۴۸۲۲۶۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مارک زاکربرگ: فیسبوک جهان را نجات خواهد داد

“آیا ما در حال حاضر دنیا را آن گونه می‌خواهیم می‌سازیم و به آن شکل می‌دهیم ؟” این سوالی است که مارک زاکربرگ آن را به تازگی مطرح کرده است و در پاسخ این سوال هم این گونه می‌گوید که امیدوار است که فیسبوک بتواند کمک کند تا دنیا را آن طوری که فکر می‌کنیم بهتر است ساخته و شکل بدهیم.

وب سایت زوم تک - علی عیسی زاده: "آیا ما در حال حاضر دنیا را آن گونه می‌خواهیم می‌سازیم و به آن شکل می‌دهیم ؟" این سوالی است که مارک زاکربرگ آن را به تازگی مطرح کرده است و در پاسخ این سوال هم این گونه می‌گوید که امیدوار است که فیسبوک بتواند کمک کند تا دنیا را آن طوری که فکر می‌کنیم بهتر است ساخته و شکل بدهیم و این امر علاوه بر کمک همه شهر‌ها و کشورها، نیازمند تشکیل انجمن‌های جهانی هم می‌باشد.
مارک زاکربرگ: فیسبوک جهان را نجات خواهد داد

زاکربرگ در نوشته‌ای نسبتا طولانی در اکانت فیسبوک خود به توضیح این مسئله پرداخته و ماموریت پنج قسمتی را برای شرکتش مشخص کرده است : "ساختن انجمن‌هایی که حامی، امن و آگاه بوده و مشارکت و فعالیت مدنی داشته باشند."

این به این معنی نمی‌باشد که فیسبوک به خودی خود تغییر خواهد کرد، ولی می‌تواند شروعی برای درگیری بیشتر زاکربرگ در سیاست بوده و حتی شاید ابزاری برای دست یافتن به تمایلات سیاسی وی باشد.

وی در نوشته خود ادامه می‌دهد که : "بزرگترین فرصت‌های ما در حال حاضر جهانی می‌باشند، از جمله گسترش رفاه و آزادی، نجات مردم از فقر و شتاب دادن به پیشرفت علم. از طرفی بزرگترین چالش‌‌های حال حاضر هم نیازمند مشارکت جهانی می‌باشند، مثل پایان دادن به تروریسم، مبارزه با تغییرات آب و هوا و جلوگیری از شیوع بیماری‌های همه گیر."

طبق گفته‌های زاکربرگ، برای دستیابی به این امر، بایستی با مشارکت مردمی، استانداردهایی را بوجود آورده و با استفاده از هوش مصنوعی، آن‌ها را بهتر کرده و به اجرایشان کمک کرد.

این کاری است که نیازمند پیشرفت‌‌های زیادی بوده و شاید سال‌ها طول بکشد، ولی می‌توان به کمک هوش مصنوعی به متن‌‌ها، تصاویر، و ویدئوها دسترسی داشته و بتوان محتواهای خشونت آمیز، غیر اخلاقی و … را از هم جدا کرد. و طبق گفته مدیر عامل فیسبوک، وی امیدوار است که فیسبوک بتواند برخی از این موارد را در سال ۲۰۱۷ کنترل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج