۴۸۱۷۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

افتتاحیه ۱۲ میلیون دلاری «لا لا لند» در چین

عاشقانه موزیکال «لا لا لند» دومین فیلم بلند دیمین شزل که با کسب ۱۴ نامزدی، فعلا رکورددار رقابت اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، از دیروز (۱۴ ژانویه) - همزمان با روز ولنتاین - در گیشه چین افتتاح شد و ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت.

آی ‌سینما: عاشقانه موزیکال «لا لا لند» دومین فیلم بلند دیمین شزل که با کسب ۱۴ نامزدی، فعلا رکورددار رقابت اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، از دیروز (۱۴ ژانویه) - همزمان با روز ولنتاین - در گیشه چین افتتاح شد و ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت. به این ترتیب، کل فروش جهانی فیلم با پیشی گرفتن از فروش فیلم «شیکاگو» (۳۰۶.۸ میلیون دلار)، به بیش از ۳۰۷ میلیون دلار رسید. سینماروهای چین در حالی به استقبال «لا لا لند» رفته‌اند که فیلم‌های موزیکال معمولا گیشه چندان پررونقی در سینماهای این کشور ندارند و اکران‌شان با خطر شکست تجاری همراه است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، با تبلیغاتی که با تمرکز بر روی مولفه‌های عاشقانه «لا لا لند» و بخت بالای فیلم در اسکار 2017 انجام گرفت و همچنین کسب مجوز لازم از سوی مقامات سینمایی چین برای اکران یک موزیکال امریکایی در روز ولنتاین، همگی از جمله عوامل تاثیرگذار در افتتاحیه موفق ساخته شزل به شمار می‌روند.

در سال‌های اخیر، روز ولنتاین به یکی از تاریخ‌های مهم در تقویم اکران گیشه چین تبدیل شده است. عنوان «لا لا لند» در سر در سینماهای چین به «شهر عاشقان موسیقی» ترجمه شده است. کمپانی «چاینا فیلم» پخش این عاشقانه موزیکال را در سینماهای چین به عهده داشته است. ژانویه گذشته بود که شزل و رایان گاسلینگ ستاره فیلم برای شرکت در مراسم حمایت و تبلیغ «لا لا لند» به پکن سفر کردند.

این نخستین فیلم کارنامه گاسلینگ است که در سینماهای چین روی پرده می‌رود. با این حال، اما استون که در گذشته با حضور در فرنچایز سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» به گیشه چین معرفی شده بود، نزد سینماروهای این کشور چهره‌ای شناخته‌شده‌تر به شمار می‌رود.

عجیب‌تر از افتتاحیه موفق «لا لا لند»، آغاز اکران فیلم اکشن «تریپل اکس: بازگشت ژاندر کیج» در سینماهای چین بود که افتتاحیه‌ای ۲۲.۷ میلیون دلاری را برای فیلم جدید ون دیزل رقم زد. دونی ین و کریس وو دو ستاره سرشناس چین نیز در این فیلم حضور دارند. بعد از گذشت پنج روز نمایش در سینماهای چین، فروش این تریلر ورزشی به بیش از ۹۳.۵ میلیون دلار رسیده و انتظار می‌رود تا پایان امروز، از مرز ۱۰۰ میلیون دلار هم عبور کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لالالند بینظیره یه عاشقانه موزیکال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج