۴۸۱۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بلاتکلیفی بتمن بعد از نولان

این روزها بتمن در انیمیشن لگو بتمن تکلیف مشخص­­‌تری از سایر شوالیه­‌های گاتام از جنس خودش دارد.

وب سایت دنیای تصویر آنلاین: پس از اتمام سه‌گانه نولان این ابرقهرمان محبوب در سینما بلاتکیف مانده است. فیلم بتمن علیه سوپرمن به موفقیت مد نظر کمپانی وارنر نزدیک هم نشد و جوخه انتحار با آن جوکر پر سر و صدایش که آمده بود تا عرصه را برای مارول تنگ کند با حرکتی کاملاً انتحاری و گویی از عمد تمام پروژه­‌های بعدی دی‌سی را زیر سؤال برد!
بلاتکلیفی بتمن بعد از نولان

یک ماه پیش، بن افلک بعد از اکران در شب زندگی کن که همه کاره‌­اش (تهیه کننده، کارگردان، بازیگر) هم خودش بود، با رضایت و اعتماد به نفس ناشی از فیلمش، اعلام کرد کارگردانی فیلم بعدی بتمن را عهده‌دار می­‌شود. بعد از فاجعه در باکس‌­­آفیس و ضرر ۷۵ میلیون دلاری که برادران وارنر برای فیلمش متحمل شدند، اعلام کرد بتمن را کارگردانی نمی­‌کند و قصد دارد تمام تمرکزش را روی بازی کردن نقش شوالیه گاتام بگذارد.

پس از آن (مت ریوز) تبدیل به گزینه اصلی وارنر برای جایگزینی افلک شد. مت ریوز با اضافه شدن‌های یک‌دفعه­‌ای اصلاً غریبه نیست، او برای فیلم خیزش سیاره میمون­‌ها هم جایگزین (روپرت وایت) شد و به خوبی از پس این دنباله برآمد و در احیای فرنچایز نقش به سزایی داشت.

فیلمنامه­‌ای هم که افلک زیر نظر مدیر بخش فیلم دی­‌سی (جف جانز) نوشته بود برای بازنویسی به دست (کریس تریو) که قبلاً آرگو و بتمن علیه سوپرمن را نوشته بود سپرده شد تا افلک ماجرا همین طور کمرنگ و کمرنگ­تر شود. دث‌استروک با بازی جو مانگانیلو که در لیگ عدالت حضور دارد هم طبق اعلام قبلی به عنوان ضدقهرمان جدید به فیلمنامه اضافه شد تا ثابت کند وارنر از اشتباهش در جوخه انتحار "ازدیاد قهرمان بدون مقدمه و پرداخت درست" انجام داده بود هیچ درسی نگرفته است!

در حالی که امیدها به سمتی می­‌رفت تا حواشی از پیرامون این ابرقهرمان محبوب دور شوند، (جان کامپا) مدعی شده طبق اخباری که از سه منبع مختلف به او رسیده، افلک طی چهار روز گذشته اعلام کرده دیگر علاقه‌­ای برای ادامه ایفای نقش بتمن در جهان ابرقهرمانی دی­‌سی را ندارد! این در حالی است که او در فیلم لیگ عدالت که در نوبت اکران قرار دارد هم در قامت این شوالیه ایفای نقش کرده است. جان کاپا می­گوید: «افلک اشتباه نمی­‌کند، او دیگر نمی­‌خواهد بتمن باشد.»

تا الآن تاریخ دقیقی هم برای اکران فیلم بتمن اعلام نشده و اگر وانر موفق به راضی کردن افلک نشود به نظر می‌­ر‌سد فیلم بتمن آخرین حضور وی در این نقش خواهد بود و این به معنای اضافه شدن معضلات وارنر برای وارد کردن جهان دی­‌سی به پرده سینما است. آن هم با وجود رقیب سرسخت و کم خطایی به اسم مارول!

این حواشی و تغییرات زیاد تنها نشان دهنده یک چیز است، اینکه خود وارنر هم نمی­‌داند که دارد چه کار می­‌کند!

دنیای تصویر آنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج