۴۸۱۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دردسر جدید ترامپ و گوشی اندرویدی اش

ترامپ پس از پایان تعطیلات آخر هفته که در مقر زمستانی رئیس جمهور آمریکا به سر شد، با موج جدیدی از انتقادات در خصوص گوشی اندرویدی اش مواجه شده است. این انتقادات همچنین به عدم رعایت اصول امنیتی توسط وی اشاره دارند.

وب سایت تک شات: ترامپ پس از پایان تعطیلات آخر هفته که در مقر زمستانی رئیس جمهور آمریکا به سر شد، با موج جدیدی از انتقادات در خصوص گوشی اندرویدی اش مواجه شده است. این انتقادات همچنین به عدم رعایت اصول امنیتی توسط وی اشاره دارند.
دردسر جدید ترامپ و گوشی اندرویدی اش
ظاهراً، فردی که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات مبلغ 200 هزار دلار برای عضویت در کلوب هواداران او پرداخت کرده بود، در مراسم شام ترامپ و نخست وزیر ژاپن حضور داشته و شاهد مسائلی که پس از شلیک یک موشک توسط کره شمالی رخ داده بوده است.

بر اساس آنچه در پست فیسبوکی این فرد دیده شد مشاوران در این جلسه مدارکی را ارایه داده اند و ترامپ آنها را در تراس محل برگزاری ضیافت شام در حالیکه همراهان با نور موبایل های خود نور کافی را تامین می کرده اند مورد بررسی قرار داده است. این پست فیسبوکی بعداً حذف شد.

دردسر جدید ترامپ و گوشی اندرویدی اش

بطور خلاصه باید گفت که این اقدام ترامپ هیچ شباهتی با آنچه از جلسات و مکالمات تلفنی اینچنینی در کاخ سفید انتظار می رود ندارد. بعداً، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که این مدارک به تنظیم زمان کنفرانس مطبوعاتی مربوط بودند و توضیحات لازم در خصوص کره شمالی در واحدی امنیتی در اختیار رئیس جمهور قرار داده شد.

در واقع، در تصاویری که این مهمان ناخوانده در صفحه فیسبوک خود به اشتراک گذاشت، ترامپ در حال مکالمه تلفنی با گوشی اندرویدی قدیمی خود دیده می شود که احتمالا همان گلکسی اس ۳ با همان قاب ضخیم است که وی پس از پیروزی در انتخابات هم کنار نگذاشته است. حالا گروهی از سناتورها نامه ای خطاب به وزیر دفاع آمریکا تنظیم کرده اند و اظهار کرده اند که "گوشی اندرویدی و غیر امنیتی" ترامپ امکان هک تلفن و متعاقباً اطلاعات وی را تسهیل می کند.

در این نامه، سناتور تام کارپر و کلر مک کاسکیل ذکر کرده اند: «همانطور که می دانید، هکرها معمولا برای دستیابی به اطلاعات شخصی و حساس کاربران، اسمارت فون آنها را مورد هدف قرار می دهد. تعداد گزارش های موجود در این زمینه بسیار نگران کننده است.»

موضوع این است که گوشی ترامپ علاوه بر ضعف امنیتی از کارآیی محدودی برخوردار است و خیلی محتمل نیست که از طریق آن بتواند پست های توییتری خود را ارسال کند. باید منتظر ماند و دید در نهایت اوضاع چگونه ادامه می یابد و آیا ترامپ به استفاده از گلکسی اس ۴ شخصی ساز شده برای رئیس جمهور رضایت خواهد داد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      :)))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج