جاباما
۴۸۳۹۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نسخه بعدی Call of Duty شما را دیوانه خواهد کرد

مدیر استودیوی اسلج‌همر گیمز در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با بیان این که امیدوار است بتواند هرچه سریع‌تر در مورد بازی Call of Duty صحبت کند اعلام کرد که در غیر این صورت، از درون منفجر خواهد شد!

وب سایت تک شات: گلن اسکوفیلد، مدیر استودیوی اسلج‌همر گیمز در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از بازی پیش‌رو و مورد انتظار این استودیو،۲۰۱۷ Call of Duty سخن گفته است. اسکوفیلد که به نظر خیلی‌ هیجان‌زده می‌رسد در مورد انتظارات خود از بازی می‌گوید.
نسخه بعدی Call of Duty شما را دیوانه خواهد کرد

اسکوفیلد در مورد زمان عرضه‌ی بازی و ویژگی‌های آن کاملا صبور بوده و تاکنون اطلاعاتی را در این زمینه منتشر نکرده است. مدیر استودیوی اسلج‌همر گیمز در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با بیان این که امیدوار است بتواند هرچه سریع‌تر در مورد بازی Call of Duty صحبت کند اعلام کرد که در غیر این صورت، از درون منفجر خواهد شد!

او همچنین اذعان داشت که سری جدید بازی Call of Duty بهترین بازی استودیوی اسلج‌همر گیمز به شمار خواهد رفت. به گفته‌ی وی، به هنگام معرفی این بازی و انتشار تریلر رونمایی، هواداران سری Call of Duty از شدت هیجان دیوانه خواهند شد.

به هنگامی که از وی در مورد تاریخ معرفی رسمی بازی سوال شد، گلن اسکوفیلد اعلام کرد که او هم همانند بسیاری از اعضای تیم سازنده به عنوان یک بازی‌ساز عمل می‌کند و اطلاعات بیشتری در مورد بازی در اختیار ندارد.

از آن‌جایی که آخرین سری از بازی‌های Call of Duty سبکی علمی‌تخیلی داشت و نتوانست آن‌چنان که باید و شاید مورد استقبال طرفداران خود قرار بگیرد، گمان می‌رود که نسخه‌ی بعدی این بازی به ریشه و اساس خود بازگردد تا شاید بازی ۲۰۱۷ Call of Duty بتواند بار دیگر در قلب کاربران خود جای بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج