۴۸۲۵۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کشف محموله قاچاق گوشت گراز در فیروزکوه

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از کشف محموله قاچاق گوشت گراز وحشی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از کشف محموله قاچاق گوشت گراز وحشی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان خبر داد.

محمد فریدی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام پلیس راهور و نیروی انتظامی به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه مبنی بر اینکه یکدستگاه خودروی پژوی ۴۰۵ در مسیر جاده فیروزکوه - تهران تصادف نموده و حامل گوشت است، عوامل یگان این اداره به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از بررسی های کارشناسی مشخص شد که خودروی یاد شده حامل لاشه ده راس گراز وحشی است که پس از انجام تحقیقات مقدماتی از راننده خودرو و اقرار وی مشخص شد که گرازها در یکی از استانهای همجوار شکار شده و جهت فروش گوشت به تهران منتقل می شدند.
فریدی تصریح کرد: دراین رابطه با همکاری پلیس آگاهی شهرستان و ماموران محیط زیست شخص خریدار نیز دستگیر شده و پس از پرداخت ضرر و زیان ناشی از شکارغیر مجاز ده راس گراز وحشی با دستور قاضی پرونده، راننده درحال حاضر بازداشت بوده و خریدار نیز به دادگاه کیفری ۲ شهر تهران اعزام شده است.
به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، وی در پایان از تعامل وهمکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، دادستان و ریاست دادگستری و شعبه ۱۰۱ دادگستری شهرستان در این موضوع قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج