت: محورهای زنجان - طارم و سقز - بانه امروز بر اثر بارش برف و ریزش بهمن مسدود شدند که تلاش جهت بازگشایی آنها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج