۴۸۲۰۶۹
۲۳ نظر
۵۰۱۲
۲۳ نظر
۵۰۱۲
پ

ماجرای چاوشی و گاز گرفتن سگِ ملکه انگلیس!

بهمن بابازاده درباره صحبت‌های شهرام آذر در برنامه استیج و پاسخ عجولانه محسن چاوشی یادداشتی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایلنا:‌ بهمن بابازاده درباره صحبت‌های شهرام آذر در برنامه استیج و پاسخ عجولانه محسن چاوشی یادداشتی را منتشر کرد.

شهرام آذر(سندی) در یک برنامه سخیف استعدادیابی که از شبکه‌های ماهواره‌ای در حال پخش است به صدای محسن چاوشی ایراد گرفت و گفت: صدای چاوشی کامپیوتری و دستکاری شده است.

محسن چاوشی نیز در واکنش به صحبت‌های سندی ۲ فیلم از اجرای زنده خود منتشر کرده است. وی همچنین از طرفدارانش خواست به شهرام آذر توهین نکنند.

بهمن بابازاده از فعالان عرصه موسیقی پاپ در این‌باره یادداشتی منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید.

اینکه از خواب بیدار می‌شویم و می‌بینیم یک ادعای تکراری و بی‌استناد، بار دیگر به قدری بزرگ و بزرگ‌تر شده که بالاخره طرف مقابل را به واکنش واداشته، اتفاق تکراری این روزها درباره محسن چاوشی است.

«سندی» شب گذشته در برنامه استیج گفته: «صدای محسن چاوشی ساختگی است و او برای صداسازی از دستگاه استفاده می‌کند». اتفاقی که به رویه معمول این برنامه فقط و فقط برای حاشیه‌سازی و جلب توجه و به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده روی آنتن گفته می‌شود تا طبق پیش‌بینی اولیه، با جنجال‌های وسیع دوستداران چاوشیست به این موضوع، استراتژیست‌های استیج نان‌شان در روغن خیس بخورد و این مسابقه بیشتر و بیشتر در فضای مجازی به چشم بیاید و از این حواشی بهترین استفاده را کنند.

اقدامی که بارها از سوی خواننده‌های مختلف برای سوء‌استفاده و جلب توجه در همین جغرافیای داخلی هم استفاده و دستمالی شده و به شدت هم مورد استقبال و توجه قرار گرفته و حالا شدت تاثیرگذاری نام چاوشی به بیرون از مرزها هم رسیده.

سندی با علم به اینکه این ماجرا چقدر واهی و ساختگی است، آن را به زبان می‌آورد و به خوبی هم کار خودش را انجام می‌دهد. نیم ساعت بعد از اتمام «استیج» بخش کامنت‌های اینستاگرام سندی غیرفعال می‌شود تا تیفوسی‌های چاوشی در فضای مجازی به شدت عصبی شوند و از هیچ ابزاری دریغ نکنند تا ناخواسته برای «بزرگ‌تر کردن استیج» همه جوره مایه بگذارند.

این فرمول دستمالی شده، فرمولی‌ست که پیش از این هم بارها جوابش را پس داده ولی شب گذشته اقدام عجولانه و غیرحرفه‌ای محسن چاوشی و ادمین‌هایش برای مقابله با این اتفاقات، شوک بزرگی برای من بود که باعث شد این یادداشت را بنویسم.

گفتم «اقدام عجولانه» و حالا در عجبم که در ساعت‌هایی که بالای هشتاد درصد رسانه‌ها و مردم خواب بودند، انتشار دو ویدئو برای اثبات حقانیت صدای چاوشی و تاکید روی ساختگی نبودن آن، قرار است کدام بخش از استراتژی پسر همیشه باهوش موسیقی پاپ ایران را در جامعه خارج از ایران تداعی کند؟

این رفتار عجولانه و غیرحرفه‌ای در پاسخ دادن به ادعاهای واهی و دستمالی شده خواننده‌های از دور خارج شده استیج، و البته رفتارهای مشابه در پاسخگویی در مواقع مختلف، من را یاد مثال مهمی انداخت که در دانشکده خبر و در سال‌های ابتدایی آموزش روزنامه‌نگاری به ما گفته بودند و من از آن، نتایج و ایده‌های زیادی گرفتم.

اینکه مولفه‌های یک خبر داغ و مهم، تنها در جذابیت‌های اجتماعی آن نهفته است و مثلا: «اگر سگی پاچه ملکه انگلیس را گاز بگیرد هیچ ارزش خبری‌ای ندارد ولی اگر ملکه انگلیس سگ را گاز بگیرد، این خبر مهم‌ترین و جدی‌ترین و داغ‌ترین خبر آن روز رسانه‌ها می‌تواند باشد!»

حالا قصه، قصه محسن چاوشی و اتفاقات دیشب است.

خودتان به‌جای کلمه "سگ" و "ملکه انگلیس" کلمات مناسب و در خور شأن را قرار دهید...!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه طرز جواب دادن و دفاع کردن هست ...

    • بدون نام

      چطوره اسم ترا بگذاریم آقای خیلی مودب و با سواد

    • محمد

      محسن مرد بزرگی هستش.

    • بدون نام

      بالاخره کی سگه کی ملکه

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اینکه سندی درباره چاوشی حرف زده مهم نیست ولی اینکه چاوشی جوابش رو داده مهمه.. اینگه سگ ملکه رو گاز گرفته مهم نیست ولی اینکه ملکه سگو گاز گرفته مهمه!

    • reza

      بجای دیدن برنامه سخیف استیج و نظر دادن درمورد دیگران بفکر آب هوای خوزستان باشید

    • زنبق دره

      خخخ این چرت و پرت ها چیه خخخ اولا استیج برای پارسال بود این خبر رو پارسال باید چاپ میکردی دوما گیریم صدای چاووشی کامپیوتریه طرفداران چاووشی جهانی و صدایش بین الممللی و دوستش دارن چون صداش خاصه و دکلمه هاشو انقدر خاص و ادبی و انقدر با مهارت ميخونه که هیچ کس ديگه هیچ وقت نميتونه مثل اون انقدر هنرمندانه بخونه و یک سبک خاصه خودشه و کسی نميتونه حتی ازش تقلید کنه وگرنه خیلی ها خوانده خوبی هستند و مثل هم میخونن و صداشون کامپیوتری هم نیست ولی چاووشی بیان احساس واژه ای که دکلمه میکنه خیلی زیبا و تخصصیه

    • تتتت

      واقعا متاسفم برات....!!!

    • بدون نام

      چه بي ادب و زننده نقد كرده

    • علی8

      چقدر چرت نوشتی . نمیتونستی بدون توهین کرد مطلب بنویسی؟

    • بدون نام

      با این ادبیاتی که یک منتقد به نام سندی که استاد حداقل اهنگسازی است حالا چه درست چه غلط
      به کار برده و ادبیاتی که توی بابازاده به کار بردی
      ....
      سابقه شما با سابقه سندی قابل قیاس نیست
      به نظر اینکه شما خودتون رو میخواهید مطرح کنید
      هرچند شما کسی نیستید تو این موسیقی که کسی بخواد جوابتون رو بده شما وفادار کی هستی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • زنبق دره

      اولا آستین برنامه پارسال بود و پارسال این خبر رو باید چاپ میکردی دوما چاووشی یک سبک خاص خودش داره که بین المللی هم هست و همه دوستش دارن چه صداشو با دستگاه درست کنه یا نه و درسته خواننده های خوب داریم ولی همین خواننده های خوب میتونن از هم تقلید کنند ولی هیچ کس نميتونه از چاووشی تقلید کنه چون منحصر به فرده

    • یک خواننده ایرانی

      عجیب خوب شد خودش را لو داد پس اقای محسن چاوشی هم بعله بله بعله اقامحسن شماهم بعله ماهواره تهاجم فرهنگی ونفوذ برنامه خلاف شئونات ملی مذهبی ما ایرانیان چه شد یعنی اقامحسن اونقدر وقت اضافه داری که میشینی پای ماهواره و ازاینجوربرنامه های منحرف غربزدگان پناهنده سیاسی اجتماعی را که درلاک هنرخزیده اندوبابرپایی چنین برنامه هایی که قصد ضربه زدن به جایگاه معنوی سنتی موسیقی اصیل ایرانی رادارند تماشا و باعلم به حرکت شطرنجی این هنرگندان مفسدجیره خوار رابرت مورداک یهودی انگلیسی که باراه اندازی وهزینه های هنگفت کانالهای مثلا فارسی زبان که فبرهنگ پلیدوکثیف ولاییک خودشان را واردخانه ایرانیان نموده که بعضابه اهداف نفوذی شان رسیدند شمادیگرچرا آب به ناودان دشمنانمان که باحربه موسیقی قصدنفوذ دارند وطرح یک سئوال شما با دودستی این هنرگندان را تاییدنمودید وداعیه دفاع از صدای خویش هم دارید عجبا ؟؟؟

    • قاسم مومني پور

      سلام
      آقاي بهمن بابا زاده من شما رو نميشناسم
      ولي هر چقدر كه شما و همفكراتون ميتونيد تلاش كنيد برنامه اي مثل استج رو سخيف جلوه بديد،اب در هاون كوفتيد.
      نظر مردم با نظر شما خيلي فرق ميكنه و اين برنامه رو به برنامه هاي سخيف تلوزيون ميلي ترجيح ميدن.

    • بدون نام

      والله اگه یه همچه صدایی هم با کامپیوتر اصلاح شده باشه دیگه اصل صدا چیه .صدایش فقط بدرد نوحه خوانی میخوره من چند تا ترانه ازش دارم همه اش را رد میکنم سلیقه ها مختلفه بعضی وقتی میرند بازار گوجه گندیده میخرند چند تا از دوستانم نیز میگن صداش مغز انسانو خراش میده اقای مدیر میدونم الان خوابی و چاپ نمیکنی

    • بدون نام

      خیلی دلم میخواد از نزدیک ببینم اقای چاوشی چطور درد میکشه و تو قیافه اش ببینم همه اتان شعار میدین خوب بلند شو برو خوزستان نمیخواد درد بکشی برو نفس بکش چقدر تظاهر ؟

    • بدون نام

      زیاد فیلم پلیسی و جاسوسی نگاه نکن برادر

    • بدون نام

      شما کاسه داغ تر ازآش هستین ؟

    • دراكولا تا به تا

      اين اولين بار نيست كه همچين اتهامي به محسن چاووشي زده ميشه و تنها چاره اش يه اجراي زنده حتي شده تو يه محفل خصوصي يا اواز خواندن با خواننده هاي ديگر هست. البته اين شك كردن به صدا همه جاي دنيا هست. فيلم يه خواننده روسي هست كه تو برنامه مشابه استعداد يابي شركت ميكنه و حتي با اينكه تمام امكانات توسط تهيه كننده فراهم شده بوده، خوندنش رو قطع ميكنند چون صداش عالي بوده و ازش ميخواهند كه شعر ديگه اي رو بدون اهنگ بخونه. فكر ميكنم افراد زيادي به چاووشي و اصالت صداش شك داشته باشند ولي اين به معناي اين نيست كه خواننده بديه، اين يعني باهوشه و ميدونه چه طور از تكنولوژي استفاده كنه

    • زنبق دره

      اگه تلویزیون ملی ایران برنامه های خوبی داشت کسی ماهواره تماشا نمیکرد و در ضمن هیچ کس خواننده و اهنگسازهای داخل ایران به پای خواننده ها و اهنگسازهای ایرانی با تجربه و حرفه ای خارج از کشور نمیرسه مثل شهرام آذر، منوچهر چشم آذر... ابی ستار قمیشی داریوش.... عمرا مثل این صداها پیدا بشه

    • کسری

      بسیار خوب.شما و سندی و استیج هیچ چیز از موسیقی نمیدومید.پس دهانتان را ببندید

    • مهدی

      اقا به شما چه ربطی داره اخه،حتما نظر شهرام اذر برای محسن چاوشی نظر با ارزشی هست که برای اثبات حقانیتش اومده ویدئو پخش کرده،این که میگید غیر حرفه ای این طرز تفکر سطحی شماست،فکر. کنم این نقشما خیلی غیرحرفه ای تر باشه مثل توهینی که نشریه ی لثارات برای بیان یک موضوع انجام داد،میشد بهتر هم نتیجه گیری کرد،و میشد این نقدهم به عنوان یک نظر شخصی پخش بشه تا یک نظر انتقادی،دیدن ماهواره هم که حداقل تو تهران ازاده،چون تهران فرهنگش کاملا عوض شده و مثل شهرستانا نیست.الان روحانیا تو تهران اکثرا ماهواره دارن به بهانه ی شنیدن اخبار. و ... بقیه ی مردم که جای خود داره،شما چکار بکار مردم دارید کلاه خودتونو بچسبید،ادم های بی هنر از سر حسد خیلی نفس نفس میزنن
      ضمنا درست نیست که سندیو با سگ یکی کنیم،هرچی یا هرجا باشه انسانه و خداپرست،خوب و بدش هم به من و شما ربطی نداره ما خودمون روزی صدتا گناه میکنیم عین خیالمونم نیست،از دروغ و ریا تا . ..

    • چاوشی

      این چه طرز نقد کردنه؟؟؟ اصلاً به تو چه ربطی داری آقای بی ادب ،بی سواد ، بی هنر ،اه اه اه ، خوبه قبل نقد کردنت یکم به حرفات فکر میکردی، چطوره کناره اسم سگ اسم تو رو هم بذاریم؟؟؟ یا جای اسمتون رو عوض کنیم؟؟؟ اومدی حرف زدی که بگن تو هم آدمی؟ ای بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج