۴۸۲۲۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یورک: دولت ترامپ مثل یک مجرم با من رفتار کرد!

مهاجم اسبق تیم ملی ترینیداد و منچستریونایتد معتقد است که دولت آمریکا مثل یک مجرم با او رفتار کرده است.

خبرگزاری فارس: به نقل از گاردین، دوایت یورک که سال‌ها قبل در تیم منچستریونایتد زوج موثری در کنار اندی کول بوجود آورده بود، روز جمعه به هنگام ورود به ایالات متحده حسی همچون یک مجرم پیداکرد.

وی قبل از این اتفاق در مراسمی مربوط به فیفا همراه با پیتر اشمایکل، هم‌تیمی سابقش شرکت کرده بود.

وی اظهارداشت ماموران بخش مهاجرت فرودگاه میامی به وی اجازه ورود به خاک آمریکا را ندادند.به این دلیل که مهر ورود به ایران در گذرنامه‌اش به خاطر بازی ستارگان جهان برابر ستارگان ایران در سال ۲۰۱۵ در تهران وجودداشت.

یورک ۴۵ ساله که در فوتبال انگلیس دوران درخشانی همراه با آستون‌ویلا، منچستریونایتد، بلکبرن، بیرمنگام و ساندرلند سپری کرد، در سال ۲۰۰۹ با دنیای فوتبال وداع کرد.

وی پس از آن به یکسری فعالیت‌ها مرتبط با فوتبال روی آورد و حتی برای یک شبکه ورزشی کار کرد. او روز جمعه از دوحه قطر عازم ترینیداد و توباگو از طریق میامی بود

او اظهارداشت: واقعا نتوانستم باور کنم چه اتفاقی رخ داد. تعداد سفرهایی که به آمریکا کرده‌ام آنقدر زیاد بوده که حسابش از دستم در رفته است.این کشور را دوست دارم. اما با من رفتاری کرد که گویی یک مجرم هستم. من بلیتم را خریدم و چک کردم. داشتم آماده ورود به هواپیما می‌شدم که ۲ مامور جلویم را گرفتند.با خودم گفتم مگر چه اتفاقی افتاده است؟آنها به من گفتند که مشکل ویزا هست و این که پرچم قرمز جلوی نامم را در مهر و تمبر ویزای ایران در گذرنامه‌ام گرفته است.

یورک تاکید کرد: خب، من به ایران برای یک بازی دوستانه بزرگ میان بزرگان رفته بودم. حتی یک شب هم آنجا نماندم.

او ادامه داد: هر دو مامور به من گفتند با اولین پرواز به اجبار به قطر بازگردانده می‌شوم.خیلی تلاش کردم توضیح دهم حتی یکبار هم در قطر اقامت نداشته‌ام و فقط از این مسیر برای بازگشت به کشورم استفاده کردم.

این اتفاق در حالی رخ داد که ماه گذشته دونالدو ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قانونی را اجرا کرد که به اجازه ورود اتباع ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن رابه خاک این کشور نمی‌داد.

در همین ارتباط، مو فاراه، قهرمان المپیک بریتانیایی که اصلیتی سومالیایی دارد، این قانون را بسیار تاسف‌بار خواند و ترس از بازگشت به آمریکا داشت.

موفاراه در پرتلند اقامت دارد و در آنجا تمرین می کند و در شرایط کنونی در بیرمنگام برای مسابقات داخل سالن گراندپری حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ورژ اواکیان

      به رسانه خارجی یاد اوری کنید و به اقای یورک این قانونی که شمارو از رفتن به امریکا منع کرده کار اقای اوبامایت نه ترامپ جو سازی نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج