۴۸۳۳۷۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

افزایش ۱۵ درصدی نرخ اتوبوس در سال آینده

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه اتوبوس بخش خصوصی و شهرداری و همچنین نرخ بلیت مترو در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه اتوبوس بخش خصوصی و شهرداری و همچنین نرخ بلیت مترو در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر خبر داد.

اقبال شاکری ، با اشاره به جلسه کمیسیون حمل و نقل درخصوص تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده، اعضای کمیسیون افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های بخش خصوصی (تک‌کابین) را مورد تصویب قرار دادند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های دوکابین (بی‌آرتی) متعلق به شهرداری است و کرایه آنها براساس میزان پیمایش محاسبه شده است ادامه داد: کرایه این اتوبوس‌ها تا ۱۰ کیلومتر ۳۰۰ تومان، ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر ۴۰۰ تومان و بیش از ۱۵ کیلومتر پیمایش ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد افزایش نرخ مترو نیز گفت: بلیت مترو ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت و نکته قابل تأمل در این نرخ‌های جدید آن است که از سال بعد و پس از تأیید فرمانداری پول خرد حذف شده و اعداد به صورت رند در نظر گرفته شده‌اند.

شاکری افزود: این نرخ‌های تعیین شده در کمیسیون مصوب شده و باید برای بررسی و تایید نهایی به صحن علنی شورای شهر تهران برده شود تا به تصویب برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه وضعیه اول کالایی و یا خدمتی میبرید بالا میگیید نمیره بالا بهد چند بار عدم افزایش اعلام میکنید بعد میگویید چند در صد میره بالا واقعا دروغگو کم حافظه است

    • بدون نام

      15 درصد با 10درصد ارزش افزوده اش میشه 16/5درصدگرانتر شدن انوقت دولت اومده به کارمندان 10 درصد اضافه حقوق میخواد بده که آنهم 10 درصد مالیات ازش کم میشه.
      این عدم تناسب اضافه شدن حقوق ( واقعیش با کسر مالیات میشه 9درصد)و گرانی خدمات و کالاها (‌واقعیش با ارزش افزوده در این مورد خبر میشه 16/5درصد) از کجا باید جور بشه؟؟؟؟
      نوابغ متفکر دولت این حداقل را هم نمی فهمند؟؟؟

    • محسن

      چه خبره تا ............. میخوره گرونی مگه روال تو تمام دنیا اینه ....خداااااا کجایی.؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مگه تورم ۶/۹درصد نیست ؟

    • سلام

      اینجا ایران است و مسئولین خودشان میگویند که ملت صبور و فهمیده ای داریم، آنها ما رو شناختن ولی ما در پی کشف آنهایی، تا اکتشاف بعدی خداحافظ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج