جاباما
۴۸۲۲۲۶
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

نقش هلن میرن در «سریع و خشن» مشخص شد

فرنچایز فیلم The Fast & Furious (سریع و خشن) با موفقیت‌های فراوانی در حال پیش روی است. این فیلم یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های اکشن تاریخ هالیوود است.

وب سایت سینما گیمفا: فرنچایز فیلم The Fast & Furious (سریع و خشن) با موفقیت‌های فراوانی در حال پیش روی است. این فیلم یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های اکشن تاریخ هالیوود است. شهرت جدید این فیلم باعث شده تا بازیگران با استعداد زیادی به این فرنچایز ملحق شوند و راک با پیوستن به سری پنجم آغازگر این حرکت بود. از آن زمان به بعد، لوک ایوانز، جیسون استاتهام و کرت راسل همگی به ایفای نقش در این فیلم‌ها پرداخته‌اند و دو نفر آخر در The Fate of the Furious (تقدیر خشم) هم بازی خواهند کرد.
نقش هلن میرن در «سریع و خشن» مشخص شد

هلن میرن نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته و آرزوی همیشگی‌اش برای حضور در این فرنچایز تحقق یافته است. از زمانی که وی به این فیلم ملحق شده، نقش میرن در این فیلم، با وجود انتشار عکس او در کنار وین دیزل، پنهان نگه داشته شده است. با این وجود، مصاحبه ایوانز، که قرار نیست در Fate of the Furious بازی کند، نقش میرن در این فیلم را آشکار کرد.

ایوانز در مصاحبه با یاهو درباره‌ی نقش پیشین خود، اوون شاو، در سریع و خشن ۶ صحبت کرد، نقشی که شخصیتش به کما رفت و برادرش، دکارد شاو، در خشن ۷ به دنبال انتقام بود. در این مصاحبه از ایوانز پرسیده شد که آیا اوون از کما بیرون می‌آید یا نه. او با امید به وقوع این اتفاق، اعلام کرد که میرن در حال بازی در نقش خانم شاو است:

خیلی‌ها از کما بیرون می‌آیند، برای همین هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. اوون در بیمارستان نظامی بستری است و به حضور او خیلی احتیاج است. اوون برادر قدرتمندی دارد و حالا هم یک مادر دارد که هلن میرن نقش او را بازی می‌کند.

با اینکه ایوانز قرار نیست در این فرنچایز بازی کند اما اطلاعات زیادی از سری فیلم‌های Fast & Furious دارد. هرچند باید منتظر ماند و دید آیا ایوانز در Fate of the Furious نقشی خواهد داشت یا نه. این اولین خبر اعلام نقش میرن در این فیلم می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج