۴۸۳۱۲۲
۲۲ نظر
۵۰۹۰
۲۲ نظر
۵۰۹۰
پ

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

از دیدگاه مردی که زن را زیباترین مخلوق روی زمین می داند همه زنان زیبا هستند. اما استانداردهای زیبایی برای همه مردها یکی نیست. اگر نیم نگاهی به فرهنگ های مختلف در برخی نقاط جهان بیندازید تا ببینید مردان این فرهنگ ها چه چیزی را زیبایی تلقی می کنند متوجه این تفاوت ها خواهید شد.

وب‌سایت بدونیم - مریم اسدی: هیچ چیزی برای مردها فریبنده تر از یک زن زیبا نیست. و از دیدگاه مردی که زن را زیباترین مخلوق روی زمین می داند همه زنان زیبا هستند. اما استانداردهای زیبایی برای همه مردها یکی نیست. اگر نیم نگاهی به فرهنگ های مختلف در برخی نقاط جهان بیندازید تا ببینید مردان این فرهنگ ها چه چیزی را زیبایی تلقی می کنند متوجه این تفاوت ها خواهید شد.
معیارهای جذابیت برای مردان در نقاط مختلف دنیا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است: از پاهای بزرگ و هیکل درشت و دندان های تیز در بالی گرفته تا گوش و لب های کشیده در قسمت هایی از آفریقا و آمریکای جنوبی. در این تصاویر به وضوح می توان دید که واقعا علف باید به دهن بزی شیرین بیاد.

زنان گردن بلند در میانمار

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

همه ما تصاویری از زنان قبیله کارن در میانمار دیده ایم که گردنبندهای قطوری به گردن دارند. آن ها به قبیله گردن دراز یا زرافه نیز معروف هستند. این ویژگی نشانه زیبایی و سلامت زنان محسوب می شود و جذابیت آن ها را برای مردها بیشتر می کند. آن ها از سن ۴ یا ۵ سالگی این گردنبندهای بلند را استفاده می کنند و هر زمان که به وزن گردنبند عادت کنند یک حلقه دیگر به آن اضافه می شود. وزن این گردنبندها حدود ۱۱ کیلو است.

بینی های عملی در ایران

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

جراحی بینی در آمریکا رواج چندانی ندارد اما ایران پایتخت جراحی زیبایی بینی دنیا شده است و بیشتر زنان ایرانی به سمت آن روی آورده اند.

استانداردهای زیبایی در کنیا و دیگر بخش های آفریقا لاله گوش کشیده و موهای تراشیده است

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

زنان قبیله ماسای در افریقا از جواهرات بزرگ ساخته شده از سنگ و عاج فیل برای کشیدن لاله گوش استفاده می کنند. هر چقدر که لاله گوش بزرگ تر باشد شان و مقام و جایگاه آن ها بهتر است. زنان این قبیله برای جلب توجه جواهرات رنگی به گوش های شان آویزان می کنند.

در بخش هایی از آفریقا و آمریکای جنوبی لب های کشیده برای مردها جذاب تر است

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

آمریکایی ها لب بشقابی را نوعی نقص عضو می دانند. اما در میان زنان قبایل مورسی و سوری در اتیوپی این ویژگی نشاندهنده بلوغ است. برای بشقابی کردن لب ها با بشقاب های سفالی یا چوبی قبل از سوراخ کردن لب ها ۲ عدد از دندان های پایینی کشیده می شود. این بشقاب ها به مرور زمان بزرگ و بزرگ تر می شوند تا لب ها را کشیده تر کنند. هر چه بشقاب بزرگ تر باشد زیبایی آن ها بیشتر است و جذابیت بیشتری برای مردان قبیله دارد.

تاتو در نیوزیلند

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

زنان قبیله مائوری در نیوزیلند برای این که جذابیت بیشتری برای مردان قبیله داشته باشند چانه خود را تاتو می کنند که به سنت "تاموکو" Ta Moko معروف است. تاموکوها متفاوت هستند و هر کدام در بردارنده اطلاعات قبیله ای نیاکانشان است. تاموکو نسبت خویشاوندی آن ها به خانواده شان را نیز نشان می دهد.

زنان بیشتر کشورهای آسیایی به هر قیمتی خود را از آفتاب حفظ می کنند

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

بسیاری از زنان آسیایی از نور خورشید هراس دارند زیرا پوست روشن نشانه زیبایی است. زنان کره جنوبی از کلاه های مخصوص در زیر آفتاب استفاده می کنند و تمام بدن را از سر تا پا حتی در گرمترین فصل های سال در مقابل آفتاب حفظ می کنند. از دیدگاه آنان پوست تیره نشان دهنده فقر و پوست روشن نشان دهنده ثروت و زندگی لوکس و مرفه است.

مردان موریتانی زنان چاق می پسندند

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

در موریتانی قحطی و خشکسالی رواج دارد بنابراین چاق بودن نشانه رفاه و موفقیت است. چاق بودن زن به قدری برای آن ها مطلوب است که دختران شان را از ۷ سالگی به مزارع چربی می فرستند و آن ها را مجبور به خوردن می کنند تا وزن اضافه کنند. وزن آن ها بین ۶۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.

زنان هندی در مناسبت های خاص روی پوست خود با حنا طراحی می کنند

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

زنان هندی خود را با حلقه بینی، حنا و آویز پیشانی آراسته می کنند تا جذاب تر شوند. در فرهنگ هندوستان زنان هندی زیبای را نوعی عبادت می دانند و به آن احترام می گذارند. آن ها پوست روشن می پسندند و هزینه زیادی برای کرم های روشن کننده متحمل می شوند.زیبایی زنان هندوستانی بر اساس ویژگی هایی چون پوست روشن، اندام زنانه، چشم های درشت و موهای بلند و مشکی و براق سنجیده می شود.

تیغ زنی در آفریقا و برخی نقاط دیگر نشانه زیبایی است

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

تیغ زنی سنتی است که در بسیاری از نقاط جهان از غرب اقیانوس آرام گرفته تا آمریکای جنوبی و قسمت های از آفریقا شهرت دارد. در بیشتر این فرهنگ ها هم زنان و هم مردان تیغ زنی را انجام می دهند. این زخم ها درست مثل تاتوهای قبیله مائوری پیغامی در رابطه با موقعیت اجتماعی، نقش مذهبی یا سیاسی و شجره نامه او دارد. این زخم ها مراحل زندگی مثل جوانی، بلوغ و غیره را نیز نشان می دهد و با تمام شدن این مراحل زمان ازدواج او فرا می رسد.

مردان فرانسوی چهره طبیعی زنان را بیشتر دوست دارند

معیار جذابیت زنان در برخی از نقاط جهان

هیچ چیزی برای مردان فرانسوی جذاب تر از زیبایی طبیعی زنان نیست. زنان فرانسوی درست برعکس فرهنگ های دیگر که آرایش سنگین می کنند دوست دارند ظاهر و زیبایی طبیعی خودشان را داشته باشند. به اعتقاد زنان فرانسوی " ما می خواهیم خودمان باشیم نه چیزی بهتر از خود واقعی مان" بهتر است به جای این که بخواهی چیزی را تغییر دهی به آن عادت کنی. آن ها از پوست خود به خوبی مراقبت می کنند تا زیبایی طبیعی خود را از دست ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      قشنگ با مورد آخری خواستی ارشاد کنی
      ما فهمیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه واقعا همینطوره
        تو ایران که انقد ارایش میکنن

    • بدون نام

      چرا دیدگاه مردان در مورد زنها باید مهم باشه؟کی زنها به خودشون به چشم انسان نگاه می کنند نه موجودی که باید زیبایی شناسی مردانه رو رعایت کنه!

    • امین

      از نظر مرد ایرانی جذابیت زنان تو دماغ عملی نیست این تصور غلط خود خانم ها است که اگه بود مردای ایرانی همه موقع راه رفتن پشت سرشونو اینقدر نگاه نمیکردن.

    • بدون نام

      منطقی ترینشون آخری بود

    • بدون نام

      معیار جذابیت مردانم بنویسید حداقل بریم یه جا دیگه زن بگیریم
      پولدار که نیستیم سیکس پکم نداریم حوصلشم نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای پس تو دیگه چی هستی؟؟ مرد اگه به هیکلش نرسه و نسازدش دیگه چی داره که بخواد یه زنو بخودش جذب کنه خخخخخخ
        ولی جدی ورزش خیلی مهمه و در کنارش وقتی خوش هیکل باشی همیشه شاد و با اعتماد بنفسی و خوبیش اینه که یه چیز اکتسابیه و کسی نمیتونه بگه که کاش منم خوش هیکل بودم فقط کافیه اراده کنی.

    • بدون نام

      واسه مرد ايراني مهم ترين عامل جذابيت بيني نيست. برجستگي بدنه

    • بدون نام

      زنهاي فرانسوي نيازي به ارايش و جراحي ندارند خودشون بسيار زيبا هستند بعدم واقعيت اينه كه بيني ما ايرانيا به خاطر نوع اب و هوامون بي ريخته ولي امريكايي ها اغلبشون بيني استانداردي دارند

    • Anna

      اعتماد بنفسو فقط باید از مردای ایرانی یاد گرفت که هم ریزه هیکلن هم کچلن هم بی پولن هم سیگارین هم بیکار و بداخلاقو بچه ننه چشماشونم که دائم اینور اونور میچرخه تازه بازم نظر میدن که مرد ایرانی چه زنی میپسنده چه زنی نمیپسنده :) یعنی کلا خودشونو جذاب ترین بازیگر هالیوود میبینن که خانوما باید خودشونو مورد پسندشون کنن.خخخخ :) دختر ایرانی طبیعیش که خوشکله هیچ هپلیشم خوشکله و آرزوتونه

      پاسخ ها

      • محمد

        ای کاش خانم های ایرانی که روزی چندین ساعت صرف ظاهرشون می کنند فقط چند دقیقه اش رو صرف یادگیری اخلاق و انسانیت و یادگیری برخورد مناسب می کردند.

      • بدون نام

        دقیقا یعنی اگه اعتماد بنفسو از مردای ایرانی بگیری هیچی ازشون نمی مونه

      • reza

        والا من 185 قدمه ،کچل و بی پول و سیگاری و بیکار و بد اخلاق و بچه ننه و چشم چرون هم نیستم و به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم .شما فقط نگاه نکن به خواستگارات!

    • بدون نام

      درباره ایرانیا غلطه
      واسه بقیه نظری ندارم

    • نادیا

      من یک دختر ایرانی هستم ساکن تهران! نه ابرو تاتو کردم نه بینی عمل کردم. هر روز صبح فقط یک کرم پودر متناسب با رنگ پوستم میزنم و میرم سر کار.
      با سربلندی و غرور تو خیابون راه میرم چون که قیافه ام طبیعیه و همین طبیعی بودن؛ اعتماد به نفسمو بالا میبره.
      هرگز نگران نیستم که وای ریملم ریخت وای روژم رفت! آرایش فقط مال مهمانی و جشن و ... هست تا مثل یک ستاره زیبا بشی.

    • بدون نام

      وقتی بازیگرانمون به قول خودشون هنرمندان مملکت با آرایش های آنچنانی تو تلویزیون به نمایش گذاشته میشن از دخترامون نباید بیشتر از اینها انتظار داشت .

    • بدون نام

      چون 100 % دماغ ایرانی ها انحراف داره پس عمل می کنن
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • حامد

      جالبه که بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی همین فرانسه است .

    • مهتاب

      من با همون مورد آخری ....فرانسویه بود...کاملا موافقم

    • الناز

      واقعامطلب تون عالی بود.ولی توکشورای آفریقایی چقد رسومات مزخرفی دارن اصنم جذاب نیستن البته خب عقیده خودشونودارن به ماچه.ولی همون فرانسوی ها وهندی ها واقعا خوبن...

    • بدون نام

      خدایی دماغ ایرانی ها داغونه باید عمل بشه........
      خودمم عمل کردم ولی طبیعی دستکاری زیاد نکرد برام............
      آفریقایی ها از همه خل ترن اه اه

    • بدون نام

      ایول به فرانسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج