جاباما
۴۸۲۵۵۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نبویان: مبلّغ تئاتر، خود تماشاگر است

بهترین مبلغ برای تئاتر، خود تماشاگرانی هستند که نمایش را دیدند و از آن راضی هستند و به دیگران تبلیغ می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: بهترین مبلغ برای تئاتر، خود تماشاگرانی هستند که نمایش را دیدند و از آن راضی هستند و به دیگران تبلیغ می کنند.
نبویان: مبلّغ تئاتر، خود تماشاگر است

امیرعلی نبویان در خصوص محوریت و موضوع نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» گفت:این نمایش یک کمدی تلخ است که وقتی تماشاگر با آن می خندد، تلخی آن را در ته دل احساس می کند.جنس این کمدی با کمدی‌های تلویزیون متفاوت است. با این تفاوت که در تئاتر نمایش داده می شود.یکسری شخصیت های شناخته شده و قابل تعمیم و ملودیک که یک زبان برای روایت آن ها، انتخاب شده است.

نبویان پیرامون استقبال از نمایش خود تصریح کرد: ما تبلیغات گسترده‌ای نداشتیم، علیرغم اینکه به تبلیغات رغبت داشتیم.بهترین مبلغ برای تئاتر، خود تماشاگرانی هستند که نمایش را دیدند و از آن راضی هستند و به دیگران تبلیغ می‌کنند.

وی همچنین پیرامون افزایش بودجه تئاتر در سال ۹۶ اظهار داشت:اساسا هر بودجه حلالی که وارد کشور شود، من با آن موافق هستم.منتها اینکه چقدر به اجرایی شدن آن نزدیک است، زمان مشخص می‌کند. از این طرح، مسلما اهالی تئاتر استقبال بیشتری خواهند داشت.

کارگردان نمایش«ریش فیدل،غبغب مرکل» پیرامون انتخاب اعضای نمایش بیان کرد:اعضای این نمایش، از موفق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازیگران هستند که حتی دوتا از این افراد برنده جایزه جشنواره امسال تئاتر فجر هم شده‌اند.

امیرعلی نبویان در پایان گفت:من پیشنهادم این است که اگر مردم وقت و علاقه داشتند، به تماشای تئاتر ما بیایند.، مطمئنا پشیمان نخواهند شد.

گفتنی است؛ این نمایش از بیست و پنجم بهمن ماه تا بیست و هفتم اسفندماه سال ۹۵ در تماشاخانه پالیز به کارگردانی امیرعلی نبویان و اجرای؛ سپند امیر سلیمانی، بهرنگ بقایی، مسعود کرامتی، رامونا شاه، فرزین محدث، روزبه مهر، مهشید ناصری، بهار نوروز پور و هدایت هاشمی، ساعت ۱۹:۰۰ اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج