۴۸۲۴۸۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ شامپو کبابِ پرژک

به شما وعده داده بودیم که درباره محصولات جدید شامپو پرژک صحبت کنیم که بالاخره انتظارات به پایان رسید و آرزوی شما عاشقان پاکیزگی برآورده شد. این شرکت، علاوه بر ۲۵۰ مدل محصول همیشگی، با نزدیک شدن به فصل انتخابات...

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

به شما وعده داده بودیم که درباره محصولات جدید شامپو پرژک صحبت کنیم که بالاخره انتظارات به پایان رسید و آرزوی شما عاشقان پاکیزگی برآورده شد. این شرکت، علاوه بر 250 مدل محصول همیشگی، با نزدیک شدن به فصل انتخابات محصولات سفارشی دیگری هم در دست تولید دارد که کار را برای اقشار مختلف راحت می‌کند و از بریز و بپاش‌های بیهوده جلوگیری می‌شود و نامزدها واقعا به مردم چیزی را می‌دهند که جزو نیاز روزانه است.

شامپو شاخ بز: تولید این محصول زحمت بسیار زیادی دارد و برای به دست آوردن ماده اولیه آن، پس از شکستن و جداکردن شاخ بزها، آن‌ها را داخل مخلوط‌کن میکس می‌کنیم و پودر به دست آمده را خمیر کرده درون قوطی شامپو می‌ریزیم. استفاده از این محصول، مو، پوست سر و ذهن شما را در مسیر مدیریت تقویت کرده و به شما این اعتماد به نفس را می‌دهد که در انتخابات شرکت کنید و بتوانید یک مدیر شهری موفق شوید.

شامپو تند و آتشین: استفاده از این محصول برای مسئولان فعلی بسیار مناسب است و ویژگی‌های مختلفی را به آن‌ها اضافه می‌کند که مهم‌ترینش افزایش روحیه تکذیب است. یعنی اگر الان مسئولان اول کلی توضیح می‌دهند و بعد مجبورند توضیحات‌شان را تکذیب کنند، پس از استفاده از این شامپو دیگر بلافاصله جلوی دوربین حاضر می‌شوند و تکذیب می‌کنند. حتی اگر هیچ چیزی برای تکذیب کردن وجود نداشته باشد.

همچنین به دلیل طبع تند و آتشین، این شامپو به شما کمک می‌کند که کلا مخالفت کنید و هر کس هم با مخالفت شما مخالفت کرد، مخالف و موافقش را یکی کرده و همه مخالفینش را جلوی چشمش بیاورید.

شامپو سیخ سیخی: با استفاده از این شامپو شما می‌توانید بدون استفاده از ژل و تافت و این چیزها، موهایتان را فشن کنید و قیافه نیمه‌موجهی به خودتان بدهید، سپس به اماکن برگزاری کنسرت‌ها وارد شده و آن‌ها را از درون لغو کنید. تفاوت این محصول با محصول تند و آتشین این است که در محصول قبلی شما تکذیب هم می‌کردید، ولی الان خیلی محکم پای کارتان می‌ایستید و تازه یک چیزی هم طلبکار می‌شوید!

شامپو خمیر کاغذ: این محصول که در انتخابات‌های قبلی هم به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت، از اسناد غیرقابل انکار و سوابق افراد گرفته می‌شود و ذهن شما را آماده می‌کند تا از زندگی‌شان علیه خودشان استفاده کنید. یعنی مورد داشتیم قبل از مناظره سرش را سه بار با این شامپو شسته، هنوز که هنوز است دارد از آدم و عالم مدرک رو می‌کند!

شامپو عصاره گوشت راسته: پیش‌بینی ما این است که این شامپو همین‌طوری کارتن کارتن به فروش برسد و دست به دست میان مردم پخش و توزیع شود. به جای اسراف مقدار زیادی برنج و کباب، عصاره همین غذا را داخل قوطی شامپو ریخته‌ایم تا هم هزینه الکی نشود، هم مایحتاج واقعی مردم را رفع کنیم. یعنی همان چلوکباب است، فقط به سرتان می‌مالید! به هر فرد پس از شرکت در میتینگ انتخاباتی نامزدهای طرف قرارداد، یک شامپو عصاره گوشت راسته داده می‌شود که در نوبت بعدی استحمام، آن را از طریق پوست سر جذب بدن می‌کند و می‌دود به نامزد مورد نظر رای می‌دهد. تلاش‌ها برای تولید شامپو دوغ بعد از کباب همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      شما تو شرکت پرژک آشنا داری که هر چقدر بهشون تیکه میندازی کار باهات ندارن؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج