۴۸۳۶۴۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

حرف های آشپز اسکار از غذاهای مهمانی

در مهمانی شامی که بلافاصله بعد از اهدای جوایز اسکار برگزار می شود، ۱۰ کیلو خاویار برای ستاره‌ها سرو می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: در مهمانی شامی که بلافاصله بعد از اهدای جوایز اسکار برگزار می شود، ۱۰ کیلو خاویار برای ستاره‌ها سرو می‌شود.
حرف های آشپز اسکار از غذاهای مهمانی

به نقل از گاردین، نامزدهای دریافت جایزه اسکار رایان گاسلینگ، اما استون، دنزل واشنگتن و مریل استریپ در مراسم پس از مهمانی رسمی اسکار امسال، کرن داگ خرچنگ، ماهی تن معطر و سیب زمینی پخته با خاویار خواهند خورد.

وولفگانگ پاک که یک سرآشپز سلبریتی است، لیست غذاهای لوکسی را منتشر کرد که قرار است در مراسم امسال «Governors Ball» در هالیوود سرو شود، جایی که منویش شامل پاپ کورن ترافل طلایی، گوشت دنده واگیو و ماهی سالمون دودی در فرم مجسمه اسکار می شود.

حدود ۱۵۰۰ مهمان در این رخداد بعد از جوایز شرکت می کنند، رخدادی که در آن نام برندگان روی مجسمه های طلایی شان ثبت می شود برنده‌ها با نوشیدنی‌هایی که از محصولات باغ فرانسیس فورد کاپولا فیلمساز مشهور تولید شده، پذیرایی می‌شوند.

پاک که برای بیست و سومین سال متوالی برای این مراسم غذا می پزد، گفت ستاره‌ها از او درخواست کرده اند که تعدادی از غذاهای مخصوص خودش از جمله پای ظرفی مرغ با ترافل سیاه و ماکارونی و پنیر پخته شده را در این مراسم تکرار کند. او به پرس اسوسییشن گفت: «وقتی منوی اسکار داریم خیلی از مردم می آیند می پرسند می‌خواهی این را درست کنی؟ می خواهی آن را درست کنی؟»

او اضافه کرد: «من باربارا استرایسند را در هتل بل-ایر دیدم و او گفت پای ظرفی مرغت را درست می‌کنی چون غذای محبوب من است؟ یک روز دیگر وایولا دیویس را دیدم و گفت عاشق ماکارونی و پنیری هستم که تو درست می کنی. بنابراین من هم گفتم معلومه که آن را هم درست می کنیم.»

«امسال کورن داگ خرچنگ داریم. ما موس خرچنگ خودمان را درست می کنیم و بعد سوسیس های کوچک درست می کنیم و آن ها را در خمیر می‌گذاریم و سرخ شان می کنیم. آن ها را با کمی سس هالوپینیو سرو می‌کنیم برای همین خیلی خوشمزه می شوند. اسنک خوبی است. پیچشی بر یک غذای کلاسیک انگلیسی.»

دیویس به خاطر نقشش در فیلم «حصارها» مقابل دنزل واشنگتن در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

در مراسم مهمانی بعد از اسکار، ۱۰ کیلو خاویار مزرعه ای، ۲۵۰ خرچنگ مِین، ۶۵۰۰ نان به شکل اسکار و ۲۴۰۰ بطری نوشیدنی برای مهمانان سرو می‌شود. ستاره هایی که علاقه به شیرینی جات دارند هم می توانند از آب نبات چوبی‌های کارامل کاپوچینوی اسکار، مینی موس با خامه و بستنی و پای کارامل لذت ببرند.

مراسم Governors Ball بلافاصله پس از اسکار برگزار می‌شود و برندگان و نامزدها، به علاوه کسانی که جوایز را اهدا کردند و کسانی که مراسم را اجرا کردند، به آن دعوت می شوند. سینتیا اریوو خواننده و بازیگر بریتانیایی و ستاره نمایش موزیکال «رنگ ارغوانی» در برادوی، در مراسم امسال آواز می‌خواند.

هشتاد و نهمین مراسم اسکار روز بیست و ششم فوریه در دالبی تیه تر در هالیوود برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج