۴۸۱۱۶۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خوردبین: محرومیت حق سیدجلال نیست

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق ما در دربی باخت نبود زیرا استقلال ۴، ۵ موقعیت بیشتر نداشت.

کاپ: محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی هشتادوچهارم اظهار داشت: در آن بازی بچه های ما مغرور بودند و استقلال رادست کم گرفتند. با این حال فوتبال خوبی بازی کردیم و هرکاری که لازم بود انجام دادیم. منتهی توپ هایمان در دروازه استقلال نرفت. باخت در دربی حق مان نبود. آنها ۴، ۵ توپ آوردند و سه گل زدند اما ما هرچه زدیم به در بسته خورد. ۷۱ درصد مالکیت توپ با ما بود. هرکسی می داند که پرسپولیس در آن روز حقش شکست نبود.

وی درباره فرصت هایی که طارمی در دربی از دست داد بیان داشت: این بچه خودش روحیه اش خراب است اما آیا به نظر شما او از قصد توپ ها را خراب می کرد. وقتی یک بازیکن تلاش می کند و فرصت هایش گل نمی شود دیگر نباید او را سرزنش کرد.

سرپرست پرسپولیس درباره پاسخ به این پرسش که بین دو نیمه در رختکن پرسپولیس چه گذشت که بازیکنان آنقدر عصبی بودند خاطرنشان کرد:به نظر من عصبی نبودند. بازیکنان ما هل بودند که زودتر گل بزنند و به همین دلیل در آخرین لحظات بی دقت عمل می کردیم.

خوردبین درباره درگیری سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی تصریح کرد: این کارها درست نیست. آن درگیری ها به ضرر تیم ما شد. حالا هم که هم سیدجلال را هم نداریم و هم کامیابی نیا را البته باید بگویم سیدجلال آدم باشخصیتی است . او خیلی ساکت است شما ببینید استقلالی ها چکار کردند که این آدم ساکت جوش آورد. البته مهدی رحمتی تا جایی که من می دانم دوست صمیمی سیدجلال بوده است.

وی انتقادات بعد از دربی به برانکو را نادرست دانست و گفت: آقای برانکو بهترین ترکیب را چیده بود وقتی موقعیت هایمان را از دست می دهیم گناه او چیست؟ مگر غیر از ماهینی کسی را برای پست هافبک دفاعی داشتیم اگر تیم شکست خورد همه مقصر بودند نه فقط برانکو.
خوردبین درباره صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه روی پرسپولیس فشار بوده تا به استقلال ببازد و حتی شب دربی عده ای از طاهری خواسته اند تیمش برنده نشود گفت:این حرف ها دیگر از کجا می آید نه جلسه ای بوده و نه فشاری. اگر توپ مهدی طارمی وارد دروازه می شد دیگر کسی این حرف ها را می زد به نظرم اصلا نباید این صحبت ها را جدی گرفت.
پیشکسوت پرسپولیس درباره رفتار عجیب رضاییان پس از تعویض عنوان کرد: اینها جوان هستند. رامین بعد از تعویض ناراحت بود اما خودش هم می داند که باید رفتارش را کنترل کند او بازیکن ملی پوش تیم ماست اگر خودش را در این گونه مواقع کنترل کند نشان می دهد که یک ملی پوش است و ما هم از او چنین انتظاری داریم.

وی درباره درگیری محسن مسلمان و مهدی طارمی در پایان بازی گفت: هم آقای برانکو و هم آقای طاهری امروز با آنها صحبت کردند. آن روز هم محسن خیلی ناراحت بودو می خواست داخل رختکن برودو مهدی طارمی از او خواست نزد تماشاگران بروند و از آنها تشکر کنند. همین مساله بحثی را به همراه داشت.

خوردبین درباره شادی استقلالی ها در پایان بازی اذعان داشت: من به این موضوع اعتراضی ندارم ما هم در آن بازی که برده بودیم شادی کردیم. استقلالی ها حقشان بود که شادی کنند.
سرپرست پرسپولیس درباره محرومیت اخیر سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا گفت: کمیته انضباطی درباره بقیه تیم ها هم اینقدر سریع حکم می دهد. اینکه با این سرعت شبانه رای را دادند عجیب است. نمی دانیم چرا؟ ما اعتراض خودمان را کرده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم و تا این لحظه هم پاسخی نرسیده است از نظر ما حق سیدجلال حتی یک جلسه محرومیت هم نیست.کمیته انضباطی باید کمی صبر می کرد.

خوردبین درباره این مساله که روز گذشته اعلام شد طبقه دوم ورزشگاه آزادی در بازی با سپاهان رایگان است اما امروز این مساله منتفی شد بیان داشت: چه کسی این خبر را داده بود. متاسفانه عده ای مرض دارند. آیا ما گفته بودیم که بازی رایگان است؟ این حرف ها را عده ای در سایت های خودشان مطرح می کنند.

وی درباره بازی فردای تیمش برابر سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است که چندین قهرمانی دارد کار ما سخت است چون آنها هم برای بردن می آید. کادر مربیگری سپاهان کادر خوبی است و ما می دانیم بازی مهمی را در پیش داریم.

خوردبین در پایان درباره انتقادات مطرح شده و آمدن و رفتن دو مدافع اوکراینی گفت: مگر چه شده است؟ قراردادشان را فسخ کردند و رفتند. آنها به نظر من در این روزها که ما با محرومیت چند بازیکن روبه رو هستیم می توانستند به پرسپولیس کمک کنند به هرحال خودشان می خواستند جایی بروند که بازی کنند به همین دلیل از ما جدا شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو یکی دیگه حرف نزن که هیچ موقع حرف حق نزدی پیرمرد

    • یاران

      آقای خوردبین شما چرا واقعیت نمیگویید، مگر رامین رضاییان کم کاری کرد که آقای برانکو تعویض کردند فقط بخاطر اینکه باخت تیم به گردن بازیکن انداختن بود، همینطور از بازیکن محبوب همچون سیدجلال بعید بود آنطور ناجوانمردانه باعث اخراج رحمتی بشه، ایااگر هم پرسپولیس ناجوانمردانه میبرد ارزش داشت

    • وحید

      کمیته انضباطی فقط دستمال بدست بقیه هست چرابازی کنان تراکتورمحروم نکردن که داور روهل دادن چرابازی کنان استقلال رومحروم نکردن چراتماشاگرای استقلال محروم نشدن خیلی پستو بی غیرتین که اقای تاج استقلالی داره قهرمانی روازما میگیره ولی اگه پرسپولیس قهرمان نشه همه مقصرهاکمیته پول زورگیرهاست خیلی جای تاسف داره واقعااسم خودمونوگذاشتیم مسلمان شیعه ازیهودی هم بدترین چون کسی رو محروم کردین که بیگناه بیگناه بود

    • بدون نام

      ماهم میدانیم حق نیست
      ولی چاره چیه محمودخان
      حق را بخدا میسپاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج