۴۸۳۷۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

يکي از نويسندگان «سنتوري ۲»:

منتظر اثر متفاوتی از داریوش مهرجویی باشید

یکی از فیلمنامه نویسان فیلم سینمایی «سنتوری ۲» درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم توضیحاتی را ارائه داد.

روزنامه بانی فیلم: یکی از فیلمنامه نویسان فیلم سینمایی «سنتوری ۲» درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم توضیحاتی را ارائه داد.

وحیده محمدی فر یکی از نویسندگان فیلم «سنتوری ۲» که همراه با داریوش مهرجویی نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد، در گفت وگو با بانی فیلم گفت: «متأسفانه این روزها شرایط به شکلی پیش رفته که هر کسی به خودش اجازه اظهارنظر درباره پروژه «سنتوری ۲» را می دهد. در حال حاضر خانه ما پر شده از آلبوم های موسیقی که توسط برخی دوستان معرفی شده اند.
منتظر اثر متفاوتی از داریوش مهرجویی باشید
نکته جالب اینکه عده ای خود را خواننده می دانند و انتظار دارند از صدایشان در سری دوم این فیلم استفاده شود. هنوز هم برخی فایل های صوتی مشابه با صدای آقای محسن چاوشی را روی گوشی مان ارسال می کنند. با تمام احترام به تمام این دوستان باید اعلام کنم آقای مهرجویی تیم موسیقی فیلم را - که همگی از افرد حرفه ای و قوی هستند- تقریباً انتخاب کرده اند و بزودی اخبار رسمی پروژه نیز از طریق مدیر روابط عمومی به رسانه ها اعلام خواهد شد».

وی درباره داستان سری جدید این فیلم نیز گفت: برخلاف برخی که ادعا می کنند «سنتوری بدون خواننده اولش دیگر سنتوری نیست»، مگر فقط یک سنتوریست در دنیا وجود دارد؟! سری جدید این فیلم فضایی کاملاً متفاوت دارد و با توجه به تغییراتی که موسیقی در طی این ۱۰- ۱۱ سال اخیر داشته فضا کاملاً بازتر شده و کلی خواننده و آهنگساز تازه نفس و با استعداد وارد بازار موسیقی شده اند با تمام این تفاسیر قطعاً ماجراها و خط اصلی داستان نسبت به سری اول متفاوت خواهد بود. داریوش مهرجویی نیز بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده که دوست ندارد خودش را تکرار کند، پس باید منتظر یک کار تازه و به روز از وی باشیم».

نویسنده آثاری چون «چه خوبه که برگشتی»، «نارنجی پوش»، «مهمان مامان» و «بمانی» در ادامه افزود: «به همراه همسرم به مدت دو سال موسیقی ایران را به طور کامل زیر و رو کردیم. به نظرم داریوش مهرجویی پس از سال ها فعالیت در سینما بهتر می داند چه کسی صدایش سالم است، جنس صدای چه کسی به کدام هنرپیشه همخوانی دارد، چه کسی در نواختن پیانو مهارت دارد و از همه مهم تر بازی کدام یک نسبت به سایر افراد بهتر است. ضمن اینکه در سری دوم این فیلم سنتور کروماتیک هم اضافه شده که با سنتور سنتی کاملاً متفاوت و مدرن تر است».

محمدی فر در پایان گفت: «با توجه به اینکه «سنتوری ۲» پروژه ای سنگین و حساس است تولید آن نیز باید مقداری حساب شده تر انجام شود. در حال حاضر نیز پروژه متوقف نشده و جسته و گریخته مشغول انجام مقدمات اولیه ساخت آن هستیم. فکر می کنم بهار سال آینده بتوان با قطعیت بیشتری در مورد بازیگران و عوامل پشت دوربین این پروژه صحبت کرد. از میان عوامل پشت دوربین نیز تاکنون تنها حضور محمدرضا شریفی نیا به عنوان مجری طرح پروژه قطعی شده و در حال حاضر برخی از مقدمات پیش تولید فیلم توسط وی در حال انجام است».

وحیده محمدی فر در حالی خبر از حضور یک گروه با تجربه موسیقی در «سنتوری ۲» می دهد که در روزهای گذشته باز هم در فضای مجازی اخبار مختلفی نسبت به این پروژه منتشر شده است.

حال باید به انتظار نشست و دید که تکلیف فیلم جدید خالق آثار به یادماندنی چون «اجاره نشین ها» و «هامون» چه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج