۴۸۲۲۳۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

مستند پرنسس دایانا ساخته می شود

یک مستند جدید از زندگی پرنسس دایانا برای شبکه ABC و در بیستمین سال درگذشت او ساخته می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: یک مستند جدید از زندگی پرنسس دایانا برای شبکه ABC و در بیستمین سال درگذشت او ساخته می‌شود.

به نقل ازهالیوود ریپورتر، یک مستند ۴ قسمتی قرار است در ماه آگوست (مرداد) در بیستمین سالگرد درگذشت پرنسس دایانا روی آنتن تلویزیون برود.
مستند پرنسس دایانا ساخته می شود

این نگاه جدید ۴ ساعته زندگی شاهزاده فقید بریتانیا را یک بار دیگر برای علاقه‌مندانش مرور می‌کند.

این فیلم مستند با همکاری مجله «پیپل» ساخته می‌شود و در عرض دو شب و در دوبرنامه ۲ ساعته هم‌زمان با سالگرد تصادف تلخی که به مرگ دایانا منجر شد، نمایش داده می‌شود.

پرنسس دایانا ۳۱ آگوست ۱۹۹۷ در حالی که ۳۶ سال داشت بر اثر جراحت‌های وارد شده به او در تصادف اتومبیل جان باخت.

این مستند شامل مصاحبه‌هایی با آنهایی است که بیش از همه دایانا را می‌شناسند و به نوعی درباره زندگی وی کارشناس هستند. استفاده از تصاویر آرشیوی از پرنسس ولز که بعد به پرنسس مردم بدل شد نیز در این فیلم مورد توجه است. در این مستند همچنین این موضوع نیز مورد توجه واقع می‌شود که چگونه یاد دایانا و میراث به جای مانده از وی هنوز شفاف و آشکار است و با درگذشت تراژیک وی زنده باقی مانده است.

مائورا مندت برنده جایزه امی تهیه کننده اجرایی این مستند خواهد بود و این مستند برای شبکه تلویزیونی ABC تهیه می‌شود.

این برنامه ویژه که در دو شب نمایش داده می‌شود با مشارکت مالی مجله «پیپل» ساخته می‌شود. تصویر دایانا ۵۷ بار در طول زندگی‌اش روی جلد این مجله قرار گرفت که بیش از هر فرد دیگری در طول تاریخ انتشار این مجله بوده است. جس ماگل سردبیر این نشریه می‌گوید: مخاطبان ما علاقه دارند تا به صورت دایم از خانواده سلطنتی خبر داشته باشند و درحقیقت امروز نیز آنها به اندازه همان زمانی که پرنسس دایانا زنده بود به این موضوع علاقه دارند. این در حالی است که نخستین بار سال ۱۹۸۱ تصویری از پرنسس دایانا روی جلد این مجله رفت.

یکی از مدیران شبکه تلویزیونی ABC نیز گفت با وجود این که ۲۰ سال از این مرگ غیرمنتظره می‌گذرد، میراث پرنسس دایانا هنوز در همه جهان قابل مشاهده است. وی افزود: ما برای گدامیداشت خاطره او و برای همه چیزهای خوبی که او در طول زندگی کوتاهش انجام داد این برنامه را تهیه می‌کنیم. همکاران ما در مجله «پیپل» نیز در بیان این داستان از توانایی عالی برخوردارند همانطور که در طول سال‌ها زندگی او را پوشش دادند.

سه سال پیش نیز یک فیلم سینمایی با عنوان «دایانا» درباره زندگی «دایانا» ساخته شد. در این فیلم نائومی واتس در نقش پرنسس دایانا ایفای نقش کرد. این فیلم که بر مبنای دو سال آخر زندگی دایانا ساخته شده کاملا جنبه زندگینامه ای داشت و بیشتر بر تلاش او برای جمع آوری مین های نظامی کاشته شده در زمین، ارتباط او با دکتر حسنات خان جراح قلب و ودودی فاید متمرکز بود.

پرنسس دایانا محبوبیت زیادی در میان مردم داشت و مرگ او در هاله‌ای از شایعات و ابهام‌ها پیچیده شده است. پانزده سال پس از مرگ وی با انتشار یک کتاب جدید بر دست داشتن خاندان سلطنتی بریتانیا در این تصادف تاکید شد.

این کتاب که یکی از صدها کتابی بود که در این باره منتشر شده بود با عنوان «ارتباط پاریس - لندن: ترور پرنسس دایانا» نوشته جان مورگان منتشر شد و، نویسنده آن ادعا داشت درتصادف اتومبیلی که به مرگ پرنسس دایانا منجر شد، ام.آی.۶ سازمان امنیت بریتانیا دست داشت. به گفته نویسنده در این رسوایی پلیس بریتانیا و فرانسه با هم همکاری کرده اند.

پرنسس دایانا که نام خودش دایانا اسپنسر بود وقتی با پرنس چارلز پرنس ولز و پسر ملکه الیزابت در سال ۱۹۸۱ ازدواج کرد شناخته شد. این زوج سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند. از این زوج دو فرزند پرنس ویلیام وپرنس هری به جای مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج