۴۸۲۳۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ از مذاكره با بلایای طبیعی تا به اجرا گذاشتن مهریه دختر ترامپ!

مسعود فراستی سرانجام پس از ده‌ها سال از یك فیلم در برنامه هفت تعریف كرد! این اتفاق زمانی رخ داد كه مخاطبان برنامه تلویزیونی هفت، باز هم منتظر بودند تا فراستی مثل چهل و خرده‌ای سال قبل، دوباره چند فیلم را بكوبد و....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

مسعود فراستی سرانجام پس از ده‌ها سال از یك فیلم در برنامه هفت تعریف كرد! این اتفاق زمانی رخ داد كه مخاطبان برنامه تلویزیونی هفت، باز هم منتظر بودند تا فراستی مثل چهل و خرده‌ای سال قبل، دوباره چند فیلم را بكوبد و به چند كارگردان حرف‌های بوق‌دار بزند و بلند شود برود پی كارش اما در كمال تعجب، فراستی از یك فیلم، بسیار تعریف كرد و چكیده سینما و مفهوم هنر هفتم را در این فیلم خلاصه دید. بهروز افخمی (مجری برنامه هفت) در حالی‌كه از تعریف‌های فراستی شگفت‌زده شده بود، از او پرسید: «ولی این فیلمی كه شما داری ازش تعریف می‌كنی رو من تا حالا ندیدم... فرمودی اسمش چی بود؟» و مسعود فراستی در حالی‌كه رگ غیرتش زده بود بالا، پاسخ داد: «نباید هم دیده باشی... اصلا چه معنی داره به جز من و خانواده‌ام، كسی فیلم حنابندون نوه‌ام رو ببینه؟ ولی شما به من اعتماد داشته باش... فیلمش حرف نداره! بخصوص اونجا كه خواهر عروس میگه: سه تا سكه هم از طرف پدر بزرگ داماد!»

شبكه پنج تلویزیون برای بار 2345‌ام ،مجموعه پاورچین را پخش كرد. مهران مدیری، كارگردان و بازیگر این مجموعه اعلام كرد اگر یك بار دیگر تلویزیون این مجموعه را پخش كند، با وجود كهولت سن و بالا بودن كلسترول و اوره‌اش، گریبانش را دریده و سر به كوه و بیابان می‌گذارد! در همین رابطه مدیر شبكه پنج اعلام كرد اگر بنا به دریدن و پاره كردن و سر به بیابان نهادن باشد، لورل و هاردی، دیدی هالروردن، چارلی چاپلین و خانم مارپل و پوآرو جلوتر توی صف هستند!

سرانجام پس از 40 سال، ترامپ توانست یك نفر را راضی كند تا متصدی پست «مشاور امنیت ملی»‌اش شود. دونالد ترامپ با خوشحالی در یك كنفرانس مطبوعاتی این خبر را اعلام كرد و گفت: «این انتصاب، مشت محكمی بر دهان كسانی است كه چهل سال است دارند تبلیغ می‌كنند كسی حاضر نیست در دم و دستگاه من، مسئولیت قبول كند.» وی در پاسخ سوال یكی از خبرنگاران كه نام مشاور امنیت ملی جدیدش را پرسیده بود، گفت: «غریبه نیست... دوماد خودمه... شوهر ایوانكا! راستش تا همین دیروز یادم نبود مهریه دخترم رو به تعداد سال تولدش سكه طلا تعیین كردیم، وگرنه همون چهل سال قبل به دومادم می‌گفتم یا این پست رو قبول كن یا مهریه ایوانكا رو می‌ذارم اجرا!»

رییس سازمان مدیریت بحران كشور از توافق با سیل، آتش‌سوزی و طوفان خبر داد و گفت: «ما با این بلایای طبیعی مذاكره و آن‌ها را قانع كردیم كه اگر نیایند خیلی بهتر است و ما می‌توانیم بخشی از بودجه‌ای كه هر سال صرف برگزاری سمینار و همایش و مانور می‌نماییم را به صورت خشكه به آن‌ها تقدیم كنیم‌. این طوری لازم نیست این عزیزان هم برای درآوردن یك لقمه نان برای زن و بچه‌شان، این قدر ببارند و بوزند و بدمند و گُر بگیرند! رییس سازمان مدیریت بحران كشور در پاسخ سوال یكی از خبرنگاران كه پرسیده بود: «مذاكره با زلزله و ریزگردها به كجا رسیده؟» گفت: «‌متاسفانه این دو عزیز خیلی دندون گرد تشریف دارند و رقمی كه درخواست كردند را حتی نوه نیمار و مسی هم برای نقل و انتقال‌شان نخواستند! ولی خب ما با این دو بزرگوار هم در حال مذاكره هستیم و امیدواریم بتوانیم نظر آن‌ها را جلب كنیم‌. هر چند كه به نظر بنده، الكی دارند ناز می‌كنند تا نرخ‌شان را ببرند بالا وگرنه تا الان خودشان هم فهمیده‌اند كه ما اگر از زلزله و ریز گرد می‌ترسیدیم، روی گسل، آسمان‌خراش نمی‌ساختیم و صبح‌ها در شهرهای گرد و خاك‌خیز، برنامه ورزش صبحگاهی همراه با نفس عمیق برگزار نمی‌كردیم!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج