۴۸۳۷۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ تحلیل سیاسی - ابجدی

برای دانشمندان و فلاسفه، از جمله خود من، سؤال شده که چرا حمید بقایی، رفیق‌شیش محمود احمدی‌نژاد، برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اعلام کاندیداتوری کرد؟ این چیزها به ذهنم رسید: - حمید دیده محمود که به محیط زیست...

برای دانشمندان و فلاسفه، از جمله خود من، سؤال شده که چرا حمید بقایی، رفیق‌شیش محمود احمدی‌نژاد، برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اعلام کاندیداتوری کرد؟ این چیزها به ذهنم رسید: - حمید دیده محمود که به محیط زیست علاقه‌مند بود، چند تپه را فراموش کرده که شخم بزند و گلکاری کند، تصمیم گرفته بیاید و گل آخر را بزند.
- محمود دیده ترامپ آمده و او را دارد از یادها می‌برد، افسرده شده، بعد خواسته بیاید که بهش گفتند محمود همین دیروز نامه نوشتی که دیگر کاندیدا نمی‌شوی و از کسی هم حمایت نمی‌کنی. برای همین بین معاونان و یاران محمود قرعه‌کشی کردند، منتها گویا فقط حمید بقایی بیرون بوده (باسند و بی‌سندش را ما نمی‌دانیم)، برای همین محمود به حمید گفته حمید وقتشه بیای چون این آمریکایی‌ها به کپی‌رایت اعتقاد ندارند و سهم من را از اداهایی که ترامپ درمی‌آورد، نمی‌دهند.

- یک آقایی بود که دوست رحیم‌مشایی بود، جن داشت و جمبل و جادو می‌کرد، احتمالا اون حروف ابجدش خوب نبوده، حمید و محمود را یکی حساب کرده. احتمالا او هم ریاضیش مثل باقی وزرای محمودی ضعیف بوده و همان‌طور که آمار می‌دادند، ابجد حساب می‌کنند.

- شاید هم ابجد را درست حساب کرده. ببینید کلمه محمود به ابجد می‌شود ۹۸ درحالی‌که سال بعد ۹۶ است و دوتا مانده. از آن‌طرف کلمه حمید به ابجد می‌شود ۶۲ که خیلی نزدیک به ۶۳ است. پس قضیه معلوم‌دار شد.

- از طرف دیگر کلمه «احمدی‌نژاد» به ابجد می‌شود ۱۲۵ که امسال سال خوبی برای آتش‌نشانی با شماره تلفن ۱۲۵ نبود.

- از طرف دیگر کلمه «بقایی» به ابجد می‌شود ۱۲۳ و اگر شما اهل خانه‌داری باشید می‌دانید که یک وسیله آشپزخانه داریم که هم خُرد می‌کند، هم له می‌کند، هم‌ هم می‌زند و هم رنده می‌کند به نام ۱۲۳ و البته که ما هشت سال عادت داشتیم که رئیس‌جمهور عین ۱۲۳ مخ ما را خُرد کند، حالا هم که ابجد بقایی می‌شود ۱۲۳ دیگر کار همه‌مان یک‌سره است.

وصیت:سوفیا... عشق من... به جان مادرم اگر دوباره یکی از جریان مهرورزی بیاید کاندیدا بشود و مردم، چه رأی بدهند، چه رأی ندهند، او بیاید سر کار، بستری می‌شوم، چون دیگر کشش ندارم. سوفیا... بگو مردم به مردم رحم کنند سوفیا...

عاشق سوخته تو؛ میدون دوم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج