جاباما
۴۸۲۳۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا در مورد بازگشت به بارسلونا صحبت کرد

سرمربی منچسترسیتی به صحبت در مورد بازگشت به جمع آبی‌اناری‌ها پرداخت.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کرده است، باید در جام حذفی برابر هادرزفیلد قرار بگیرد. روزنامه‌ سان اخیرا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا از پپ گواردیولا درخواست کرده است به این تیم بازگردد.

پپ گواردیولا در ابتدا درباره زمزمه‌ها مبنی بر بازگشتش به بارسلونا گفت‌: دیگر هیچ وقت به بارسلونا بازنمی‌گردم. دوره من در آنجا تمام شده است و دیگر من را به عنوان سرمربی بارسلونا نخواهید دید. بارسلونا هنوز بهترین تیم جهان است. نتیجه‌ای که برابر پاری ‌سن‌ ژرمن رقم خورد، برای همه جای تعجب داشت اما در فوتبال هر چیزی می‌تواند رخ بدهد. وقتی شما فوتبال جهان را به سلطه خود درمی‌آورید، این طبیعی است که مردم انتظار دارند شما در همان سطح ادامه‌ بدهید. کار در بارسلونا خیلی سخت است. همه انتظار دارند شما در هر بازی به برد برسید اما با شناختی که من از لوییس انریکه و بازیکنان بارسلونا دارم، به شما می‌گویم بارسلونا بازمی‌گردد و پاسخ منتقدان را می‌دهد. ۱۰ سال است که بارسلونا بهترین تیم جهان است و این تیم به بهترین بودن، ادامه‌ خواهد داد.

سرمربی سیتی درباره بازی امروز (شنبه) تیمش برابر هادرزفیلد هم گفت‌: در اسپانیا رقابت‌های جام حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. این شرایط را بیشتر دوست دارم. بازی‌ها حساس‌تر می‌شوند و امکان ضربات پنالتی‌ وجود دارد. در کل شانس دو تیم برابر است ولی اینجا نیستم تا نحوه قوانین بازی‌ها را تعیین کنم. اینجا هستم که بر مبنای قوانینی که اتحادیه فوتبال انگلیس آن را تصویب کرده است، تیمم را آماده بازی کنم. کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهم. نه تنها در اینجا بلکه در هر جای دنیا که باشم.

گواردیولا در پایان گفت‌: بازی با تیم‌هایی مثل هادرزفیلد در جام حذف بسیار سخت‌تر از بازی در لیگ انگلیس است. برابر تیمی باانگیزه بازی خواهیم کرد که تمام تلاشش را به کار خواهد بست تا ما را متوقف کند. در آلمان و اسپانیا نیز تجربه بازی با چنین تیم‌هایی را داشتم که البته همه بازی‌های سختی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج