۴۸۳۲۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جو رسانه ای اسکار به نفع «فروشنده» است

هنوز دو روز دیگر تا پایان رای‌گیری برندگان نهایی اسکار ۲۰۱۷ زمان باقیمانده اما جو رسانه‌ای کاملا به نفع فیلم اصغر فرهادی و نماینده ایران است.

وب سایت مجله دنیای تصویر: هنوز دو روز دیگر تا پایان رای‌گیری برندگان نهایی اسکار ۲۰۱۷ زمان باقیمانده اما جو رسانه‌ای کاملا به نفع فیلم اصغر فرهادی و نماینده ایران است.
جو رسانه ای اسکار به نفع «فروشنده» است

علاوه بر اکران موفق فیلم در آمریکا و استقبال منتقدان، اکثر رسانه‌ها و نشریات سینمایی معتبر یادداشت‌ها و مقاله‌هایی را درباره لزوم حمایت آکادمی از «فروشنده» و اهمیت اعطای اسکار بهترین فیلم خارجی به ایران منتشر کرده اند.

وبسایت‌های معروف مانند گلددربی و کارشناس‌های پیش‌بینی جوایز (که در آمریکا به دلیل متعدد بودن جوایز فرهنگی رویه رایجی است) در پیش‌بینی‌های این هفته خود اسکار «فروشنده» را قطعی ارزیابی کرده اند.

از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که «لالا لند» بتواند در تمام رشته‌هایی که نامزد شده، به غیر از بهترین بازیگر مرد، فیلمنامه و تدوین صوتی، اسکار را به دست بیاورد و به رکورد طلایی یازده جایزه برسد. اما جایزه مهمی که هنوز روی آن بحث وجود دارد، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد است که اگر اکثرا جایزه کیسی افلک برای «منچستر بای د سی» را قریب به یقین می‌دانند، اما در هفته اخیر شانس دنزل واشنگتن در پیش‌بینی‌ها به طرز قابل توجهی رشد کرده.

تجربه نشان داده که این جوهای رسانه‌ای در روزهای آخر روی نظر اعضای آکادمی معمولا تاثیرگذار است. فقط یک هفته دیگر باید منتظر باشیم تا ببینیم که این پیش‌بینی‌ها چقدر درست از آب در می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج