۴۸۲۲۳۸
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

قیمت گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم مشخص شد

از گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم (Asus ZenFone ۳ Zoom) ماه گذشته در کنار ایسوس زنفون آر رونمایی شد و حالا طبق گزارشی که به دستمان رسیده است، گویا این محصول آماده‌ی عرضه‌ در کشورهای مختلف جهان شده و قیمت آن به طور مشخص و رسمی تعیین شده است.

وب سایت گجت نیوز: از گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم (Asus ZenFone ۳ Zoom) ماه گذشته در کنار ایسوس زنفون آر رونمایی شد و حالا طبق گزارشی که به دستمان رسیده است، گویا این محصول آماده‌ی عرضه‌ در کشورهای مختلف جهان شده و قیمت آن به طور مشخص و رسمی تعیین شده است.

قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم مشخص شد

فروش ایسوس زنفون ۳ زوم ابتدا قرار است از کشور تایوان به عنوان مقر اصلی ایسوس آغاز شود و از اواخر ماه جاری، فروش آن در دیگر کشورهای جهان نیز شروع خواهد شد. قیمت آغازین برای این اسمارت فون ۱۴ هزار و ۹۹۰ دلار تایوان تعیین شده که حدودا معادل ۴۸۹ دلار می‌شود. البته ایسوس به طور رسمی اعلام کرده است که همزمان با عرضه‌ی این گوشی جدید در بازار حوزه‌ی آمریکای شمالی که تا پایان سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ عملی می‌شود، قیمت ۳۹۹ دلاری برای آن تعیین خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم ، دوربین دوگانه‌ی آن است که از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلیت زوم اپتیکال ۲.۳ برابری برای آن فراهم شده است. فوکوس خودکار Dual Pixel و قابلیت فیلمبرداری در رزولوشن ۴K نیز از دیگر امکاناتی هستند که این دوربین دوگانه را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های بازار تبدیل خواهند کرد.

قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم مشخص شد

مشخصات گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم ؛ این جذاب ارزان‌ قیمت

برخورداری از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، باتری قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی، یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی که از نوع پنل‌های آمولد ساخته شده است، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵، سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی پنل پشتی و دوربین سلفی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی نیز به عنوان مهمترین مشخصات اصلی آن ذکر شده است.

قرار است سیستم عامل اندروید ۶ مارشملو به طور پیشفرض بر روی ایسوس زنفون ۳ زوم نصب باشد که البته طی ماه‌های آینده، جدیدترین ورژن از پلتفرم موبایلی گوگل یعنی اندروید نوقا نیز برای آن عرضه خواهد شد. در حال حاضر هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این اسمارت فون جذاب در دیگر بازارهای آسیایی از جمله ایران اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج