جاباما
۴۸۳۹۷۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

دادگاه بازیکن معروف به اتهام تجاوز به عنف

متهم شب حادثه با وعده یک دیدار کوتاه و ملاقاتی مختصر من را به خانه خود در تهران کشید و سپس از ۱۱ شب تا هشت صبح فردا در خانه‌اش زندانی کرد و در نهایت مرا مورد تجاوز قرار داد

تابناک: آبان ماه امسال بود که بک زن جوان با حضور در دادگاه کیفری استان تهران از یک حادثه غم انگیز پرده برداشت. این زن جوان در حضور قاضی پرونده مدعی شد یکی از فوتسالیست ‌ها با عنوان «س» وی را یک شب در خانه‌اش محبوس کرده و به وی تجاوز کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این زن مدعی شد این فوتسالیست مدتهای مدید با من ارتباط تلفنی و پیامکی و تلگرامی داشت و ادعا می‌کرد که قصد ازدواج با من را دارد. متهم شب حادثه با وعده یک دیدار کوتاه و ملاقاتی مختصر من را به خانه خود در تهران کشید و سپس از ۱۱ شب تا هشت صبح فردا در خانه‌اش زندانی کرد و در نهایت مرا مورد تجاوز قرار داد.

وکیل این زن جوان عنوان کرد: براساس اظهارات موکلم در تاریخ ۴ شهریور ماه این فوتسالیست با خوراندن یک نوشیدنی موکلم را بی هوش می‌کند و بعد از آن باعث می‌شود بکارت موکلم از بین برود.

این وکیل گفت: متهم بارها مطالب خلاف واقعی را مطرح کرد و مدعی شد که شاکی به عقد موقت وی درآمده اما دادگاه زمانی که از این فرد صیغه نامه کتبی درخواست کرد این فرد نتوانست ادعای خود را ثابت کند.

وکیل شاکی گفت: امروز دادگاه تشکیل شد و سرانجام پس از شنیدن اظهارات موکلم و همچنین دفاعیات متهم و وکیلش از وی اخذ دفاع آخر شد. به نظر می‌رسد تا هفته دیگر باید منتظر صدور رأی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببین به کجا رسیدیم این شرافت ورزش از بین برد ای کاش اشد مجازات برای عامل اش در نظر گرفته شود

    • بدون نام

      همچین حیواناتی باید رسوا شن س دیگه چیه؟اسم کاملشو باید نوشت...

    • بهرام قضوی

      من متأسفم که الگوی بچه های مردم که درجامعه کنونی ازجایگاه ویژه ای برخوردارندباپول مردم وبیت المال دست به کارهای زننده وبی حیثیتی میزنندواقعاجنبه ندارندودرحقیقت پول زیادونداشتن جنبه همین عوامل رارقم میزند

    • بدون نام

      دراین که کار فوتبالیسته خیلی خیلی زشت بوده حرفی نیست ولی اون خانم چرا پاشده رفته خونه ..چنین حوادثی خیلی قابل پیش بینیه

    • المیرا مهرعلی

      دختری که پاشو به مکان! و خونه خلوت میذاره باید پیش بینی همچین چیزهایی رو بکنه! چون حودش با پای خودش رفته یعنی راضی بوده پس تجاوز محسوب نمیشه!!!
      پسری که قصد ازدواج داره با بزرگترش میاد خونه دختر نه اینکه دختر رو دعوت بکنه به خونه خالی... در تعجبم چرا بعضی از دختران جامعه ما اینقدر بیفکر هستند. به ما هم صدها نفر از این پیشنهادها دادند چرا ما نرفتیم؟؟؟ چرا به ما تجاوز نشد؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج