۴۸۲۹۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ناگفته‌های مصباحی مقدم از دیدارش با کروبی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پیشنهادش به مهدی کروبی بعد از وقایع سال ۸۸ روایت کرد.

خبرآنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پیشنهادش به مهدی کروبی بعد از وقایع سال ۸۸ روایت کرد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم طی پیرامون موضوع ملی برگزار شده بود {اینجا} به دیدارش با مهدی کروبی بعد از وقایع سال ۸۸ اشاره ای کرد و گفت: باید بگویم که بعد از ماجرای ۸۸، بنده با اینکه جناب آقای کروبی ملاقات کردم، پیشنهاد این را جناب آیت الله شبیری زنجانی، برادر مرجع محترم تقلید که ساکن تهران هستند، دادند. ایشان دوست من هستند و این پیشنهاد را قبل از حصر مطرح کردند که آیا حاضرید با آقای کروبی ملاقات داشته باشید؟
من هم گفتم مانعی ندارد منتها به ایشان نگویید که فلانی می خواهد بیاید. شما وقت ملاقات بگیرید، من هم می آیم. چون اگر بگویید فلانی هم می آید من احتمال می دهم که ایشان کسانی از دوستانش را دعوت کند که گفتگوها و بحثها را خنثی کند.
آقای زنجانی هماهنگ کردند و ما این ملاقات را داشتیم. در ابتدای ملاقات هم آقای کروبی آغوشی نسبت به بنده باز کردند و گفتند که «شما را آدم کارشناسی در مباحث اقتصادی می شناسم و حرفهای شما را دائما دنبال می کنم. شما خیلی خوب مسلط هستید و بیان می کنید و مواضع تان درست و به حق است».

او ادامه داد: وقتی نشستم، گفتم «اگر بنده را به عنوان کارشناس حوزه این مسائل می شناسید، من حرف دیگری هم دارم که آن حرف در حوزه مسائل سیاسی است. آقای کروبی! شما نماینده امام در حج بودید. شما رئیس بنیاد شهید بودید. شما دو دوره رئیس مجلس ما بودید که این جایگاه، جایگاه بسیار بالایی در نظام ماست. در انتخابات و رقابت وارد شدید و رای هم نیاوردید. حالا ممکن است بگویید تعدادی از رای های من به نام من خوانده نشده باشد! بسیار خوب اما معلوم بود که برنده انتخابات نیستید.
الان هم به خیابانها نگاه کنید آیا کسانی که در خیابانها آمده اند حرفهای شما را بازتاب می دهند؟ یا حرفهای متفاوتی بازتاب می دهند. -در آن موقع شعار «نه غزه، نه لبنان... » تازه سر زبانها افتاده بود و جمهوری ایرانی و... مطرح شده بود.- اینها شعارهای شما نیست. این حکایت از این می کند که کسانی به حمایت از شما در خیابان ها ورود کرده اند که حرفهای شما را بازتاب نمی دهند. لااقل شما اعلام کنید که پشت آنها نیستید و آنها هم با شما نیستید.» اما این کار را دریغ کرد. اگر چنین کاری را می کردند به اینجا نمی رسید که شد. اگر بخواهیم وارد این بحث شویم، رشته سر دراز دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج