۴۸۳۵۲۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اردبیل با ولگاگراد روسیه خواهرخوانده می شود

شهردار اردبیل گفت: طبق تفاهم نامه صورت گرفته بین مسئولان و مدیریت شهری اردبیل و ولگاگراد روسیه تفاهم‌نامه خواهرخواندگی اردبیل و این شهر به انجام می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در جلسه مشترک اتاق بازرگانی اردبیل با اتاق بازرگانی ولگاگراد روسیه که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: عناصر شاخص و ارزشمند تاریخی و طبیعی در شهر اردبیل وجود دارد که توجه به این موارد حائز اهمیت بوده چرا که در راستای توسعه بخش گردشگری این شاخص‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان یک اثر تاریخی ثبت جهانی شده و بسیار ارزشمند است که می‌توانیم از گردشگران و مسافران استان ولگاگراد روسیه در اردبیل میزبانی کرده و برای بازدید از این بقعه ارزشمند راهنمایی کنیم که در کنار سرمایه‌گذاری‌های بخش گردشگری نیز توسعه روابط گردشگری با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اردبیل مد نظر است.

شهردار اردبیل گفت: دریاچه‌ای در شهر اردبیل به وسعت ۲۲۰ هکتار آب و ۴۴۰ هکتار مجموعه کامل تفریحی و گردشگری وجود دارد که یک استعداد بسیار بالقوه و مناسبی در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری است که مدیریت شهری اردبیل علاقه‌مند بوده از سرمایه‌گذاری‌های خارجی به ویژه فعالان بخش خصوصی این استان در این مجموعه بهر‌ه‌مند شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: آمادگی کامل داریم که در حوزه مدیریت شهری از ظرفیتهای این دو استان بتوانیم بهره‌مند شده و در راستای توسعه صنعت گردشگری استفاده کنیم که مجموعه مدیریت شهرداری اردبیل به طور حتم هرگونه همکاری بین فعالان بخش خصوصی دو استان را حمایت می‌کند که امیدواریم این موضوع تحقق یابد.

وی بیان کرد: در سفر نخست هیئت تجاری استان اردبیل به ولگاگراد روسیه بحث خواهرخواندگی این دو شهر مطرح شده بود که این موضوع مورد موافقت قرار گرفته و به زودی با عقد تفاهم‌نامه‌ای خواهرخواندگی شهر اردبیل و ولگاگراد روسیه به صورت رسمی به تصویب می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اردبیل هم مثل آذر بایجان ترکمنستان تاجیکستان ارمنستان قرقیزستان مغولستان و،و،و دو دستی تقدیم روس ها....

    • بدون نام

      خوش به حالمون دیگه همه مشکلاتمون تموم شد والا من که اردبیلیم نه میتونم شیخ صفی برم چون هم بلیط میخوان هم همه چیزای گرونقیمت و تاریخیشو به تاراج بردن و فقط مونده اجرهاش. برای در اوردن زیر خاکی های احتمالی دورادورشو بی رویه کندن که نه زیبایی داره و نه قدمت واما شو رابیلش که کلا هویت دریاچه را تغییر دادن و از شوری به شیرینی تبدیل شده و همین کار باعث پرتو های رادیو اکتیوی شده که برا ساکنین ضرر داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج