جاباما
۴۸۲۹۹۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC اپل مشخص شد

به احتمال زیاد تمرکز اصلی این رویداد روی نرم‌افزار خواهد بود و اپل قصد دارد نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS را معرفی کند. سیستم عامل iOS ۱۱ قرار است در شهریور ماه به همراه آیفون‌های بعدی راهی عرضه شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اپل هر ساله در پایان بهار کنفرانس WWDC‌ را برگزار می‌کند. این شرکت امسال هم چنین کاری انجام می‌دهد و از هم اکنون تاریخ برگزاری WWDC ۲۰۱۷ را مشخص کرده است. براساس دعوت‌نامه‌ی اپل کنفرانس WWDC سال ۲۰۱۷ در تاریخ ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC اپل مشخص شد

به احتمال زیاد تمرکز اصلی این رویداد روی نرم‌افزار خواهد بود و اپل قصد دارد نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS را معرفی کند. سیستم عامل iOS ۱۱ قرار است در شهریور ماه به همراه آیفون‌های بعدی راهی عرضه شود. شایعات می‌گویند که اپل برای سال ۲۰۱۷ سه مدل آیفون جدید در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها آیفون ۸ و دوتای بعدی آیفون ۷s و ۷ پلاس خواهند بود. در ادامه‌ی کنفرانس اپل بعید نیست که از نسخه‌ی جدید سیستم عامل WatchOS هم رونمایی شود. به احتمال زیاد این سیستم عامل قابلیت‌های جدیدی به ساعت‌های هوشمند اضافه می‌کند.

اپل اعلام کرده که پیش فروش بلیط‌های این رویداد از تاریخ ۷ فروردین ماه شروع می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند. لازم به ذکر است که بلیط‌های سال گذشته در مدت ۲ دقیقه فروش رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج