۴۸۴۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

در اینجا تعدادی از ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و توسط اداره کل مالیات های درون مرزی (IRS) جریمه شدند و حبس مال دریافت کردند را مشاهده می کنید.

ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...




برترین ها: روز پانزدهم آوریل که می شود زمان پرداخت مالیات بر درآمد درون مرزی می رسد. ولی پرداخت مالیات آسان نیست، به خصوص اگر ثروتمند و مشهور باشید! در اینجا تعدادی از ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و توسط اداره کل مالیات های درون مرزی ( IRS ) جریمه شدند و حبس مال (قانونی که برای ضمانت پرداخت مالیات برای بزهکاران مالیاتی وضع می شود) دریافت کردند را مشاهده می کنید.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

لیندزی لوهان

اشتباهات این هنرپیشه فیلم "Scary Movie 5" چندبرابر شده است و تعجب نکردیم وقتی شنیدیم که لوهان در 26 سالگی نه تنها یک بار بلکه سه بار حبس مال دریافت کرده است. ایالت کالیفرنیا ادعا می کند که "لیلو" 56717.90 دلار مالیات بر درآمد پرداخت نشده برای سال 2011 دارد و IRS ادعا کرده است که او 93701.57 دلار برای سال 2009 و 140203.30 دلار برای سال 2010 مالیات بر درآمد پرداخت نشده دارد. بنابر گزارش ها، همبازی او، چارلی شین، صورتحساب های سال 2009 لوهان را با یک چک 100 هزار دلاری پوشش داده، ولی لوهان هرگز این موضوع را تأیید نکرد.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

نیکولاس کیج

فلاکت های مالیاتی کیج فقط پولی نبود، که البته مبلغ زیادی هم برایش مالیات بریدند! این بازیگر یک بار 14 میلیون دلار به IRS بدهکار شد، ولی در آوریل 2012 توانست 6.25 میلیون دلار آن را بپردازد. او که به خاطر املاکش مالیات زیادی باید پرداخت می کرد مجبور شد 4 تا از خانه هایش را ضبط رهن کند (که البته همه آنها فروخته شدند) و مجبور شد از شر قصر 28 اتاقه اش در آلمان هم خلاص شود. این بازیگر سالهاست که بی وقفه در فیلم ها بازی می کند تا صورتحساب هایش را بپردازد، ولی از آنجائیکه هنوز جریمه سنگینی مانده که باید پرداخت شود، او منتظر اکران شدن "National Treasure 3, 4 and 5" است.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

مارتا استوارت

استاد آشپزی و دکوراسیون منزل در آمریکا از سال 2004 تا 2005 بخاطر محکوم شدن به جرم دروغ گفتن به بازرسین فدرال در مورد تجارت سهام، 5 ماه زندانی شد و شش ماه را در حبس خانگی گذراند. علاوه بر اینها، این غول برنامه های سبک زندگی نتوانست مالیات 220 هزار دلاری منزلش در نیویورک را پرداخت کند و ادعا کرد که زمان زیادی را در آن خانه نگذرانده است و در نتیجه چیزی بدهکار نیست. بهانه خوبی بود مارتا!


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

ویزلی اسنایپس

این بازیگر فیلم "Blade" به دلیل عدم پرداخت مالیات بین سال های 1999 و 2001، 28 ماه زندان و حبس خانگی کشید. او با یک گروهی رادیکال ضد-مالیاتی ارتباط داشت که با مسئولین IRS چالش داشت و مالیات 14 میلیون دلاری بر درآمدهای خود را پرداخت نکرد. اسنایپس که در سال 2008 به فرار از سه سال مالیات محکوم شد، در سال 2010 وارد ندامتگاه پنسیلوانیا شد و انتظار می رود که تا 19 جولای تحت حبس خانگی بماند.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

پاملا اندرسون

این خانم تاریخچه ای طولانی در مورد مالیات دارد. او در دسامبر 2012، دو بار حبس مالیاتی دریافت کرد - یک بار از IRS که ادعا کرده بود این خانم حدود 300 هزار دلار مالیات پرداخت نشده برای سال 2011 دارد و یک بار دیگر از ایالت کالیفرنیا با این ادعا که او 112 هزار دلار در ازای ستاره های جذاب، بدهکار است. ولی این کل ماجرا نیست. در سال 2009، یک حبس مال دیگر به مبلغ 1.7 میلیون دلار برای اندرسون وضع شد، و نام او در لیست "500 مؤدیان مالیاتی بزهکار" کالیفرنیا قرار گرفت.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

مایک تایسون

در سال 2004، تایسون با دردسر مالی سنگینی روبرو شد. و 18 میلیون دلار به IRS بدهکار شد و 20 میلیون دلار دیگر نیز به طلبکاران دیگر و همسر سابقش، مونیکا ترنر، بدهکار شد. قهرمان سابق سنگین وزن جهان با پولی که مسابقات مشت زنی حرفه ای بدست آورد توانست بدهی اش را صاف کند و وجهه خود را با حرفه بازیگری ارتقا دهد.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

مارک آنتونی

این آوازخوان لاتین عادت دارد که از زیر مالیات شانه خالی کند. در سال 2010، آنتونی که آن زمان هنوز همسر جنیفر لوپز بود، 3.4 میلیون دلار به IRS بدهکار شد و یک حبس مال بر ملک عظیم او در لانگ آیلند نیویورک وضع شد. سه سال طول کشید تا با پرداخت 2.5 میلیون دلار از بدهی 15.5 دلاری مالیات بر درآمد او در مدت 5 سال، در سال 2007 به حکومت فدرال و ایالتی، خبر جرم او بخوابد.


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

لیونل ریچی

لیونل ریچی یکی از خوانندگانی است که آلبوم هایش جزو پرفروش ترین آلبوم های همه زمان ها بوده است ولی او هم با مالیات مشکل دارد. این خواننده در آوریل 2012 بعد از آنکه فهمید IRS 1.1 میلیون دلار برای مالیات های پرداخت نشده در سال 2010، برایش حبس مال بریده است، اعلام کرد: «به تازگی خبر این موضوع به من داده شده و خیلی زود به آن رسیدگی کردم.»


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

استیفن بالدوین

بالدوین در ماه مارس بخاطر عدم پرداخت مالیات بر درآمد سه سال به ایالت نیویورک مجرم شناخته شد و یک صورتحساب 400 هزار دلاری برایش نوشتند. ولی تحت شروطی که با دادگاه تعیین کرد، بجای آنکه زندان برود، قول داد که در عرض یک سال به شرط کار کردن، بدهی اش را بپردازد. او تا حالا 100 هزار دلار پرداخت کرده است. او اظهار داشت: «من توصیه های بدی از وکلایم دریافت کردم...»


ستاره هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و...

هایدی مونتاگ و اسپنسر پرات

در سال 2010، این زوج با این واقعیت روبرو شدند: نزدیک بود ورشکست شوند و 2 میلیون دلار بدهی مالیاتی داشتند. پرات گفته بود: «ما نابالغ بودیم و بیشتر نگران شهرت خودمان بودیم تا کسب و کارمان. باید صبر می کردیم تا آبها از آسیاب بیفتد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج