۴۸۴۲۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افت فروش فیلم‌ها در گیشه امریکای شمالی

«فروشنده» یک میلیون دلاری شد

انیمیشن سه بعدی «لگو بتمن» با ۳۴.۲ میلیون دلار فروش آخر هفته، برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم گیشه امریکای شمالی شد. «پنجاه طیف تاریک‌تر» نیز در سه روز گذشته، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخت و دومین فیلم پرفروش گیشه شد.

وب سایت آی سینما: انیمیشن سه بعدی «لگو بتمن» با ۳۴.۲ میلیون دلار فروش آخر هفته، برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم گیشه امریکای شمالی شد. «پنجاه طیف تاریک‌تر» نیز در سه روز گذشته، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخت و دومین فیلم پرفروش گیشه شد.
«فروشنده» یک میلیون دلاری شد

بعد از جنجال‌های فراوان بر سر مسئله تبعیض نژادی در انتخاب بازیگران فیلم اکشن، فانتزی «دیوار بزرگ»، استودیوی «یونیورسال» بالاخره ساخته جدید ژانگ ییمو را روانه پرده سینماها کرد که با ۱۸ میلیون دلار فروش افتتاحیه در رتبه سوم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت. مت دیمن، جینگ تیان، پدرو پاسکال، ویلم دافو و اندی لا بازیگرهای اصلی این فیلم ۱۵۰ میلیون دلاری هستند.

فیلم «فروشنده» در چهارمین هفته اکران خود در گیشه امریکا، در ۹۴ سالن سینما روی پرده رفت و نزدیک به ۲۴۰ هزار دلار فروخت. به این ترتیب، کل فروش ساخته اصغر فرهادی در گیشه امریکا از مرز یک میلیون دلار فراتر رفت و در جدول فروش فیلم‌ها، یک پله بالاتر از «تونی اردمان» ساخته مارن آده (کل فروش: ۹۵۳ هزار دلار) قرار گرفت.

جالب آن‌که سومین فیلم بلند آده کارگردان آلمانی حدود نُه هفته است که در سینماهای امریکا روی پرده رفته و فیلم فرهادی در کم‌تر از نصف این مدت و به‌رغم اکران محدود، توانسته تماشاگران بیش‌تری را راهی سالن‌های سینما کند.

دنباله جدید «جان ویک» با بازی کیانو ریوز که پخش آن یه عهده استودیوی «لاینزگیت» است در دومین هفته اکرانش ۱۶.۵ میلیون دلار فروخت و با یک رتبه سقوط نسبت به آخر هفته گذشته، چهارمین فیلم پرفروش گیشه شد.

از میان فیلم‌های تازه اکران‌شده، استودیوی «نیولاین» کمدی دبیرستانی «مشت‌زنی» (Fist Fight) را ۳۱۸۵ سالن سینما افتتاح کرد که با ۱۴ میلیون دلار فروش در رتبه پنجم جدول فروش قرار گرفت. تریلر ترسناک «علاجی برای سلامتی» (A Cure for Wellness) ساخته گور وربینسکی هم با ۴.۹ میلیون دلار فروش افتتاحیه، رتبه دهم جدول پرفروش‌ها را به خود اختصاص داد.

این فیلم ۴۰ میلیون دلاری توسط استودیوی «فاکس» در ۲۷۰۴ سالن سینما روی پرده رفته است. ساخته جدید وربینسکی روایتگر ماجرای کارمندی جوان است که ماموریت می‌يابد مدیر عامل شرکتی را که در آن مشغول کار است از یک مرکز درمانی مرموز واقع در رشته کوه‌های آلپ سوییس بازگرداند.

از آغاز سال جدید میلادی تا امروز، درآمد کلی گیشه امریکای شمالی به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با پارسال همین موقع، با افت ۳.۷ درصدی روبه‌رو شده است. به عقیده کارشناسان گیشه، با اکران فیلم‌های جدید از جمله «لوگان»، «کینگ کانگ: جزیره جمجمه» و «دیو و دلبر»، گیشه ماه مارس رونق بیش‌تری خواهد یافت.
«فروشنده» یک میلیون دلاری شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج