۴۸۲۹۲
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

استخرهای مجلل ستاره ها

این خانه بازوانش را برای من باز کرده است و استخر آن جایی است که من بیشتر وقت خود در تابستان را در آنجا سپری می کنم.

استخرهای مجلل ستاره ها



برترین ها:

استخرهای مجلل ستاره ها

۱.نشریه ماه مارس سال ۲۰۰۷ میلادی:
«این کاملا یک کار گروهی بود.» دمی مور این حرف را در مورد خانه کنار دره سال 1950 میلادی که در بورلی هیلز قرار دارد بیان کرد که به همراه همسر خو «اشتون کوچر» آن را نوسازی و ترمیم کرده بودند. آنها برای این نوسازی از معمار ماهری به نام برد دانینگ کمک گرفتند. دانینگ در این مورد می گوید: «این لانه عشق آنها بود و با همکاری هم آن را بازسازی کردند.» همکاری آنها با هم بسیار عالی بود، هر دو آنها خواستار زیبایی بیشتر خانه و شیک شدن آن بودند و نظرات کاربردی و با ارزشی ارایه می کردند. عکس: باغ پشت خانه و فضای شیکی که استخر در آن قرار دارد.

استخرهای مجلل ستاره ها

۲.نشریه ماه آگوست سال ۲۰۰۲ میلادی:
Che برای طراحی خانه ساخته شده به سبک ایتالیایی خود در مالیبو آرشیتکتی را استخدام کرد و برای طراحی آن از نامزدش ران ویلسون نیز کمک گرفت. این خواننده مشهور در مورد این خانه در آن زمان گفت: «من در این خانه بسیار راحت هستم. این خانه بازوانش را برای من باز کرده است و استخر آن جایی است که من بیشتر وقت خود در تابستان را در آنجا سپری می کنم.»

استخرهای مجلل ستاره ها

۳.نشریه ماه نوامبر سال ۱۹۹۷ میلادی:
«آیا فکر می کنید این خانه خیلی باشکوه است؟» این سوالی است که خبرنگار مجله از سیلوستر استالونه در مورد خانه میامی اش پرسیده بود. استالونه هنگامی که این خانه را در سال 1993 میلادی خرید، رو به خرابی بود و او به همراه همسرش جنیف فلاوین و دخترش سوفیا رز آن را بازسازی کردند. در انتهای استخر یک مجسمه بزرگ برنزی از راکی بالبوئا قرار دارد.

استخرهای مجلل ستاره ها

۴.نشریه ماه آوریل سال ۲۰۰۵ میلادی:
استخر و کلبه دایان کیتون در خانه اش که متعلق به سال 1972 میلادی است در نزدیکی بِل-ایر لس آنجلس قرار دارد. «من همیشه در مورد رنگ ها استرس داشتم زیرا نمی دانستم چگونه باید از آنها استفاده کنم. تا اینکه یک روز در بازار دست دوم فروش ها چشمم به کاشی های رنگی افتاد که هر کدام 200 لار قیمت داشتند. در همان لحظه تصمیم گرفتم از آنها برای آشپزخانه استفاده کنم اما از آنها برای اتاق رختکن خود در کنار استخر، بالای شومینه و خود استخر استفاده کردم.» کیتون در این خانه با دختر خود دکستر 8 ساله و پسر چهار ساله اش داک زندگی می کند. او می گوید: «بچه ها استخر را بیشتر از بخش های دیگر خانه دوست دارند. آنها زمان زیادی را حتی در زمستان داخل آب سپری می کنند.»

استخرهای مجلل ستاره ها

۵.نشریه ماه آوریل سال ۲۰۰۴ میلادی:
جان تراولتا در مور خانه خود در فلوریدا که به همراه همسرش کلی پرستون در آن زندگی می کند، می گوید: «نمی توانم بگویم خانه مدرنی است. معماری این خانه همچون قرون وسطی است. ساختن خانه از جمله دشوارترین کارهایی است که هر کسی در زندگی انجام می دهد.» طراح این خانه، شری جیمز می گوید: «اتاق رختکن این استخر در واقع اتاق بازی است. جان می خواست از اینجا برای رقص استفاده کند به همین دلیل فضای بزرگی دارد و کف آن از سنگ است.»

استخرهای مجلل ستاره ها

۶.نشریه ماه دسامبر سال ۲۰۰۲ میلادی:
جِیمی لی می گوید: «من دوست دارم فرزندان خود در خانه ای شبیه خانه ای که در آ بزرگ شدن پرورش دهم، احاطه شده با درختان اکالیپتوس، سگ های بزرگ و استخر - دقیقا آینه ای از خانه کودکی های من - این چیزی است که من برای آن بسیار خوشحال هستم.» خانه او در محله اسپانیایی لس آنجلس قرا دارد. استخر نیز توسط طراحی به نام میا لهرر طراحی شده است.

استخرهای مجلل ستاره ها

۷.نشریه ماه دسامبر سال ۱۹۹۸ میلادی:
خانه فرانک سیناترا 18 اتاق خواب، 23 حمام و یک استخر شنای بیضی در کنار زمین گلف دارد. نانسی سیناترا در مورد این استخر می گوید: «دوستان فرانک پس از بازی گلف نخستین کاری که می کنند پرش درون استخر است.» در تصویر، سیناترا به همراه یول برونر در کنار استخر نشسته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      استخر مریم سراوانی اینارو یادت رفت بزنی مجله...

      پاسخ ها

      • احسان پ

        ایول خوب گفتی خندیدیم هاهاها

    • ایده

      خیلی به جا بود حدیث. کاش یکی از این خونه ها مال من بود میفروختم یه آپارتمان با یه ماشین خوب می خریدم :دی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج