۴۸۲۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هفته سی و سوم لیگ برتر همزمان نیست

این برنامه ریزی به نفع استقلال است؟

سپاهانی ها نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ در هفته سی و سوم لیگ برتر اعتراض دارند. آنها باید در تاریخ ۳۰ فروردین با داماش بازی کنند. استقلال که با این تیم بر سر قهرمانی لیگ برتر رقابت دارد هم بازیش با فولاد را در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می کند.

این برنامه ریزی به نفع استقلال است؟

تماشا: سپاهانی ها نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ در هفته سی و سوم لیگ برتر اعتراض دارند. آنها باید در تاریخ 30 فروردین با داماش بازی کنند. استقلال که با این تیم بر سر قهرمانی لیگ برتر رقابت دارد هم بازیش با فولاد را در تاریخ 15 اردیبهشت ماه برگزار می کند.

سازمان لیگ در حالی این تصمیم را گرفته که معمولا در هفته های پایانی لیگ تیم هایی که برای قهرمانی و فرار از سقوط می جنگند، بازی هایشان همزمان برگزار می شود تا تیم ها از نتایج هم خبر نداشته باشند. با این برنامه ریزی حالا استقلالی ها می توانند با اطلاع از نتیجه بازی سپاهان - داماش با فولاد بازی کنند. این موضوعی است که سپاهانی ها به آن اعتراض دارند.

رسول خوروش، سرپرست سپاهان روز گذشته به فارس گفت: «سازمان لیگ قول داده بود و همیشه هم روال هفته های آخر این است که 2 بازی آخر همزمان برگزار شود؛ بعضی اوقات یکسری مشکلات پیش می آید که همزمان شدن مسابقات میسر نیست ولی اکنون سازمان لیگ هیچ مشکلی نداشته که 30 فروردین بازی های هفته سی و سوم و 15 اردیبهشت بازی های هفته سی و چهارم و 20 اردیبهشت هم فینال جام حذفی را برگزار کند. با این برنامه ریزی برای لیگ و جام حذفی استقلال ذی نفع است.»

اما شهبازی رئیس سازمان لیگ به تماشا گفت که فرصتی برای همزمانی بازی های وجود نداشته است: «من بارها گفته ام که برنامه ریزی لیگ فشرده است و واقعا نمی شود برنامه ها را جا به جا کرد. ما همه جوانب را در نظر گرفته و این برنامه را اعلام کرده ایم.»

طبق این برنامه ریزی سپاهان باید در تاریخ 30 فروردین ماه با داماش بازی کند. آنها در تاریخ 3 اردیبهشت ماه در لیگ قهرمانان آسیا با النصر امارت و در تاریخ 10 اردیبهشت با النصر امارات و در تاریخ 10 اردیبهشت ماه با الغرافه بازی می کنند اما استقلالی ها تا تاریخ 3 اردیبهشت ماه که در تهران با الریان قطر بازی می کنند، هیچ بازی ای انجام نمی دهند.

بعد از آن 10 اردیبهشت با العین امارات بازی می کنند و در تاریخ 15 اردیبهشت ماه به مصاف فولاد در خوزستان می روند. دلیل اینکه سازمان لیگ به این شکل برنامه ریزی کرده این است که سپاهان در تاریخ 14 اردیبهشت ماه باید فینال جام حذفی را با پرسپولیس برگزار کند.

آنها درحالی این تصمیم را گرفته اند که سازمان لیگ می توانست بازی استقلال را هم در تاریخ 30 فروردین ماه برگزار کند تا بازی های هفته سی و سوم همزمان برگزار شود. با اینحال آنها تصمیم گرفته اند که حسابی صدای مدیران سپاهان را درآورند.

تیم

تاریخ

جام

داماش - سپاهان

30 فروردین

هفته سی و سوم لیگ برتر

النصر امارات - سپاهان

3 اردیبهشت

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان - الغرافه

10 اردیبهشت

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان - پرسپولیس

14 اردیبهشت

فینال جام حذفی



تیم

تاریخ

جام

استقلال - الریان

۳ اردیبهشت

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

العین - استقلال

۱۰ اردیبهشت

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

فولاد - استقلال

۱۵ اردیبهشت

هفته سی و سوم لیگ برتر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج