۴۸۳۴۰۹
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

یونسی: ایران شایسته فقر و بیکاری نیست

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه ایران با داشتن سرمایه بزرگ مالی شایسته فقر، بیکاری و ناداری نیست، گفت: مردم نباید این رنج‌ها را تحمل کنند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام علی یونسی در مراسم چهلمین روز ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که عصر امروز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: چهل روز از ارتحال شخصیتی می‌گذرد که هم حیات او مایه برکت و سازندگی بود هم ارتحال و درگذشتش سبب بیداری و عبرت است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با بیان اینکه این درگذشت ناگهانی به ملت ایران شوک وارد کرد و جهان در بهت فرو رفت، گفت: این شخصیت محدودیت زمین و زمان را در نوردیده بود و ماورای محدودیت‌های زمین و زمان حرکت می‌کرد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با بیان اینکه هر فرد معمولی که از خود بگذرد تبدیل به یک ارزش الهی و سرمایه ملی می‌شود، گفت: بسیاری از شخصیت‌ها بعد از مرگ از نو می‌درخشند و طلوع می‌کنند و مردمانی که در زمان حیاط این افراد بی اطلاع بوده و گاهی نیز جفا کرده‌اند متوجه می‌شوند که چه اتفاقی افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون که این فرصت از بین رفته است باید از مکتب و راه او استفاده کرد، بیان‌کرد: امام حسین (ع) بالاترین و بی‌نظیرترین مثال ما در این زمینه است، او در کربلا شکست خورد و شهید شد اما بعد از شهادت، حیات او شروع شد تا زمانی که همه جهان را فرا گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به لطف خدا از سه سرمایه مادی، معنوی و انسانی برخوردار است، اظهار داشت: ایران با داشتن سرمایه بزرگ مالی شایسته فقر، بیکاری و ناداری نیست و مردم نباید این رنج‌ها را تحمل کنند.

حجت‌الاسلام یونسی با بیان اینکه سرمایه معنوی و مادی زمانی به فعلیت می‌رسند که سرمایه انسانی به معنای مدیران لایق و شایسته در راس امور قرار بگیرند، گفت: اگر صالحان امت و دلسوزان شجاع در راس کار قرار بگیرند معنویت و اخلاق در مسیر درست قرار می‌گیرد.

وی افزود: ولی اگر این اتفاق نیافتد چه بسا افرادی در راس کار قرار بگیرند که مردم را به بی مسئولیتی، سستی، بی‌تفاوتی، تنگ‌نظری و اختلافات دعوت کنند و عالمان به گوشه انزوا می‌روند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با بیان اینکه سه شخصیت و یار امام (ره) بهشتی، خامنه‌ای و هاشمی پیش از آنکه ترور شوند دشمن اقدام به ترور شخصیت آنها به نام اسلام و دین کرد، گفت: هاشمی بیش از دو دهه بار سنگین تهمت را تحمل کرد و از رهبری و مردم لحظه‌ای دور نشد، این سرمایه بزرگ ملت است.

‌یونسی با بیان اینکه اگر شخصیت‌های بزرگی مثل هاشمی پیش‌آهنگ ملت باشند نفاقی در دین و اخلاق مردم رخ نمی‌دهد، اظهار داشت: تمام عشق و امید هاشمی شادی و رفاه جامعه ایران بود او بعد از جنگ به بازسازی کامل کشور پرداخت.

وی افزود: هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه نگاه عمیق اسلام و انقلاب را به مردم نمایان می‌کرد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی بیان کرد: متاسفانه افرادی به دنبال اختلاف افکنی، شکاف و دشمنی هستند، مردم ایران علاقه‌مند به ایران اسلامی، رهبر و ولی فقیه هستند حتی کسانی که مسلمان نیستند، مردم ایران نجیب، مهربان و ضد خشونت هستند.

یونسی با بیان اینکه مردم ایران امنیت همیشگی می‌خواهند، گفت: عده‌ای به دنبال جنگ مذهبی و قومیتی در ایران هستند که به لطف خدا موفق نیستند.

وی با تاکید بر اینکه این انسجام و وحدت هنر مسئولین نیست بلکه خواسته خود مردم است، افزود: مردم، امام جمعه، استاندار و امام جماعتی می‌خواهند که مردم را به وحدت دعوت کند در غیر این‌صورت مردم ترکش می‌کنند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با تاکید بر اینکه مردم قدر خدمتگزاران، عالمان و رهبران خود را می‌دانند، گفت: خاک بر سر کسی که راهش را از ملت ایران و جمهوری اسلامی جدا کند، ما بیش از سه دهه این را تجربه کرده‌ایم که هرکس با مردم است با خدا نیز هست، نگاه خدا به دل مردم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 123

      آقای مشاور ، بعد از سه و نیم سال گفتن این حرف ها کمی دیر نیست و بیشتر شائبه انتخاباتی پیدا نمیکند؟!!
      مردم را ساده فرض نکنید.

    • بدون نام

      بابا بسه دیگه خسته شدیم از این شعارهای تو خالی
      این وضعیت نتیجه عملکرد شما و دولتمردان در چهار دهه گذشته است

    • بدون نام

      مردم ایران هم خدائی دارند سرپل صراط مسئولین باید درمحضرحق تعالی جوابگو باشند...

    • بدون نام

      کشور ما با این مسوولین همش شده حرف مفت و چرت بدون عمل مسوولین کو عمل یه سر برین از حال خوشتون خارج بشین برین بین مردم نیازی نیست حرف بزنینن خودش واضح هستش اوضاع مردم چطور هستش

    • بدون نام

      شایسته فقر نیست. ولی اکثر مردم فقیرند

    • بدون نام

      ببخشید شاید شما به آقای روحانی رآی بدهی ما که اصلا به ایشان رای نمی دهیم به کسی دیگر خاطر جمع باش

    • بدون نام

      حالا شایسته هست یا نیست مهم نیست، مهم عمل به این شعارها است که نیست، من که آرزو دارم حداقل چند ثانیه سرم رو بیارم بالای خط فقر یه نفس بگیرم و دوباره برم اون پایین ولی حتی نفس گیری هم نمیتونم کنم.

    • بدون نام

      اگر صالحان امت ودلسوزان شجاع در راس کار قرار بگیرند!!!!!
      چه جمله ایی زیبا ودلنشینی بیان فرمودید.
      پس چرا ازاین افراد در پست های کلیدی و ارتقای جامعه و حل بحران بیکاری و......استفاده نمیشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج