۴۸۱۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شایعات سیاسی درباره کارگردان های مشهور

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم های تبلیغاتی توسط کارگردان های شناخته شده سینمای ایران برای نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری شنیده می شود.

شایعات سیاسی درباره کارگردان های مشهور

تماشا: در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم های تبلیغاتی توسط کارگردان های شناخته شده سینمای ایران برای نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری شنیده می شود. در یکی از گزارش هایی که روز گذشته کافه سینما به نقل از سایت «اصولگرا» منتشر کرد آمده است، کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، جواد شمقدری، مازیار میری، رضا میرکریمی، منوچهر محمدی، محمود رضوی، مجید سرسنگی، یدالله صمدی، محمدحسین لطیفی، پوران درخشنده، انیسه شاه حسینی، علی شاه حاتمی، محمدعلی فارسی، علی عطشانی، رسول صدرعاملی، بهرام عظیمی و ... قرار است به احتمال زیاد برای ساخت فیلم های تبلیغاتی دست به کار شوند.

حاتمی کیا، فیلمساز تبلیغاتی نمی شود

آنطور که در این گزارش آمده، ستاد مرکزی علی اکبر ولایتی رایزنی های جدی خود را با ابراهیم حاتمی کیا کارگردان نام آشنای سینمای دفاع مقدس کشورمان انجام داده تا در صورت نهایی شدن حضور ولایتی از ائتلاف 1+2 ساخت فیلم تبلیغاتی او را برعهده بگیرد. خبری که با پیگیری های فراوان در نهایت توسط نزدیکان حاتمی کیا از کذب بودن آن مطلع شدیم.


میری: تکذیب می کنم

براساس این گزارش از ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نیز خبر می رسد که تیم منوچهر محمدی و محمود رضوی متشکل از کارگردانانی چون مازیار میری و رضا میرکریمی به احتمال زیاد مسئولیت ساخت فیلم تبلیغاتی شهردار تهران را در صورت نهایی شدن حضورش برعهده خواهند گرفت. برای پیگیری این خبر نیز با مازیار میری تماس گرفتیم که ضمن بی اطلاعی از این موضوع به تماشا گفت: «باور کنید من الان از شما می شنوم.

چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.» در رابطه با ساخت فیلم تبلیغاتی محمدرضا عارف نیز شنیده ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد مجید سرسنگی مدیر کنونی خانه هنرمندان و مدیر تبلیغاتی ستاد میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ با همکاری یدالله صمدی این مسئولیت را به عهده خواهد گرفت. در این رابطه البته نام رسول صدرعاملی نیز شنیده شده است.


عطشانی: تکذیب یا رد نمی کنم

از سوی دیگر با جدی شدن حضور حسن روحانی و قطعیت عدم حضور هاشمی و خاتمی، شنیده ها از فعال شدن تیم هنری محمدعلی زم با محوریت علی عطشانی برای ساخت فیلم تبلیغاتی دبیر اسبق شورای امنیت ملی حکایت دارد. در تماسی که با علی عطشانی داشتیم این موضوع رد یا تکذیب نشد. عطشانی به تماشا گفت: «اجازه بدهید دو روز دیگر در این باره صحبت می کنیم.»

و در آخر اینکه از ستاد انتخاباتی محسن رضایی نام جمعی از کارگردانان نام آشنای سینمای دفاع مقدس برای ساخت فیلم تبلیغاتی فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی و دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام به گوش می رسد، نام هایی چون محمدحسین لطیفی، انسیه شاه حسینی، علی شاه حاتمی و محمدعلی فارسی که البته به این جمع باید نام پوران درخشنده را نیز افزود.


مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت (ائتلاف سه گانه) می گوید:

هنوز نامزد نهایی مشخص نشده که فیلمساز مشخص شود

اما در همین رابطه سینما پرس نیز خبر داد که فریدون جیرانی برای حسن روحانی و محمود رضوی برای ائتلاف دو به علاوه یک فیلم تبلیغاتی می سازند. در این گزارش آمده: «شنیده می شود فریدون جیرانی (که در جلسه معرفی رسمی روحانی به عنوان نامزد انتخابات حاضر شده بود) با حسن روحانی صحبت هایی برای ساخت فیلم تبلیغاتی داشته است.»

از سوی دیگر سید محمود رضوی که در سال گذشته با فیلم دهلیز در جشنواره حضور داشت صحبت هایی با ائتلاف دو به علاوه یک داشته است تا برای این گروه سه نفره شامل باقر قالیباف، غلامعلی حداد عادل و علی اکبر ولایتی فیلم بسازد.
اما قطعا مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت (ائتلاف سه گانه) بهترین کسی است که می تواند درباره فیلمسازانی صحبت کند که قرار است برای نامزدهای احتمالی این ائتلاف فیلم بسازند.

توانگر در گفت و گو با تماشا، ضمن رد گزینه هایی مثل ابراهیم حاتمی کیا، محمود رضوی و ... در این باره گفت: «هنوز نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت مشخص نشده که سازنده فیلم آن مشخص شود. ائتلاف پیشرفت هنوز در مرحله کار گفتمانی، هماهنگی و انسجام نیروهاست و برای ساختن فیلم با هیچ کارگردان و فیلمسازی در این زمینه گفت و گویی صورت نگرفته است.»

او در مورد تعیین زمان معرفی سازنده فیلم ائتلاف پیشرفت (ائتلاف سه گانه) گفت: «هر زمان نامزد نهایی ائتلاف برای پیشرفت مشخص شضد با توجه به سلیقه نامزدمورد نظر، رایزنی با فیلمسازان متعهد، انقلابی و متخصص آغاز خواهد شد.»

توانگر در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب یک مستندساز برای نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت اظهار داشت: «شاخص ها و معیارهایی برای انتخاب نامزد نهایی ائتلاف مشخص شده است لیکن هنوز زمان تطبیق این معیارها و شاخص ها بر مصداق مشخص نشده، هر زمان که نامزد مورد نظر معرفی شود با توجه به سلیقه و گرایش نامزد نهایی با فیلمسازان مورد نظر، گفت و گو خواهیم کرد ممکن است فیلمساز مورد نظر از میان مستندسازان یا گروه دیگری از فیلمسازان باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج