۴۸۱۵۱۳
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

وضعیت خوزستان در پی وقوع خاموشی گسترده

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر فقط دو خط بی برق در اهواز داریم که همکاران در تلاش هستند تا مشکل این دو خط نیز حل شود و مناطق شیرین شهر و ملی راه نیز که با مشکل بی برقی مواجه هستند برق دار شوند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر فقط دو خط بی برق در اهواز داریم که همکاران در تلاش هستند تا مشکل این دو خط نیز حل شود و مناطق شیرین شهر و ملی راه نیز که با مشکل بی برقی مواجه هستند برق دار شوند.

یدالله حضرتی اظهار کرد: قطعی برق به دلیل مه الودگی اوایل صبح امروز در اهواز رخ داد، خطوط برقی که وارد مدار شده بودند تحت تاثیر مه قرار گرفتند و مجددا از خط خارج شدند.

وی افزود: گاها در برخی از مناطق شاهد فیوز سوزی هایی هستیم که خانه‌ها تک یا دو فاز شده‌اند اما همکاران در همه مناطق در تلاش هستند تا شرایط را به حالت عادی بازگردانند. در خارج از اهواز در یکی از خطوط حمیدیه نیز با اشکالاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده مشکل برق این خط نیز حل شود و مردم این منطقه نیز برق دار شوند.

وی گفت: تیم های عملیاتی بر روی خطوط مشغول به کار هستند و به دلیل اینکه اشکالات در خطوط به دلیل مه صبحگاهی متفاوت است نمی توان زمان دقیق رفع اشکالات را اعلام کرد، اما همکاران در تلاش هستند تا در سریعترین زمان ممکن برق همه مناطق اهواز را وصل کنند.

حضرتی با اشاره به مشکلات به وجود آمده و قطعی برق در بیشتر مناطق اهواز در شب گذشته عنوان کرد: شب گذشته حدود ۶۰ درصد مناطق اهواز با مشکل قطعی برق مواجه شدند اما تا ساعت ۱ بامداد مشکل برق بسیاری از مناطق حل شد و تنها ۱۰خط با قطعی برق مواجه بودند.

وی ادامه داد: از ساعت ۲ بامداد به دلیل به وجود آمدن مه و افزایش رطوبت بسیاری از خطوطی که برقدار شده بودند با مشکل مواجه شدند و برق آنها از مدار خارج شد.

حضرتی خاطر نشان کرد: اگر نقاطی در اهواز با بی برقی مواجه هستند می توانند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و تیم های عملیاتی را از قطعی برق مناطق خود آگاه سازند تا این تیم ها با حضور در محل مشکل برق را حل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای داد بیداد......

    • بی نام

      دروغ بزرگی گفتی آقای برقی . دیروزازساعت 6.5 عصرتا3صبح امروز سامانه 121 مشغولی عمدی میزدوامکان تماس نبود. لطفا چندجارچی بزارید توسطح مناطقیکه برق قطعه اعلام کنندکی برق میره وکی برق میاد.خخخخخ

    • محمد میلاد

      آقای سخنگو محض اطلاع از دیروز ساعت 18/30 تا امروز 12/20 به مدت18 ساعت برق نداشتیم.زیتون کارمندی خیابان شهید انوشه جنب مخابرات.دروغ ممنوع

    • بدون نام

      فقط دروغ تحویل مردم میدن نمایندگان مردم هم معلوم نیست چکار میکنن

    • خوزستانی

      این نصف حق ما خوزستانی هاست چون فقط برای همدیگه شیر هستیم اگه این نیست باید مسئولان بی ارزه را یه گوش مالی بدیم که باید با مثل انسان رفتار بکنن اخه تقریبا سی نماینده داریم اگه نمی تونن حق خوزستان بگیرن چرا استئفاء نمیدن فقط موقع انتخاب میان دروغ میگن .....

    • خاسر

      خدایا به دادمردم ایران برس ازمسئولین دیگر امیدی نیست ..

    • خوزستانی قهرمان

      پول آب مثل استان های دیگه میگیرن ابشون بوی لج میده و اصلا فشار نداره هر خونه ای باید یک پمپ اب داشته باشه و هر خونه ای یک تصفیفه آب داره چرا تصفیفه درست نمی کنن ...ایران فقط تهران هست تمام امکانات اونجا هست یه چیز باید درک بکنیم که بقیه انسان نسیتن و بس......

    • بدون نام

      از دیروز عصر برق قطع شد تا الان.از حوالی رامشیر محض اطلاع این دروغگو

    • خوزستانی مهربان

      نماینده های خوزستان بجز یکی دو نفر بقیه باید استعفاء بدن چون فقط دارن حقوق میگیرن واز امکانات نماینده استفاده میکنن حقشن نیست ماداربم خاک میخوریم آب وبرق نداریم اصلا توجهی نمیکنن

    • بدون نام

      سیستان را اب برد خوزستان را خاک برد مسئولین را خواب برد

    • بدون نام

      اخه تا کی دروغ این داد مردم رو کی باید جوابگو باشه مس اینکه همه کر شدن

    • بدون نام

      چرا موقع رای دادن چشم و گوشتان را باز نمیکنید همین بچه محل بازی ها و فامیل بازی ها پدر مملکت را در آورد

    • بدون نام

      آخ احمدی نژاد کجایی ؟باید گوش چند نفر را پیچاند.

    • روحانی مچکریم

      آقای رییس یعنی با یه مه گرفتگی باید برق قطع بشه ؟ دکتر ! دو دقیقه بعد از شروع بارون برق قطع شد. ده ساعت بعد اومد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج