۴۸۱۵۳۷
۱ نظر
۵۰۴۵
۱ نظر
۵۰۴۵
پ

تجدید نظر در فصل سوم سریال Lucifer

وقتی شبکه فاکس تصمیم عجیبی درباره توقف شش قسمت باقی مانده از فصل دوم سریال Lucifer (لوسیفر) تا ۱۷ مه گرفت، طرفداران فرمانروای جذاب آتش جهنم از کنسل شدن این سریال ترسیدند.

وب سایت سینما گیم فا: وقتی شبکه فاکس تصمیم عجیبی درباره توقف شش قسمت باقی مانده از فصل دوم سریال Lucifer (لوسیفر) تا ۱۷ مه گرفت، طرفداران فرمانروای جذاب آتش جهنم از کنسل شدن این سریال ترسیدند. کاملا مشخص است که رتبه بندی تلوزیونی پایین یا محتوای مذهبی، سرنوشت این سریال را در این شبکه در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. بعد از تمامی این جنجال‌ها، حالا مشخص شده که شبکه فاکس نسبت به شیطان خیلی هم بی رغبت نیست. این شبکه اعلام کرده که مجموعه تلوزیونی لوسیفر با فصل سوم در قالب ۲۲ قسمت جدید به پخش تلوزیونی باز می‌گردد. با سینماگیمفا همراه باشید.
تجدید نظر در فصل سوم سریال Lucifer

با توسعه‌ی کاراکتر خلق شده توسط نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن برگ در مجموعه کتاب‌های کامیک The Sandman و Lucifer، و اقتباس تلوزیونی آن به دنبال اسطوره شناسی بخش تورات، این سریال با سبک کمدی-درام ساخته شده است. کاراکتر اصلی آن به‌صورت جوان شیفته‌ای تجسم شده که از کار قدیمی هزار ساله‌اش به‌عنوان فرمانروای جهنم خسته شده و کلوپ انحصاری در لس‌آنجلس پیدا کرده و در میان انسان‌ها زندگی می‌کند. سبک زندگی اصولی لوسیفر و اجبار غیر طبیعی او برای مجازات بدکاران به گونه‌ای است که به کاراگاه جنایی زیبایی به نام کلوئی دکر با بازی لورن جرمن کمک می‌کند. لوسیفر از قدرت‌های شیطانی‌اش برای حل قتل‌های رخ داده به‌عنوان مشاور در L.A.P.D. استفاده می‌کند.

مجموعه تلوزیونی لوسیفر، دی.بی. وودساید، لیزلی آن برنت و تریشیا هلفر را به‌عنوان موجودات شیطانی و آسمانی در زندگی لوسیفر به تصویر کشیده و راچل هریس، کوین آلخاندرو و ایمی گارسیا نیز همراهان انسانی او هستند. لوسیفر توسط تام کاپینوس و جو هندرسون ساخته شده و مدیر بخش تفریحات شبکه فاکس، دیوید مدن، بیانیه ذیل را در مدح تجدید نظر صورت گرفته در این مجموعه منتشر کرده است:

لوسیفر از معدود سریال‌هایی است که از همان ابتدا قوی بوده و در حال بهتر شدن است. تام، لورن و کل تیم بازیگران، این شخصیت‌ها را سه بعدی کرده‌اند و تیم تولید، جری، لن و جاناتان، جو و ادی، یکی از بهترین تیم‌های تولید است. در اینجا از برادران وارنر به خاطر تعهدشان به این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داریم و بی‌صبرانه منتظر فصل سوم این سریال هستیم.

فصل دوم لوسیفر اول مه ۲۰۱۷ مجددا پخش می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من عاشق اين سريال ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج